mboost-dp1
Hvilken internet udbyder bruger du ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Selvfølgelig TDC Proaccess, ingen andre magter at levere kvalitet.
Specielt ikke Cybercity, som meget tit har rod i deres fakturerings system.
Specielt ikke Cybercity, som meget tit har rod i deres fakturerings system.
Pga båndbredden er garenteret, så man har f.eks 512kbit i upstream hvilket er nok til at hoste f.eks en lokal mail server i et mindre firma etc hvilket det til dels sælges på.
At andre udbydere som CC / Tiscali / Stofa også skriver de har f.eks 512kbit upstream der er forskellen så bare det ikke er garenteret båndbredde så det på et tidspunkt af dagen f.eks kan køre 480kbit alt efter belastning..
Pga båndbredden er garenteret, så man har f.eks 512kbit i upstream hvilket er nok til at hoste f.eks en lokal mail server i et mindre firma etc hvilket det til dels sælges på.
At andre udbydere som CC / Tiscali / Stofa også skriver de har f.eks 512kbit upstream der er forskellen så bare det ikke er garenteret båndbredde så det på et tidspunkt af dagen f.eks kan køre 480kbit alt efter belastning..
Mit <STRONG>TDC WebSpeed </STRONG>(via kabel TV) kører herligt :)
jeg har ikke haft problemmer med det siden jeg fik det og det er ved at være godt og vel 6 måneder siden. Man får virkelig noget for de peng man betaler for det køre virkelig optimalt.
det er vel ikke noget argument for at bytte om på de to tal...
borset fra det så har min bw hos cybercity ligget stabilt på de 512 jeg betaler for døgnet rundt... og det koster i ørigt også omtrent det samme som <A href="mailto:pro@access">pro@access</A> give or take 50 kr. om måneden
det er vel ikke noget argument for at bytte om på de to tal...
borset fra det så har min bw hos cybercity ligget stabilt på de 512 jeg betaler for døgnet rundt... og det koster i ørigt også omtrent det samme som <A href="mailto:pro@access">pro@access</A> give or take 50 kr. om måneden
kan meget vel være - men så længe båndbredden i praksis holder så er jeg lidt ligeglad med om jeg har en juridisk garanti
CC Styrer. TDC sutter så meget r**.
Da jeg i min tid skulle have ADSL ringte jeg faktisk til TDC men fandme om den nar jeg snakkede med sagde at der ik var noget kobber. Lidt mærkeligt eftersom min mor både har TLF og ISDN hos TDC men kobber det har vi ik noget af. Så dem gad jeg ik snakke med mere så jeg ringte til CC og så kom der en tekniker og ordnede det..
Men synes det er lidt mærkeligt at der ik var noget kobber.
ADSL'en kører på sit helt et kobber par. ISDN og TLF kører på et andet. Absolut ingen problemmer kører altid stabilt har kun været nede en enkelt gang men hmm, det var sq nok min egen skyld glemte sq at betale regningen :/.
Da jeg i min tid skulle have ADSL ringte jeg faktisk til TDC men fandme om den nar jeg snakkede med sagde at der ik var noget kobber. Lidt mærkeligt eftersom min mor både har TLF og ISDN hos TDC men kobber det har vi ik noget af. Så dem gad jeg ik snakke med mere så jeg ringte til CC og så kom der en tekniker og ordnede det..
Men synes det er lidt mærkeligt at der ik var noget kobber.
ADSL'en kører på sit helt et kobber par. ISDN og TLF kører på et andet. Absolut ingen problemmer kører altid stabilt har kun været nede en enkelt gang men hmm, det var sq nok min egen skyld glemte sq at betale regningen :/.
Har haft samme oplevelse som <STRONG>#60. </STRONG>
"Desværre, du har ikke noget kobber tilgængeligt på din adresse"
Man prøver så at forklare at egendommen har egen central (ejet af tdc), men næh nej. Den tror de da ikke på.
Så ringer man til CC og giver historien om centralen, og de svare sjovt nok, "jamen, jeg kan se at i har da 7 ledige kopper par per etage, så selfølgelig kan du få adsl hos os"
Om det så er tdc der har smidt alle deres oplysninger om egendommen væk, eller om CC har "fået" alle tdc's oplysninger om centralen er jo kun et mysterie.
Jeg har ihvertfald siden da haft CC og sammenlignet med de andre producenter kan jeg da slet ikke klage over CC.
"Desværre, du har ikke noget kobber tilgængeligt på din adresse"
Man prøver så at forklare at egendommen har egen central (ejet af tdc), men næh nej. Den tror de da ikke på.
Så ringer man til CC og giver historien om centralen, og de svare sjovt nok, "jamen, jeg kan se at i har da 7 ledige kopper par per etage, så selfølgelig kan du få adsl hos os"
Om det så er tdc der har smidt alle deres oplysninger om egendommen væk, eller om CC har "fået" alle tdc's oplysninger om centralen er jo kun et mysterie.
Jeg har ihvertfald siden da haft CC og sammenlignet med de andre producenter kan jeg da slet ikke klage over CC.
jeg har tdc, og det stinker - min forbindelse er i gennemsnit død 1-2 gange hver uge i ca. 15-20 minutter
"Alle tdc elskere , ignorer denne thread:"
Nu er jeg blevet træt af tdc's hosting!
Fuck hvor er deres forbindelse til andre isp'er slow pt
Bl.a. tv2.
Det tog mig fuckinge 17 minuter at loade en side på tv2 ( som er hostet af tdc )
Og nu skal i ikke sige at det kun er mig, jeg har fået 4 andre personer fra andre end tdc til at teste det, alle fra forskellige udbydere , og alle giver mig ret.
Tdc: Det kan være jeres interne netværk er godt, men fiks lige det net til den omkringligende verden!
( uni2 klarer altså deres hosting opgave en del bedre end tdc hvis i spørger mig )
Nu er jeg blevet træt af tdc's hosting!
Fuck hvor er deres forbindelse til andre isp'er slow pt
Bl.a. tv2.
Det tog mig fuckinge 17 minuter at loade en side på tv2 ( som er hostet af tdc )
Og nu skal i ikke sige at det kun er mig, jeg har fået 4 andre personer fra andre end tdc til at teste det, alle fra forskellige udbydere , og alle giver mig ret.
Tdc: Det kan være jeres interne netværk er godt, men fiks lige det net til den omkringligende verden!
( uni2 klarer altså deres hosting opgave en del bedre end tdc hvis i spørger mig )
Fuck det, jeg finder den information på www.dr.dk isteddet, jeg har da slet ikke tolmodighed til at vente 17 minuter pr side på www.tv2.dk
note : Grrrrr!!!!
edit:
Det er måske derfor man skal vælge tdc, så man sider på deres internet net og ikke skal ind til deres langsome, sløve etc... hosting udenfra?
note : Grrrrr!!!!
edit:
Det er måske derfor man skal vælge tdc, så man sider på deres internet net og ikke skal ind til deres langsome, sløve etc... hosting udenfra?
Jeg har TDC...! Det virker måske ret dyrt, men når man tænker på at man er online 24/7....! sååå er det sq en ok pris...! Jeg kender flere der har stofa/cybercity....! Og de må konstant aflyse PCW's fordi at det kører for ustabilt...! nogen gange kan de hente med 150 kbs og andre gange med 7...! Tdc er sgu stabilt.... ( synes jeg )
Just a comment!
Just a comment!
Jeg har lige haft bøvel med TDC i sidste uge.
Jeg betaler for en 512/128 netexpress ADSL
men i 3 dage havde jeg 256/128 og det kunne de ikke forstå for de havde da ikke pillet ved noget.
og jeg skulle vente en uge før de havde en tekniker som havde tid til at kikke på det.
af en eller anden grund som teknikeren heller ikke kunne forklare mig virkede det midt i ugen og har virket lige siden.
En anden ting de ikke gider gøre noget ved er min upload.
Jeg kan ikke uploade med de 128kb medmindre min downstream ikke kommer over 3 kb og omvendt.
de siger det er mig der ikke kan finde ud af at aflæse hvad jeg downloader med.
En trejede ting jeg har haft bøvel med er deres nedetid.
30 minutter efter jeg fik internettet gik det ned og var nede i 3 timer :( og siden har det ind imelle været nede i ½ til 1½ time ind imellem.
Så TDC er min ISP indtil CC tilbyder det hvor jeg bor.
Jeg betaler for en 512/128 netexpress ADSL
men i 3 dage havde jeg 256/128 og det kunne de ikke forstå for de havde da ikke pillet ved noget.
og jeg skulle vente en uge før de havde en tekniker som havde tid til at kikke på det.
af en eller anden grund som teknikeren heller ikke kunne forklare mig virkede det midt i ugen og har virket lige siden.
En anden ting de ikke gider gøre noget ved er min upload.
Jeg kan ikke uploade med de 128kb medmindre min downstream ikke kommer over 3 kb og omvendt.
de siger det er mig der ikke kan finde ud af at aflæse hvad jeg downloader med.
En trejede ting jeg har haft bøvel med er deres nedetid.
30 minutter efter jeg fik internettet gik det ned og var nede i 3 timer :( og siden har det ind imelle været nede i ½ til 1½ time ind imellem.
Så TDC er min ISP indtil CC tilbyder det hvor jeg bor.
Jeg vil råd alle til at købe <STRONG>TDC Oncable WebSpeed</STRONG> altså til dem som ikke har det men det er stabilt og jeg synes i skal prøve det for det er virkelig godt og billigere end alle andre udbydere. jeg har ikke set en eneste udbydere som giver en 512/128 til kun 350 om måneden og man kan være på 24 timer og man kan download alt det man vil.
Her er siden hvis i vil se på det:
WWW.ONCABLE.DK
Her er siden hvis i vil se på det:
WWW.ONCABLE.DK
Jeg har TDC Proaccess 512/512 linien har siden januar/februar sidste år, mig bekendt ikke været nede så meget som 1 gang.
Før det havde jeg Netexpress, først i Sønderborg derefter i København.
Fejl 1 gang, pga. opdatering af central software.
Før det igen havde jeg CC, nedbrud næsten ugenligt, så glemte de regninger, så sender de mig regninger for ydelser jeg slet ikke havde bestil. Så truer de med Ribers fordi jeg ikke ville betale for noget jeg ikke fik osv.
Nej TDC, er klart de bedste, det er måske lidt dyrere, men deres ADSL linier sparker røv.
En sjov detalje.
En af mine gode venner er ansat hos Cybercity, han siger hvis det ikke var fordi han fik linien gratis, ville han aldrig røre det med en ildtang. Som han selv siger 'de har ikke styr på en skid'
Før det havde jeg Netexpress, først i Sønderborg derefter i København.
Fejl 1 gang, pga. opdatering af central software.
Før det igen havde jeg CC, nedbrud næsten ugenligt, så glemte de regninger, så sender de mig regninger for ydelser jeg slet ikke havde bestil. Så truer de med Ribers fordi jeg ikke ville betale for noget jeg ikke fik osv.
Nej TDC, er klart de bedste, det er måske lidt dyrere, men deres ADSL linier sparker røv.
En sjov detalje.
En af mine gode venner er ansat hos Cybercity, han siger hvis det ikke var fordi han fik linien gratis, ville han aldrig røre det med en ildtang. Som han selv siger 'de har ikke styr på en skid'
tdc <A href="mailto:pro@ccess">pro@ccess</A> køre som en drøm,
minus er bare total skod support og dyrt for at få sin router åbnet og det tager dem op til 3 mdr
mener ikke jeg har haft downtime de sidste år
minus er bare total skod support og dyrt for at få sin router åbnet og det tager dem op til 3 mdr
tdc <A href="mailto:pro@ccess">pro@ccess</A> køre som en drøm,
-- Enig der :D
minus er bare total skod support -- på 80 80 80 65 synes jeg personligt de har ok supp. iforhold til da jeg havde netexpressog dyrt for at få sin router åbnet -- Se det jeg skrev til annoia, så slipper du for de tingog det tager dem op til 3 mdr
-- Da jeg var dum nok til at få dem til at åbne min i sin tid, skete det nu efter 3 dage
-- Enig, kører nice :P
lidt offtopic
Undrer mig egentlig om hvornår TDC vil have deres routere tilbage, har da snart en hel bunke ligende af dem :P
Jeg har Orange i øjeblikket og det stinker!!! Det er som om jeg kører med 128, i stedet for 512/265!!
Skifter snart til Webspeed. MUAHAHAHAAA!!!
TDC Webspeed her!!! kabel internet
512/128 til 350.- pr. måned + 10kr/md for en ekstra
dynamisk IP. Fri download i øvrigt.
Og det kører bare der ud af. Det er meget sjældent der er
problemer med det. Og så er det utroligt nemt at sætte op.
Det er åbenbart ikke alt hvad TDC laver der er lige dårligt.
512/128 til 350.- pr. måned + 10kr/md for en ekstra
dynamisk IP. Fri download i øvrigt.
Og det kører bare der ud af. Det er meget sjældent der er
problemer med det. Og så er det utroligt nemt at sætte op.
Det er åbenbart ikke alt hvad TDC laver der er lige dårligt.
Jeg har hos dk-kabeltv, udemærket udbyder, men jeg ville ønske at man bare kunne booste sit internet ligesom man kan hos CC.
Men CC udbyder ikke hos os endnu, så jeg må nøges med kabel endnu :
Men CC udbyder ikke hos os endnu, så jeg må nøges med kabel endnu :
Hvorfor er folk så vilde med boost af hastigheden som Cybercity tilbyder ?
Jeg kan vitterligt ikke se det fjerneste at bruge det til.
Tværtimod så presser Cybercity citronen utroligt meget med det, fordi udregn lige hvad det koster.
Jeg har 512/512 skal jeg hente meget tager det langt tid, skal jeg hente lidt tager det kortere tid.
Ikke den mindste grund til at booste.
Jeg kan vitterligt ikke se det fjerneste at bruge det til.
Tværtimod så presser Cybercity citronen utroligt meget med det, fordi udregn lige hvad det koster.
Jeg har 512/512 skal jeg hente meget tager det langt tid, skal jeg hente lidt tager det kortere tid.
Ikke den mindste grund til at booste.
mere upload *klap klap klap*
Alle dem som siger at TDC er noget godt i har fuldstændig ret. det køre bare som en drøm. jeg vil nu sige at alle dem som synes at det der boost hos CC er noget lort det vil jeg også give jer ret i hvorfor skal man booste det er der slet ikke nogen grund til og ikke kun det man bruger fandme alle sin peng på det så siger man bare hver weekend der booster jeg lige og så ender det med at man i virkeligheden betaler for en 2 Mbit linie hver måned.
TDC suger ... går altid ned og servicen er elendig. Jeg har fanme set flodheste der var flittigere end TDC !
Ja jeg er så uheldig at have TDC Bredbånd, kunne ikke få andet... !
Det er virklig dem mest ustabile forbindelse som jeg nogen sinde har haft ... !
Virkelig skod TDC ... overholder ikke engang de lovede hastigheder bare nogenlunde .. for slet ikke at tale om det tab som man får ved at Downloade og Uploade samtidig ... !
Det er virklig dem mest ustabile forbindelse som jeg nogen sinde har haft ... !
Virkelig skod TDC ... overholder ikke engang de lovede hastigheder bare nogenlunde .. for slet ikke at tale om det tab som man får ved at Downloade og Uploade samtidig ... !
Cybercity DSL
Har fået Cybercity pga. de vist er de eneste der tilbyder en DSL forbindelse uden at man først skal oprette et fastnet-nummer på adressen.
* Stabil forbindelse - Max service
Har fået Cybercity pga. de vist er de eneste der tilbyder en DSL forbindelse uden at man først skal oprette et fastnet-nummer på adressen.
* Stabil forbindelse - Max service
=>Disky
Jeg kan sjovt nok ikke nikke genkendende til dit udsagn om CC.
Efter at have læst tråden igennem, er jeg nået til den konklusion at forskellen er til at overse... ;o)
Kender også en del der har noget at udsætte på TDC.
Bl.a. en der fik alle sine penge retur af TDC, fordi mod deres løfter ikke kunne få hans IRC til at virke gennem deres router.
Og virker ALT efter han skiftede til CC.
Jeg kan sjovt nok ikke nikke genkendende til dit udsagn om CC.
Efter at have læst tråden igennem, er jeg nået til den konklusion at forskellen er til at overse... ;o)
Kender også en del der har noget at udsætte på TDC.
Bl.a. en der fik alle sine penge retur af TDC, fordi mod deres løfter ikke kunne få hans IRC til at virke gennem deres router.
Og virker ALT efter han skiftede til CC.
TroelsOlesen:
Ingen udbydere af forbindelser til private garanterer nogen båndbredde !
Men de prof. løsninger går, f.eks. er jeg garanteret at jeg altid har 512/512 forbindelse til internettet, om serverne i den anden ende så kan følge med er udenfor TDC område.
Skidrow:
Hvad pokker havde han for en forbindelse ?
Selv på proaccess, kan jeg køre IRC,ICQ,H.323 protocol osv. uden problemmer, alt virker som det skal.
En helt anden ting, at de ligefrem tilbage betaler hans penge er da fed kundeservice, mange af de andre udbydere havde bare sagt 'det er dit eget problem'.
Ingen udbydere af forbindelser til private garanterer nogen båndbredde !
Men de prof. løsninger går, f.eks. er jeg garanteret at jeg altid har 512/512 forbindelse til internettet, om serverne i den anden ende så kan følge med er udenfor TDC område.
Skidrow:
Hvad pokker havde han for en forbindelse ?
Selv på proaccess, kan jeg køre IRC,ICQ,H.323 protocol osv. uden problemmer, alt virker som det skal.
En helt anden ting, at de ligefrem tilbage betaler hans penge er da fed kundeservice, mange af de andre udbydere havde bare sagt 'det er dit eget problem'.
Trækker en ledning fra naboen på mandag, så sidder jeg igen på en 10mbit fuld duplex linie.... gratis... Og bredbandsbolaget kører altid skide godt..
Jeg har Tiscali...men det stinker af pis. Jeg skifter til en 11Mbit forbindelse meget snart (skal desværre dele med de andre beboere i opgangen. Men Tiscaliforbindelsen er ofte noget langsom.
=>Disky #90
"Hvad pokker havde han for en forbindelse ?"
Jeg mener det var Netexpress
"Selv på proaccess, kan jeg køre IRC,ICQ,H.323 protocol osv. uden problemmer, alt virker som det skal."
Nu er <A href="mailto:Pro@cess">Pro@cess</A> jo et erhvers produkt, og er lidt dyrt til private. (Vi får jo ikke momsen retur)
"En helt anden ting, at de ligefrem tilbage betaler hans penge er da fed kundeservice, mange af de andre udbydere havde bare sagt 'det er dit eget problem'."
De gjorde det for at slippe for at høre på ham, tro mig han er belastende med stort B... ;o)
Sagen var at han ved bestillingen havde fået lovning på at det hele kunne du med deres løsning.
Hvilket ingen af deres teknikere tilsyneladende kunne hjælpe ham med... ;o)
<A href="mailto:Pro@cess">Pro@cess</A> er en god løsning af det jeg har hørt, men udstyret man får med bredbånds pakken og netexpress er ubrugeligt til nørdbrug!... :o(
"Hvad pokker havde han for en forbindelse ?"
Jeg mener det var Netexpress
"Selv på proaccess, kan jeg køre IRC,ICQ,H.323 protocol osv. uden problemmer, alt virker som det skal."
Nu er <A href="mailto:Pro@cess">Pro@cess</A> jo et erhvers produkt, og er lidt dyrt til private. (Vi får jo ikke momsen retur)
"En helt anden ting, at de ligefrem tilbage betaler hans penge er da fed kundeservice, mange af de andre udbydere havde bare sagt 'det er dit eget problem'."
De gjorde det for at slippe for at høre på ham, tro mig han er belastende med stort B... ;o)
Sagen var at han ved bestillingen havde fået lovning på at det hele kunne du med deres løsning.
Hvilket ingen af deres teknikere tilsyneladende kunne hjælpe ham med... ;o)
<A href="mailto:Pro@cess">Pro@cess</A> er en god løsning af det jeg har hørt, men udstyret man får med bredbånds pakken og netexpress er ubrugeligt til nørdbrug!... :o(
skidrow:
Okay så har han haft fat i de dummeste teknikere de har ansat.
Før jeg fik ProAccess havde jeg netexpress og IRC + alt det andet nørdede fungere ligeså godt som min nuværende proaccess.
Okay så har han haft fat i de dummeste teknikere de har ansat.
Før jeg fik ProAccess havde jeg netexpress og IRC + alt det andet nørdede fungere ligeså godt som min nuværende proaccess.
Well
Det blev aldrig aktuelt for den nørd jeg snakker om.
Skiftede til CC, og fik en ordentligt router løsning... ;o)
Og mig selv?...
Tjahh
TeleDK har på forhånd fravalg mig som kunde, da de kun vil levere til deres egne fastnet kunder.
Har slet ikke nogen fastnetfon, og kan heller ikke få øje på hvad jeg har at bruge det til... ;o)
Et forbrug af inettaletid af. 200kr på 1½-2 måneder, kan vist ikke forsvare en fastnet telefon....
Det blev aldrig aktuelt for den nørd jeg snakker om.
Skiftede til CC, og fik en ordentligt router løsning... ;o)
Og mig selv?...
Tjahh
TeleDK har på forhånd fravalg mig som kunde, da de kun vil levere til deres egne fastnet kunder.
Har slet ikke nogen fastnetfon, og kan heller ikke få øje på hvad jeg har at bruge det til... ;o)
Et forbrug af inettaletid af. 200kr på 1½-2 måneder, kan vist ikke forsvare en fastnet telefon....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.