mboost-dp1
Ny newz
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Det ser ud til at det fik sat en stopper for first post dillen... Der er selvfølgelig heller ikke meget ved at prøve at få opmærksomhed når alle ignorerer en.
jeg må ærligt tilstå at jeg syns det er er en skam at brugernes mulighed for at kunne vælge billeder til deres nyhed er forsvundet..
Ja, og det ser jo så ret lamt ud når man forsøger at slå stylesheets fra på MSIE - men sådan er det jo når teenager designer websider...
Har først tjecket det nye design (og funktionalitet) ud nu. Jeg må nok sige det er en STOR forbedring. Syntes at rating systemet er genialt (skulle lige finde ud af hvordan det virkede...!)
Nu kommer jeg forhåbentlig til at bruge endnu mere tid herinde end før. Kæresten går en hård tid i møde! :P
/TuXP
Nu kommer jeg forhåbentlig til at bruge endnu mere tid herinde end før. Kæresten går en hård tid i møde! :P
/TuXP
Kunne bedre lide den gamle måde at nyhederne bliver sat op på.
Synes der mangler linieskift i nyhederne og linierne er for lange.
Det er sgu svært at læse med mine gamle øjne :)
Synes der mangler linieskift i nyhederne og linierne er for lange.
Det er sgu svært at læse med mine gamle øjne :)
Opsætning er måske ikke lige min kop the. Men jeg syntes enormt godt om de nye features, og glæder mig til at se om de så virker efter hensigten - dvs at indlægene nu får en mere seriøs karakter
Jeg vil lige endnu engang spørge om det ikke er muligt for jer at lave noget halløj, så man kan sætte størelsen på nyhedsteksten op? Det kan da næppe være et problem.
Har (næsten) kun gode ting at sige om det nye newz.dk
1. At "Skriv din mening" er den del af siden er noget jeg har ønsket mig længe. Lettere at kommertere andres bemærkninger
2. Rating systemet er rart :)
3. Det ser mega cool ud
Lige de 3 første jeg kom på
Dog synes jeg ik at de andre designs til siden er så fede (Bruger Gfx1)
1. At "Skriv din mening" er den del af siden er noget jeg har ønsket mig længe. Lettere at kommertere andres bemærkninger
2. Rating systemet er rart :)
3. Det ser mega cool ud
Lige de 3 første jeg kom på
Dog synes jeg ik at de andre designs til siden er så fede (Bruger Gfx1)
Tja... Det lyder til at det er Hmn der har lavet det meste af sidden, han skulle tilfældigvis ik have WinXP, for der er da lidt XP wonnabe over designet.
Men ellers nice lavet, okey features osv
Good work :o)
-WILD-FOX-
Men ellers nice lavet, okey features osv
Good work :o)
-WILD-FOX-
Endelig w3c-kompatibelt!
[edit]
Samt en masse dejlige features. Tak for ignore-funktionen og tak for shading.
Btw, hvor er den der statistisk hvor man kan se hvem der har fået flest ignores?
[/edit]
[edit]
Samt en masse dejlige features. Tak for ignore-funktionen og tak for shading.
Btw, hvor er den der statistisk hvor man kan se hvem der har fået flest ignores?
[/edit]
Hvorfor kan jeg ikke mere se hvor langt i tråden jeg er nået ? på det gamle layout stod der new ved de nye, det gjorde det hurtigt at scrolle, ned til de nye..
Ps: Hvordan skriver jeg med fed og kursiv?
Ellers Super fedt nyt Layout, Takker
Ps: Hvordan skriver jeg med fed og kursiv?
Ellers Super fedt nyt Layout, Takker
Er det kun mig som savner AvantGo versionen af newz.dk ?? den lader til at have forsvundet da det nye look kom frem?
Jeg syntes bedre om det, dengang man kunne læse alle indlæg, UDEN at skulle klikke ud for hver enkelt. Kunne det ikke laves igen, eller om ikke andet, så en lille knap, som jeg kan klikke på, så jeg får vist det hele?
Gå ind i din Profil og ændre din rating fra "Perfekt" til "Neutral" eller under. Så har du ikke alt det bøvl mere ;)
Jeg kører selv med "Useriøst" i de fleste posts for hvis en post bliver ratet så langt ned, så er den nok heller ikke noget værd (kigger dog alligevel hvis jeg lige har tid for at se hvorfor den nu var så ringe ;)
Gå ind i din Profil og ændre din rating fra "Perfekt" til "Neutral" eller under. Så har du ikke alt det bøvl mere ;)
Jeg kører selv med "Useriøst" i de fleste posts for hvis en post bliver ratet så langt ned, så er den nok heller ikke noget værd (kigger dog alligevel hvis jeg lige har tid for at se hvorfor den nu var så ringe ;)
det ville være rart hvis admins også læste her og evt. besvarede indlæggene
hvis dette er tilfældet, så ville jeg gerne efterspørge en muligehed for at scriptet selv lavede alle http adresser til links, så man ikke selv skal sidde og skrive A HREF osv. eller de andre skal sidde og kopiere linket over i browseren
hvis dette er tilfældet, så ville jeg gerne efterspørge en muligehed for at scriptet selv lavede alle http adresser til links, så man ikke selv skal sidde og skrive A HREF osv. eller de andre skal sidde og kopiere linket over i browseren
Nææ, jeg har bare ikke inet derhjemme (kan kun få modem, og det er sq for langsomt), så derfor er jeg ikke så meget online.
Nææ, jeg har bare ikke inet derhjemme (kan kun få modem, og det er sq for langsomt), så derfor er jeg ikke så meget online.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.