mboost-dp1
Hvor har du ADSL?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Har haft Tele2 ADSL 2Mbit/s opkoblingen, der har været lidt ustabilitet men ellers okay.
Okay min tidligere TDC proaccess 512/512 var langt mere stabil.
Okay min tidligere TDC proaccess 512/512 var langt mere stabil.
ProAccess ADSL. Har aldrig haft problemer, det har altid virket (undtagen dengang med entreprenøren og skovlen, men det skal TDC jo ikke have skylden for...)
Har også prøvet Cybercity og Tiscali, der var der heller ingen problemer.
Har også prøvet Cybercity og Tiscali, der var der heller ingen problemer.
Cybercity 2mbit/512
Og er ganske tilfreds med deres kundeservice, samt router som vi har...
Har endnu ikke rigtig oplevet nogle problemer, udover deres planlagte nedbrud i max 4 timer af gangen... Men alt sammen om natten, så det ikke generer så meget...
Og er ganske tilfreds med deres kundeservice, samt router som vi har...
Har endnu ikke rigtig oplevet nogle problemer, udover deres planlagte nedbrud i max 4 timer af gangen... Men alt sammen om natten, så det ikke generer så meget...
Cybercity!
Har haft dem siden.. Uhm det hersens år 1996 mener jeg, og har ingen planer om at skifte.
2Mbit/512kbit for 595/måneden er helt fint.
Har haft dem siden.. Uhm det hersens år 1996 mener jeg, og har ingen planer om at skifte.
2Mbit/512kbit for 595/måneden er helt fint.
Hvis de svar holder, kan man med al tydelighed konkludere at newz.dk brugere på ingen måde er repræsentative for danskere :)
Tiscali, 2Mbit/512, der er så godt som aldrig problemer med det, har haft det læææænge!!
(Jeg vil af princip ikke have noget at gøre med TDC, desuden har jeg ret til at gøre som jeg vil hos Tiscali, egen mail-server, etc.)
(Jeg vil af princip ikke have noget at gøre med TDC, desuden har jeg ret til at gøre som jeg vil hos Tiscali, egen mail-server, etc.)
ADSL?
Har Oncable fra TDC, med et fantastisk "surf bræt" virker nu ok, selvom det til tider er lidt skoddet med dynamisk ip.
Har Oncable fra TDC, med et fantastisk "surf bræt" virker nu ok, selvom det til tider er lidt skoddet med dynamisk ip.
#23: Plain Old Telephone System mener jeg det står for.
Edit: Ja, der var jeg lige lidt for langsom. :-)
Edit: Ja, der var jeg lige lidt for langsom. :-)
Arrownet 1024/512 også til 299kr :D
Virker fint, bortset fra det fiberbrud der var for et par dage siden.
Virker fint, bortset fra det fiberbrud der var for et par dage siden.
StuerNET 1024/256 til 316 eksl. moms...
Linien har været upåklageligt stabil. Routeren er lidt noget pap, men fungerer fint så længe man ikke har for store krav/behov.
Linien har været upåklageligt stabil. Routeren er lidt noget pap, men fungerer fint så længe man ikke har for store krav/behov.
#11 Disky:
Det kan jo ske man er heldig, det er ikke altid der er helt styr på det ;0) Selvfølgelig er der dem der har aflæst tallet i IE lige når de har startet en filoverførsel (eller noget i den retning) (og de er da langt de fleste), man vi er nogen rundt omkring der rent faktisk har været heldige.
Jeg har haft en 384/128 ADSL forbindelse hos CC i 3½ år til ~400kr om måneden. I knap de to første år (eller måske var det kanp det først) kunne der imidlertid hentes med omkring 70KB/s, altså endda mere end hvad der kan trækkes igennem en downstream på 512Kb/s. Udstyret var dengang var deres såkaldte 1-MEG modem, som de så erstattede med en Cisco 678 router. Herefter kunne der så kun hentes hvad der blev betalt for, dvs. nogle og 40 KB/s. Med routeren fulgte en måneds 2Mbit boost, så man kunne tage det sure med det søde.
Senere hen (det var vist i vinters), oplevede jeg desværre og for første, gang ustabilitet på linien. Enden på det blev at Cisco routeren blev sendt tilbage og erstattet med en Zyxel router. Siden har det kørt fint igen, men jeg savner nu Cisco routeren lidt.
Nåja, forbindelsen er løbende blevet opgraderet - først til 512/128 og nu for nylig 1024/128. Prisen er stadig ~400kr.
Det kan jo ske man er heldig, det er ikke altid der er helt styr på det ;0) Selvfølgelig er der dem der har aflæst tallet i IE lige når de har startet en filoverførsel (eller noget i den retning) (og de er da langt de fleste), man vi er nogen rundt omkring der rent faktisk har været heldige.
Jeg har haft en 384/128 ADSL forbindelse hos CC i 3½ år til ~400kr om måneden. I knap de to første år (eller måske var det kanp det først) kunne der imidlertid hentes med omkring 70KB/s, altså endda mere end hvad der kan trækkes igennem en downstream på 512Kb/s. Udstyret var dengang var deres såkaldte 1-MEG modem, som de så erstattede med en Cisco 678 router. Herefter kunne der så kun hentes hvad der blev betalt for, dvs. nogle og 40 KB/s. Med routeren fulgte en måneds 2Mbit boost, så man kunne tage det sure med det søde.
Senere hen (det var vist i vinters), oplevede jeg desværre og for første, gang ustabilitet på linien. Enden på det blev at Cisco routeren blev sendt tilbage og erstattet med en Zyxel router. Siden har det kørt fint igen, men jeg savner nu Cisco routeren lidt.
Nåja, forbindelsen er løbende blevet opgraderet - først til 512/128 og nu for nylig 1024/128. Prisen er stadig ~400kr.
Ja der mangler en der måske kunne hedde cable, for os kabel tosser. Stofa/Oncable osv.
Er struer.net igrunden ikke også noget kabel halløj ?
Er struer.net igrunden ikke også noget kabel halløj ?
Sidder med på Tiscali 2048-512
og har været nede 3 gange.
på 2 år.
1. TDC kabel fejl på centralen
2. Nyt 2 par kabel pga. installation af Fastnet tlf.
3. strømsvigt i DK
:)
og har været nede 3 gange.
på 2 år.
1. TDC kabel fejl på centralen
2. Nyt 2 par kabel pga. installation af Fastnet tlf.
3. strømsvigt i DK
:)
TDC Bredbånd her.. indtil jeg rykker over på den anden side af sundet, hvilket nok sker om 2-3 mdr. .. så står den på en lidt anden pris. :)
Ja, jeg henter også tit med 180 - 200 KB/s med en 1024 linie, jeg klager skam ikke, men typisk 150 KB/s :D Arrownet er for mærkelige hehe
Bruger Cybercity da de efter min menig har langt det bedste produkt ved bl.a. at router og fast IP er med i prisen. Linien er mere stabil end da jeg havde TDC. Sidst, men absolut ikke mindst, så har Cybercity jo deres Boost mulighed :)
Det eneste der hænger lidt ved Cybercity er deres kundeservice via telefon (mail er OK), men det er så sjældent at jeg skal snakke med dem, så det generer mig ikke synderligt.
Det eneste der hænger lidt ved Cybercity er deres kundeservice via telefon (mail er OK), men det er så sjældent at jeg skal snakke med dem, så det generer mig ikke synderligt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.