mboost-dp1

Mit computerbord

Gå til bund
Gravatar #51 - Broder.Ole
27. feb. 2003 15:57
LOL, stemte på 1500-3000 kr. Troede der stod board (min hjerne oversatte det til mainboard?!?)
Gravatar #52 - Kenneth-Olsen
27. feb. 2003 17:02
Har sådan et stort træ system jeg fik foræret for noget edb arbejde, men nyprisen står vist i 2800 kr, så satte hak under "computerbord?"
Gravatar #53 - KozmoNaut
27. feb. 2003 19:46
Har i øjeblikket et gammelt egetræsskrivebord, som man absolut ikke kan sidder ergonomisk ved.

Jeg har dog et fint bord med højdeindstilling og den slags ståendei en kasse, men jeg har ikke taget mig sammen til at samle det... ;-)
Gravatar #54 - ulrikn
27. feb. 2003 22:13
Har heller ikke noget decideret computerbord. Synes man sidder rigtigt dårligt ved fleste.

Der er dog et jeg går og drømmer lidt om at få penge og plads til ;)
http://www.poetictech.com/<A href="http://www.poetictech.com/"></A>
Gravatar #55 - thunderdwarf
28. feb. 2003 10:20
Jeg har aldrig helt fundet fidusen ved en decideret computerbord. Jeg synes jeg sidder ok ved mit "skrivebord"... Et gammelt bord jeg købte fra en restaurent for en 50'er.
Hvis jeg skulle opgradere ville det blive et hæve/sænkebord, men et ordentligt koster 10.000 bobs, så jeg holder mig til det jeg har i første omgang indtil jeg får hittet ud af den der lotto-algoritme.
Gravatar #56 - Sputler
28. feb. 2003 10:27

Hehe...Gider du poste den her, når du finder en... ;op
Gravatar #57 - Nadiri
28. feb. 2003 10:51
#7 nemlig...

Når man er 2 der skal sidde side om side foran computeren er det helt klart mest praktisk at lave sit eget bord. Jeg er i den heldige situation at både min kæreste og jeg (jeg er pigen) nørder så derfor har vi selv fået lavet et bord så der er plads til os begge. Hvert fald aller mest praktisk i stedet for lav-kvalitets-bilka-borde.
Gravatar #58 - Hjulemand
28. feb. 2003 12:16
Jeg har selv lavet mit bord.
En bord, hvori der er en tynd træ plade kan køres frem og tilbage, hvor tastatur + mus er, og en slags hylde nedenunder hvor mit tårn står. Jeg vil mene at det blev et temmelig nice resultat.
Gravatar #59 - Lovechild
28. feb. 2003 17:29
Man er vel sær... jeg byggede sku mit eget så den kunne passe i mit møgskæve hus
Gravatar #60 - Simm
1. mar. 2003 00:44
Min onkel som er suværen til at snedkerere, lavede et computer/skrivebord til mig for små 13 år siden. Har sq ikke taget mig sammen til at skifte det ud endnu, fordi det er så perfekt. Det består af 3 plader, hvoraf den ene er skåret til så den passer i et hjørne. Den ene plade fungerer som skrivebord. Den anden tilpassede plade er mit computerbord og til højre på sidste plade er der plads til printer og andet skrammel

Ret nice, selv om det er røvgammelt efterhånden...
Gravatar #61 - LagAres
1. mar. 2003 08:23
Hvis nogle har interesse i at købe computerborde/skriverborde, så har jeg bordplader i ægte træ (bøg, kirsebær, fyr), til billige penge, skriv for yderlig information.... <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>
Gravatar #62 - log
1. mar. 2003 10:39
Min computer og skærm står på gulvet, hvor jeg så sidder foran på en pude eller lignende.

Altså, intet computerbord.
Gravatar #63 - hyperchaotic
1. mar. 2003 14:00
Hmm, AURA - det ultimative skrivebord ser ikke saerligt ultimativt ud. Det ser godt ud men meget upraktisk.
IMHO bestaar den ultimative arbejdsplads af et skrivebord med den stoerst mulige overflade (af "varmt" materiale, f.eks. trae), den bedste stol man har raad til, minimum en (helst to) 19" monitor (helst fladskaerm af god kvalitet, ellers trinitron), Logitech MX700 mus og sidst men ikke mindst et keyboard uden alle de ekstra "Q£$$*^&(%*£%^"£&)6£"^"$&%^ WANKERtaster der er udover det hele i disse tider. Eksempelvis:
http://shop.store.yahoo.com/pckeyboards/ibm101.htm...
http://www.pckeyboard.com/customizer.html
Gravatar #64 - L-T-L
1. mar. 2003 14:02
#19Mcnovy

jamen det er der skam også :)
faktisk en total geilet mod

http://www.bit-tech.net/article/63/
Gravatar #65 - Ziftex
1. mar. 2003 16:04
1 kasse øl var hvad mit kostede.... :) (brugt)
Gravatar #66 - Blue.
1. mar. 2003 18:09
#65 FeniX

1 kasse øl var hvad mit kostede....

Du er vel også typen der også regner tid, i øl...
*Jow... det tog vel en 2 bajers tid, vil jeg tro!*
oversat: ca. 20 min
;)
Gravatar #67 - Human
2. mar. 2003 01:20
I har glemt intet :o)

Fandt det på en losseplads...
Gravatar #68 - Ziftex
2. mar. 2003 11:47

Du er vel også typen der også regner tid, i øl...
*Jow... det tog vel en 2 bajers tid, vil jeg tro!*
oversat: ca. 20 min
;)

Jou noget der omkring :D

men det er ok kvali. eneste minus er at mus og tastatur ikke er i samme højde :( SKOD!
Gravatar #69 - WILD-FOX
2. mar. 2003 21:11
Har ik lige just lavet det selv, ud over mærkerne i det...
Helt vildt fansi bord fra biva... en plade med to ben og en skuffe til 900kr...
160*80 eller der omkring...
Det er okey men der er sq ik meget plads på sådan et færdig købt bord... :op

-WILD-FOX-
Gravatar #70 - Samuraikaj
3. mar. 2003 11:33
Mit computerbord kostede kr. 1.000.000.000,-
Men så er det også lavet af ægte nisseblod, malet af en Leonardo-klon og udsmykket med kronjuveler fra Geishaen i Thyborøn
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login