mboost-dp1
Mest ventede spil?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
doom 1 + 2 er da til dato de bedste fps'er i single player, mage til vold er ikke set siden.
og med jdoom holder da også 100 % i lan
og med jdoom holder da også 100 % i lan
Alt respekt for <STRONG>UT </STRONG>men synes ikke der er meget game i det!
<STRONG>RTCW </STRONG>er et spil kendere, men det er jo ude nu!
Glæder mig helt vildt til Duke kommer ud! Det bliver måske ikke et fedt gameplay eller andet, men der er nostalgi i det!
<STRONG>RTCW </STRONG>er et spil kendere, men det er jo ude nu!
Glæder mig helt vildt til Duke kommer ud! Det bliver måske ikke et fedt gameplay eller andet, men der er nostalgi i det!
det er godt en lidt sen kommentar, den er til locutus i #5 mener jeg (gider ikke tjekke nu), der skrives:
"GT3 skal spilles på en Playstation med analog stik og ryst, ikke på en PC med mus og keyboard."
Hvordan ved du det? Er det kommer ud til PC...NEJ, så vent nu lige til det kommer ud til PC og så får vi at se om den kan konkurrere med din højt elsket PS2, som du åbenbart har et tæt og noget bittert forhold til :o
"GT3 skal spilles på en Playstation med analog stik og ryst, ikke på en PC med mus og keyboard."
Hvordan ved du det? Er det kommer ud til PC...NEJ, så vent nu lige til det kommer ud til PC og så får vi at se om den kan konkurrere med din højt elsket PS2, som du åbenbart har et tæt og noget bittert forhold til :o
Sim:
Well betaen er da meget morsom, men jeg må sige at jeg havde forventet noget mere. Lige nu hygger jeg mig da temlig meget på warforge serverne, men om en måneds tid vil jeg sikkert helleer spille SC: Broodwar end WC3.
Nu ved jeg ikke hvor tæt på final udgaven at betaen er. Men det er somom der mangler nogle ting. Desuden er grafikken MEGET forvirrende, især i en krig med 4-5 helte.
Well betaen er da meget morsom, men jeg må sige at jeg havde forventet noget mere. Lige nu hygger jeg mig da temlig meget på warforge serverne, men om en måneds tid vil jeg sikkert helleer spille SC: Broodwar end WC3.
Nu ved jeg ikke hvor tæt på final udgaven at betaen er. Men det er somom der mangler nogle ting. Desuden er grafikken MEGET forvirrende, især i en krig med 4-5 helte.
Jeg kan slet ikke forstå at nogen har noget i mod Doom I og II. De var revolutionerende da de udkom. Folk var ellevilde. Duke nukem kom også, men det eneste fede der var ved duke var, at der var pr0n i...
Hvis Doom III bliver bare halt så godt som Doom I var, så bliver det et kæmpe hit...
Hvis Doom III bliver bare halt så godt som Doom I var, så bliver det et kæmpe hit...
DET mest ventede spil til dato er uden tvivl Super Oswald i 3D!! Det skulle efter pålidelig kilde udkomme først i næste måned så glæd jer !!
Til Alle inkarnerede fans kan det kun blive bedre end tidligere også geniale udgaver!!!
Til Alle inkarnerede fans kan det kun blive bedre end tidligere også geniale udgaver!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.