mboost-dp1
Hvilken spillekonsol står hjemme under dit fjernsyn?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Har ikke nogen konsol
(Synes at newz.dk køre a helved til for tiden. Selv om jeg har klikket af i gem bliver jeg hele tiden smidt ud af login og skal login næsten hver gang jeg går til den ny side. Er jeg den eneste der er ramt af dette ?)
(Synes at newz.dk køre a helved til for tiden. Selv om jeg har klikket af i gem bliver jeg hele tiden smidt ud af login og skal login næsten hver gang jeg går til den ny side. Er jeg den eneste der er ramt af dette ?)
Stemte PS2, men for søren jeg er ked af det ikke er en Xbox :-( Med den rette chip, kan en Xbox jo køre spil til ps2 også.
Jeg har en gammel PS1 stående.
Jeg bruger den ikke så meget mere, men den er alligevel for god at skille sig af med. Man skiller sig jo ikke bare af med en god ven gennem mange år, selvom PC'en er bedre :)
Jeg bruger den ikke så meget mere, men den er alligevel for god at skille sig af med. Man skiller sig jo ikke bare af med en god ven gennem mange år, selvom PC'en er bedre :)
Har:
PSX, PS2, Xbox, Gamecube, SMDII, NES.
Spil hører til på konsoller. PC'en har bare lånt dem for en tid....
PSX, PS2, Xbox, Gamecube, SMDII, NES.
Spil hører til på konsoller. PC'en har bare lånt dem for en tid....
Fedt at SUPER MEGASON IV er en mulighed :)
Kunne aldrig i mine vildeste drømme finde på at købe en X-Box, da jeg allerede har en PS2 og min PC fint klarer mine behov. Når ret skal være ret tror jeg til gengæld der skal meget til, før jeg i fremtiden investerer i en konsol.
Kunne aldrig i mine vildeste drømme finde på at købe en X-Box, da jeg allerede har en PS2 og min PC fint klarer mine behov. Når ret skal være ret tror jeg til gengæld der skal meget til, før jeg i fremtiden investerer i en konsol.
Klart en Xbox da... Modded med 80 gb hd, til spil (spillene loader hurtigere fra harddisken) og med microsoft's egen chip, flashet til en bootchip ;) Og så self relax kørende på en server, så man kan bruge servere som netværksdrev, fil film og musik :)
Og hvorfor så lige Xbox? Fordi den har klart bedre tv-out end et alm grafikkort :)
Og hvorfor så lige Xbox? Fordi den har klart bedre tv-out end et alm grafikkort :)
TYBO: Jeg har oplevet det samme.. Det skyldes simpelthen jeg sad i et netværk med flere proxies. Dvs. min proxy forbandt sig til andres proxies (AUC netværket). Dette betyder at den vilkårligt kunne skifte proxy. I en Session står hvilken IP man forbinder fra og da den så skifter betragtes det af PHP som et "uautoriseret" forsøg på adgang.. derfor bliver man smidt af..
Ved ikke om det er samme situation som dig.
On topic.. har en PS1 (Dog ikke under fjernsynet.. står pt. under sengen). Har ikke ønske om at anskaffe en ny konsol, da behovet ikke er der. Det kommer nok når min søn bliver gammel nok til at spille.
Ved ikke om det er samme situation som dig.
On topic.. har en PS1 (Dog ikke under fjernsynet.. står pt. under sengen). Har ikke ønske om at anskaffe en ny konsol, da behovet ikke er der. Det kommer nok når min søn bliver gammel nok til at spille.
Jeg havde PS2 på et tidspunkt, men da den havde stået og samlet støv i et halvt års tid, uden at jeg brugte den nævneværdigt, så blev den solgt igen.
Endnu en af de elektroniske gadgets jeg har købt igennem tiden, som det så viste sig at jeg ikke havde brug for.
Endnu en af de elektroniske gadgets jeg har købt igennem tiden, som det så viste sig at jeg ikke havde brug for.
jeg synes der mangler Commodore 64 som valgmulighed..
sådan en har jeg.. det er langt den bedste konsol der er lavet..
Member of
SPIRIT OF COMMODORE
sådan en har jeg.. det er langt den bedste konsol der er lavet..
Member of
SPIRIT OF COMMODORE
Hehe, jeg har en Amiga CD32 ;-)
Plus min Wintendo - men har dog ikke haft så meget tid til at spille på det seneste, da jeg har haft forberedt bryllup (og er blevet gift nu), byttet gaver og haft en masse andet over hovedet...
Plus min Wintendo - men har dog ikke haft så meget tid til at spille på det seneste, da jeg har haft forberedt bryllup (og er blevet gift nu), byttet gaver og haft en masse andet over hovedet...
kunne da godt tænke mig en xbox hvis jeg havde pengne til det. Ville være rart at sætte den op som film server så jeg ikke skal rode med alle mine dvdfilm ;)
btw.. kan man få fjernbetjening til den, eller noget der ligner.
btw.. kan man få fjernbetjening til den, eller noget der ligner.
#26: Købte min for 1197 kr, Elgiganten i Esbjerg var vist et par kroner billigere, men den var de slet ikke med på i Kolding.. Det er da ikke dyrt?
Nu sender jeg den så ind til "opgradering" i morgen, så jeg får 120gb hdd og ny bios. Så kan jeg afspille hvad jeg vil :) (inkl. backup-spil (fra cd/hdd), film (dvd/divx via program) og andre programmer (f.eks. xbox-linux))
Nu sender jeg den så ind til "opgradering" i morgen, så jeg får 120gb hdd og ny bios. Så kan jeg afspille hvad jeg vil :) (inkl. backup-spil (fra cd/hdd), film (dvd/divx via program) og andre programmer (f.eks. xbox-linux))
Har en Xbox, med chip og 120 gb disk stående, sådan en er dælme rar når man lige nu er på sommerjob på en campingplads, så er den det eneste man kan slæbe med, men den kan jo også klare det meste sådan en fætter :-)
Rigtige nørder brugere ikke en konsol...
Og jeg har ikke set et adventure spil til konsol, så hvad skal man med den! Man kan ikke engang spille Red Alert 2 Yuri's Revenge på (det spil styrer!).
Og jeg har ikke set et adventure spil til konsol, så hvad skal man med den! Man kan ikke engang spille Red Alert 2 Yuri's Revenge på (det spil styrer!).
Du er dommer over hvornår man er nørd eller hvad? Jeg har ikke selv en konsol men en krydskasse ville ikke være dårlig at ha' som entertainment center under ens fjernsyn. Og bare fordi DU ikke lige kender til adventure spil på konsoller betyder det ikke de findes. Monkey Island 4 er bl.a. et af de adventurespil der kan spiller på playstation. Personligt mener jeg bare det ødelagde spillet men LBA på Playstation er meget sjovt. Desuden så vil du kunne spille alle dine gamle spil igennem VMWare på Linux (både PS2 og Xbox kører jo Linux fint (Xbox med modifikationer eller det rigtige spil).
I det hele taget er der ikke den store udvikling inden for "rene" adventure spil mere på nogen platforme desværre.
Du er dommer over hvornår man er nørd eller hvad? Jeg har ikke selv en konsol men en krydskasse ville ikke være dårlig at ha' som entertainment center under ens fjernsyn. Og bare fordi DU ikke lige kender til adventure spil på konsoller betyder det ikke de findes. Monkey Island 4 er bl.a. et af de adventurespil der kan spiller på playstation. Personligt mener jeg bare det ødelagde spillet men LBA på Playstation er meget sjovt. Desuden så vil du kunne spille alle dine gamle spil igennem VMWare på Linux (både PS2 og Xbox kører jo Linux fint (Xbox med modifikationer eller det rigtige spil).
I det hele taget er der ikke den store udvikling inden for "rene" adventure spil mere på nogen platforme desværre.
PS2 er sej konsol, har ik mange spil, men konge spillet til en PS2 er klart Final Fantasy X. Grafikken og gameplayet er helt i top, hvis man kan lide RPG, så skulle man tage og låne en PS2 i blockbuster og Final Fantasy X, så man kunne se det fede i spillet..... :o)
Tjae jeg ha også stemt Xbox... Den maskine er sg for rå! Har ellers altid været af den mening, at hvad skulle man da med en konsol, når man har en pc!? Men jeg må indrømme, at det er 20 gange sjovere, at spille på en konsol, end en pc! Specielt, når man sidder sammen mend vennerne og drikker øl!!! :o) Og på xbox'en kan man spille 4 personer på engang!!
Xboxen her også. Jeg lånte sådan en satan omkring juletid, og selvom Dead or Alive 3 da var flot, var jeg ikke overbevist om at købe en før jeg så en moddet version... Da var jeg til gengæld også solgt.
Xbox media player (xbmp) er et fantastisk program. TecCTV's Screen Savers havde en programrække om modding af xboxen, og afsnittet om XBMP kan downloades i Divx 5.03 format her (midt på siden).
En anden sjov lille ting er det udvalg af emulatore der findes til xboxen. PS1 emulatoren har vi allerede hørt om, men også gamle Nintendo, Sega, Amiga og C64 spil kan genses.
Man skal heller ikke glemme at man kan spille over nettet på en xbox. Enten via M$'s xbox live, eller via tunnel software på computeren.
Endeligt skal man ikke glemme det sociale aspekt ved en konsol, som flere andre også har nævnt. Det er pisse hyggeligt at sidde en lille flok og drikke øl og smadre hinanden i diverse spil. Om ikke andet er det vel mere socialt en at sidde og stene foran hver sin skærm.
Xbox media player (xbmp) er et fantastisk program. TecCTV's Screen Savers havde en programrække om modding af xboxen, og afsnittet om XBMP kan downloades i Divx 5.03 format her (midt på siden).
En anden sjov lille ting er det udvalg af emulatore der findes til xboxen. PS1 emulatoren har vi allerede hørt om, men også gamle Nintendo, Sega, Amiga og C64 spil kan genses.
Man skal heller ikke glemme at man kan spille over nettet på en xbox. Enten via M$'s xbox live, eller via tunnel software på computeren.
Endeligt skal man ikke glemme det sociale aspekt ved en konsol, som flere andre også har nævnt. Det er pisse hyggeligt at sidde en lille flok og drikke øl og smadre hinanden i diverse spil. Om ikke andet er det vel mere socialt en at sidde og stene foran hver sin skærm.
Ingen konsol
De skal en del lænrer ned i pris for at jeg invistere, inkl. spil. Har ikke det store behov for spil, og de spil jeg spiller er alligevel diverse arkadespil som ikke eksistere til nogle af de nye konsoller, og de gamle kan næsten allesammen emuleres på en PC. Er vild med min uae amiga. ;)
De skal en del lænrer ned i pris for at jeg invistere, inkl. spil. Har ikke det store behov for spil, og de spil jeg spiller er alligevel diverse arkadespil som ikke eksistere til nogle af de nye konsoller, og de gamle kan næsten allesammen emuleres på en PC. Er vild med min uae amiga. ;)
#36 #37
Final Fantasy har faktisk sin oprindelse fra Nintendo'en, jeg blev fanget af det på SNES'en med FF3 (FF6 faktisk, men det er en længere forklaring)
http://www.ffextreme.com er forresten en go' side hvor man kan læse om de nye og de ældre FF-spil
Final Fantasy har faktisk sin oprindelse fra Nintendo'en, jeg blev fanget af det på SNES'en med FF3 (FF6 faktisk, men det er en længere forklaring)
http://www.ffextreme.com er forresten en go' side hvor man kan læse om de nye og de ældre FF-spil
Monkey Island 4 er IKKE et adventure spil.
Der er grænser for hvad man kan tillade sig, Lucas Arts skam jer!
Monkey Island 4 er IKKE et adventure spil.
Der er grænser for hvad man kan tillade sig, Lucas Arts skam jer!
Jeg mener nu at Monkey Island serien er adventure spil, i aller højeste grad. Har dem allesammen. Hvis du ikke mener, at gå rundt at løse gåder, finde forskellige ting, bruge kort og kæmpe på alle mulige underlige måder, er adventure, ja så har jeg tager meget fejl. Ups.
Noget af charmen røg i 4'eren pga. den halvgennemførte 3D og de mange bugs. LBA var okay i 3D, men Monkey Islands gode tegneserie stil var med til at gøre det rigtigt fedt. Selve spillet var egentligt ikke ringe og rimeligt underholdende. Den afsluttende 5'er glæder jeg mig nu rigtigt meget til :)
Noget af charmen røg i 4'eren pga. den halvgennemførte 3D og de mange bugs. LBA var okay i 3D, men Monkey Islands gode tegneserie stil var med til at gøre det rigtigt fedt. Selve spillet var egentligt ikke ringe og rimeligt underholdende. Den afsluttende 5'er glæder jeg mig nu rigtigt meget til :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.