mboost-dp1
Ny newz
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Man har da lov til at være bare en smule optimistisk, lidt den sameme følelse som når jeg ser den nye matrix-trailer eller pakker mit nye digital-kamera ud :)
Nu kan det godt være det bare er mig som burde ligge og sove nu, men hvorfor er der kun en ignore knap ud for funkymonkey? ud for west, hmn og tomsommer er der kun 'Gem position' og rating... /me er forvirreret....
[edit]
Nej, funkymonkey, jeg vil ikke smide dig på ignore.... :)
[edit]
Nej, funkymonkey, jeg vil ikke smide dig på ignore.... :)
CyRacK - Yep, har jeg oxo lagt mærke til .. du kan ikke ignorere brugere der poster efter dig selv ?
Tjah, jeg tror sq jeg kører den onde kværulantiske stil iaften:
Hvis man retter i en post med &lt; og &gt; tags, blir de lavet om til < og >
En detalje.
Ellers virker det stadig skidegodt, indtil videre.
Kanon arbejde HMN og jer andre =)
Hvis man retter i en post med &lt; og &gt; tags, blir de lavet om til < og >
En detalje.
Ellers virker det stadig skidegodt, indtil videre.
Kanon arbejde HMN og jer andre =)
Hvad sker der med det rating oppe i toppen? Det værste man kan give er IQ lig med eller større end nul? Det er ikke nødvendigvis så skidt endda...
Ja, men Opera 6 var (er) rigtig god at arbejde med. 7'eren halter stadig på nogle punkter. Jo, jeg har Mozilla og jeg synes da også godt om den, men vender alligevel altid tilbage til Opera 6.
Det irriterer mig bare lidt at Newz dumper 6'eren så hurtigt. Det er en browser nogle folk betaler for og 7'eren er ikke mere end et par måneder (?) gammel.
Ja, men Opera 6 var (er) rigtig god at arbejde med. 7'eren halter stadig på nogle punkter. Jo, jeg har Mozilla og jeg synes da også godt om den, men vender alligevel altid tilbage til Opera 6.
Det irriterer mig bare lidt at Newz dumper 6'eren så hurtigt. Det er en browser nogle folk betaler for og 7'eren er ikke mere end et par måneder (?) gammel.
synes det meste er blevet meget fedt, men
til venstre er der menuen.. den er placeret meget godt, men nyhederne er placeret lidt højere (dem til højre)
og det samme når man diskuteer en nyhed, synes det er mindre kønt, ville hellere se at det var vandret med hinanden.
og den der karakter giver under hver nyhed, det ser skrækkeligt ud for at sige det som det er, den burde ligne resten af sitet, Og den burde værre bedre placeret
til venstre er der menuen.. den er placeret meget godt, men nyhederne er placeret lidt højere (dem til højre)
og det samme når man diskuteer en nyhed, synes det er mindre kønt, ville hellere se at det var vandret med hinanden.
og den der karakter giver under hver nyhed, det ser skrækkeligt ud for at sige det som det er, den burde ligne resten af sitet, Og den burde værre bedre placeret
#43: Vi skal være internationale og seje ved at bruge engelske ord, det ved du godt.
Og burde "Statistik" stå under brugermenu/Brugerprofil? Det er da mere logisk at den står i "menu" (og hvorfor er "Brugerprofil" med stort begyndelsesbogstav, når de andre menuer ikke er?).
Og burde "Statistik" stå under brugermenu/Brugerprofil? Det er da mere logisk at den står i "menu" (og hvorfor er "Brugerprofil" med stort begyndelsesbogstav, når de andre menuer ikke er?).
Alt ialt ser det sgu godt nok ud, godt arbejde.
Synes dog at nyheds-tekststørrelsen burde være et nummer større eller to større end den er nu, der er ikke rigtig nogen grund til at det skal være så småt, så vidt jeg kan se. Måske som en option i ens profil hvis i vil have den lille en der som std.
Synes dog at nyheds-tekststørrelsen burde være et nummer større eller to større end den er nu, der er ikke rigtig nogen grund til at det skal være så småt, så vidt jeg kan se. Måske som en option i ens profil hvis i vil have den lille en der som std.
Fandeme et godt design! Og det fedeste indtil videre er at
man bare kan skrive sin besked nederst!!!!!
Den eneste fejl er at jeg ikke kan være attention-ho mere
med min midter-stillings skrift....!
Hvilket generer mig groft, fordi så kan jeg ikke finde
min egen post så nemt som før...
man bare kan skrive sin besked nederst!!!!!
Den eneste fejl er at jeg ikke kan være attention-ho mere
med min midter-stillings skrift....!
Hvilket generer mig groft, fordi så kan jeg ikke finde
min egen post så nemt som før...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.