mboost-dp1
Hvilken spillekonsol står hjemme under dit fjernsyn?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Har haft den allerførste Playstation, men har solgt den og indset at computeren er noget bedre at spille på...
Har derfor også lige bestilt en computer mere udover den jeg har, da jeg skal på efterskole efter ferien...så bliver man vel nødt til at have 2 stk... :)
Har derfor også lige bestilt en computer mere udover den jeg har, da jeg skal på efterskole efter ferien...så bliver man vel nødt til at have 2 stk... :)
42" plasma-skærm, med ps2, xbox og pc tilsluttet og bajere på køl. sådan gør vi på mediamobsters! :)
(pc'en er dog kun til at se demoer på).
det fede ved at spille på konsol frem for på pc er efter min mening:
- controlleren.
- man sidder ved et tv.
- ... hvilket gør, at man kan sidde behageligt i sin sofa.
- ... og på een eller anden måde virker det mere socialt hvis man er flere om et konsol spil end om et pc spil ;)
(pc'en er dog kun til at se demoer på).
det fede ved at spille på konsol frem for på pc er efter min mening:
- controlleren.
- man sidder ved et tv.
- ... hvilket gør, at man kan sidde behageligt i sin sofa.
- ... og på een eller anden måde virker det mere socialt hvis man er flere om et konsol spil end om et pc spil ;)
PS2, Panasonic TV and GTA3 Vice City is all I need...
En computer er ikke rigtig til at spille på, så der vil jeg give booster ret. Jeg spiller kun Quake III Arena på min Mac, men det er også kun fordi jeg ikke kan spille multiplayer over nettet på min PS2.
En computer er ikke rigtig til at spille på, så der vil jeg give booster ret. Jeg spiller kun Quake III Arena på min Mac, men det er også kun fordi jeg ikke kan spille multiplayer over nettet på min PS2.
GameCube all the way...
Metroid Prime = UDEN TVIVL bedste konsolspil 2003
Zelda = Burde alle kende - hvis ikke, hvad venter du så på?
Pikmin = Shigeru Miyamoto's 7ende(?) mesterværk
+ at den larmer mindre end de andre, ER mindre, ser pænere ud (i sølv/sort that is) er hurtigere til at loade org. titlerne (ikke de dårligt konverterede) og så self. pga det er NINTENDO!
Metroid Prime = UDEN TVIVL bedste konsolspil 2003
Zelda = Burde alle kende - hvis ikke, hvad venter du så på?
Pikmin = Shigeru Miyamoto's 7ende(?) mesterværk
+ at den larmer mindre end de andre, ER mindre, ser pænere ud (i sølv/sort that is) er hurtigere til at loade org. titlerne (ikke de dårligt konverterede) og så self. pga det er NINTENDO!
#57 - Ok, PS2 lamer rimlig meget. Men GameCube er faktisk ret grim i forhold til PS2, men det kommer nok også lidt an på alder.
Her er en fed version af GameCube. Jeg tror den er lavet af Panasonic.
Men uden tvivl at japanerne er de bedste til at lave spillekonsoller.
Her er en fed version af GameCube. Jeg tror den er lavet af Panasonic.
Men uden tvivl at japanerne er de bedste til at lave spillekonsoller.
Man kan jo ikke bare afspille DVD-film på en GameCube eller XBox. Kun PS2. Jeg kender en der har en GameCube og en DVD-afspiller ved siden af. Jeg troede det var meningen at man også skulle kunne afspille DVD i en Cube.
En Gamecube. Blev forelsket i den lille djævel hos en kammerat, og nu kan jeg ikke undvære den. Zelda: The Windwaker er nok at af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.
På indkøbslisten for den nærmeste fremtid står Metroid Prime, Burnout 2 og det nye Wario-spil...
På indkøbslisten for den nærmeste fremtid står Metroid Prime, Burnout 2 og det nye Wario-spil...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.