mboost-dp1
Hvilken media player bruger du til film og musik?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
WINAMP 2.91 TIL ALT!!!! Den kører 10 gange bedre end Winamp3, og jeg har endnu ikke oplevet det som den ikke kunne spille... bortset fra klamme formater som Quicktime og realplayer
Det eneste problem jeg har oplevet, er at den ikke kan finde ud af at sende AC3 lyd ud på SPDIF udgangen, hverken på min Dell laptop med AC97 lyd eller på min stationære med SB Live!
Derfor bruger jeg Media Player 6.4 til film med AC3 lyd...
men mit indtryk er at folk slet ikke har fået øjnene op for hvor god en player winamp 2.9x er, både til musik og film, og jeg synes det er synd at nullsoft har satset så meget på winamp3, som imho er næsten lige så bloated som wmplayer8 og 9
#40 Tja jeg har endnu ikke mødt nogen som kunne lide den, jeg betragter det som en pestilens at skulle installere den, blot for at kunne se videoklip som en webmaster har lagt ud..
#37 Der er mange forsk. mpeg4 codecs, men sjovt nok, hvis man installere Nero 6 Ultra Edition, følger der et universelt codec med som både tager DivX og XviD osv
Det eneste problem jeg har oplevet, er at den ikke kan finde ud af at sende AC3 lyd ud på SPDIF udgangen, hverken på min Dell laptop med AC97 lyd eller på min stationære med SB Live!
Derfor bruger jeg Media Player 6.4 til film med AC3 lyd...
men mit indtryk er at folk slet ikke har fået øjnene op for hvor god en player winamp 2.9x er, både til musik og film, og jeg synes det er synd at nullsoft har satset så meget på winamp3, som imho er næsten lige så bloated som wmplayer8 og 9
#40 Tja jeg har endnu ikke mødt nogen som kunne lide den, jeg betragter det som en pestilens at skulle installere den, blot for at kunne se videoklip som en webmaster har lagt ud..
#37 Der er mange forsk. mpeg4 codecs, men sjovt nok, hvis man installere Nero 6 Ultra Edition, følger der et universelt codec med som både tager DivX og XviD osv
zoomPlayer og iTunes - så bliver det ikke bedre :)
zPlayer er faktisk en fantastisk afspiller - overrasket over den ikke mere udbredt...
zPlayer er faktisk en fantastisk afspiller - overrasket over den ikke mere udbredt...
zoomplayer (avi, matroska, ogm)
winamp 2.91 (mp3, ape, ogg)
powerdvd (dvd, vcd, svcd)
http://hellninjacommando.com/defilerpak (ffdshow, filtre, muxer)
winamp 2.91 (mp3, ape, ogg)
powerdvd (dvd, vcd, svcd)
http://hellninjacommando.com/defilerpak (ffdshow, filtre, muxer)
bare fordi man bruger konsollen kan man godt have en media player.
Og mplayer er great, bruger ikke andet(lige med undtagelse af naar jeg er i plan9).
Og mplayer er great, bruger ikke andet(lige med undtagelse af naar jeg er i plan9).
jeg bruger forresten realplayer(med linux xompat tingen i freebsd) til real streming, det syntes jeg nemmelig ikke mplayer klarer saa godt
Winamp 3 er ikke særlig fed!!! J-knappen er død. En skam!!! Så jeg bruger Winamp 2.8 til musik og Mediaplayer 9.0 til film...
Winamp 2.91 - til det hele. Med mindre vi snakker film (DVD), så tager vi PowerDVD.
I øvrigt er RealPlayer et møgprogram hvis du spørger mig, hvilket er lidt ærgerligt hvis man f.eks. gerne vil se TV2-nyhederne fra i formiddags. Findes der et ikke-RealNetworks-program til Windows som kan streame RealAudio og RealVideo-filer?
...
I øvrigt er RealPlayer et møgprogram hvis du spørger mig, hvilket er lidt ærgerligt hvis man f.eks. gerne vil se TV2-nyhederne fra i formiddags. Findes der et ikke-RealNetworks-program til Windows som kan streame RealAudio og RealVideo-filer?
...
#71: Tror ikke der er noget der hedder "Real-codec"... Så vidt jeg er orienteret er der tale om en netværksprotokol af en art, ikke et "codec". Ret mig da endelig hvis jeg tager fejl :)
#73: Tjah, både RealPlayer og Quicktime har det med at skabe problemer i visse situationer, som jeg ikke lige er i stand til at redegøre 100% for, men ofte har stabilitetsproblemer kunnet løses ved en hurtig gang Ctrl+Alt+Delete og en gang "afslut proces" for RealPlayers vedkommende.
...
#73: Tjah, både RealPlayer og Quicktime har det med at skabe problemer i visse situationer, som jeg ikke lige er i stand til at redegøre 100% for, men ofte har stabilitetsproblemer kunnet løses ved en hurtig gang Ctrl+Alt+Delete og en gang "afslut proces" for RealPlayers vedkommende.
...
Som alle andre håber jeg at denne poll afsluttes hurtigst muligt. Og der laves to uafhængige poll's, en til video og en til audio.
For øvrigt at jeg en tilfreds media player classic og foobar2000 bruger. Det er simpelt hen de bedste programmer til hvert deres område.
De har et enkelt og effektivt GUI, er ikke skinnable(det er popsmart og langsomt) og mpc er endda open source(?).
For øvrigt at jeg en tilfreds media player classic og foobar2000 bruger. Det er simpelt hen de bedste programmer til hvert deres område.
De har et enkelt og effektivt GUI, er ikke skinnable(det er popsmart og langsomt) og mpc er endda open source(?).
Bruger da ikke det samme program.... Bruger Winamp 2.91 til musik og til film bruger jeg min KISS DP-500, som tager alt Divx og XviD (og så kan den kobles til PC'en:)Og hvis jeg er film på computeren bruger jeg bsplayer
Som ALLE andre bruger jeg heller ikke den samme player til forskellige medie typer. Langt det plateste er winamps forsøg på at kunne spille alt. Den skal kun spille mp3 FAT DET!
Windows mediaplayer er god til film ærgeligt at den ikke vil spille quicktime og realmedia. Men det lever man jo med.
Windows mediaplayer er god til film ærgeligt at den ikke vil spille quicktime og realmedia. Men det lever man jo med.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.