mboost-dp1
Hvilken uddannelse har du?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Prøv at fortælle mine forældre at jeg skal til Holstbro og møde en mand der retter mine stavefejl O_o
...Msg lige med noget bedre ik'..
..Men aftensmad og vin lyder godt ;)
-Slacz-
...Msg lige med noget bedre ik'..
..Men aftensmad og vin lyder godt ;)
-Slacz-
Hvis Hekzle vil mødes med mig - så jeg ka tæve ham i TP - kan Hektzle komme til mig... :D
(Han er jo trods alt manden i forholdet.. oder?)
-Slacz-
(Han er jo trods alt manden i forholdet.. oder?)
-Slacz-
#258 Slacz:
Tjaa ... hvor har du så tænkt dig, jeg skal sove? Jeg skal med offentlig transportmiddel, og TP har en tendens til at tage lang tid, og vi skal vel nærmest spille bedst af n, hvor n > 1. Hvor har du tænkt dig at gøre af tilskuerne og dommeren?
Og hvordan tror du, dine forældre vil reagere på, at du får overnattende gæster, hvoraf en af dem retter på dine stavefejl? ;-)
Tjaa ... hvor har du så tænkt dig, jeg skal sove? Jeg skal med offentlig transportmiddel, og TP har en tendens til at tage lang tid, og vi skal vel nærmest spille bedst af n, hvor n > 1. Hvor har du tænkt dig at gøre af tilskuerne og dommeren?
Og hvordan tror du, dine forældre vil reagere på, at du får overnattende gæster, hvoraf en af dem retter på dine stavefejl? ;-)
Det er et dobbelt afsnit... 213 og 214! Og Jeg kan ikke huske hvad 213 afsnittet hedder med 214 hedder "The Delivery"
Det kan findes på kazaa
Det kan findes på kazaa
#270 Slacz:
Kan vi ikke lægge det i København den 2. november? Jeg foreslår København, for så behøver jeg ikke forklare dine forældre, at jeg ikke har andre intentioner, end at tæve dig i Trivial Pursuit, og da vi jo nok skal spille bedst af 3 eller 5, kommer det nok til at knibe med offentlige transportmidler fra Allerød kl. lort om natten, hvorfor jeg er nødt til at overnatte.
Jeg tvivler på, dine forældre vil købe den - jeg ville i det mindste ikke, hvis jeg var dem.
Har du ikke en ven/veninde i København, du kan overnatte hos?
Kan vi ikke lægge det i København den 2. november? Jeg foreslår København, for så behøver jeg ikke forklare dine forældre, at jeg ikke har andre intentioner, end at tæve dig i Trivial Pursuit, og da vi jo nok skal spille bedst af 3 eller 5, kommer det nok til at knibe med offentlige transportmidler fra Allerød kl. lort om natten, hvorfor jeg er nødt til at overnatte.
Jeg tvivler på, dine forældre vil købe den - jeg ville i det mindste ikke, hvis jeg var dem.
Har du ikke en ven/veninde i København, du kan overnatte hos?
En rigtig nørd, er en der skaffer sig en date, med en af det modsatte køn, og kun ønsker at spille TP.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.