mboost-dp1
Sejeste skurk?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Jeg stemmer CowboyNeal ;)
Seriøst: Vader er for sej! (savner også Skorpious fra Farscape, på listen)
// annoia
Seriøst: Vader er for sej! (savner også Skorpious fra Farscape, på listen)
// annoia
For første gang siger du noget fornuftigt Anoia, Scorpi er alt for sej, kun overgået af "Harvy" (den Scorpius personalitet der er efterladt i Chrichton's hjerne.).
Så når de nu ikke er der må man jo nøjes med Vader, dog er ham fyren fra 5th element også kanon sej.
Locutus:
Det er din joke ik?
Så når de nu ikke er der må man jo nøjes med Vader, dog er ham fyren fra 5th element også kanon sej.
Locutus:
Det er din joke ik?
Arnold er da alt for sej i Terminator. Oldman er da osse fed i 5th Element men leverer da den bedste skurkepræstation i Airforce One...burde have været med som mulighed...tsk tsk
Stoddere!! Synes helt klart at Hannibal er den sejeste.. gammel stodder!!! Æder sin egen art!! :-P
PLZ idle #TiS
// [TiS]nOia
PLZ idle #TiS
// [TiS]nOia
nej nej NEJ! bang johansen er satme den sejeste! det er jo ham der fik danmark smidt ud af EF i olsenbanden overgiver sig aldrig..
En der fortjener en plads på listen er Christian Thulesen-dahl.....Den wannabe nazist skræmmer mig sq!
Mogens Glistrup overgår da alle førnævnte på flere punkter:
1. Han ser mere utilregnelig og syg ud end alle de andre til sammen.
2. Han opfordrer til etniskklapjagt, men får stadig lov at deltage i tv-debatterne. (manipulerende psykopat)
3. Han har begået skattesvig og været i fængsel for det, men han vendte alligevel tilbage til den politiske scnece. (Succesfuld skurk, for en tid i hverttilfælde)
4. Jeg tror sgu ikke han ville sige nej hvis nogen tilbød ham et lille muhamedansk spædbarn til middag. (Altså han slår også Hannibal)
1. Han ser mere utilregnelig og syg ud end alle de andre til sammen.
2. Han opfordrer til etniskklapjagt, men får stadig lov at deltage i tv-debatterne. (manipulerende psykopat)
3. Han har begået skattesvig og været i fængsel for det, men han vendte alligevel tilbage til den politiske scnece. (Succesfuld skurk, for en tid i hverttilfælde)
4. Jeg tror sgu ikke han ville sige nej hvis nogen tilbød ham et lille muhamedansk spædbarn til middag. (Altså han slår også Hannibal)
kalder i det skurke? næh så skal i bare se General Gô Fujita fra Fist of Legend (http://us.imdb.com/Title?0110200) HAN er en rigtig bad guy!
Altså altså altså, John T er da klart den sejeste, både i broken arrow og Faceoff, bare synd han bliver lidt tam hen i slutningen af begge filmene. Han er også ok i swordfish btw. Vader er lidt kedelig i forhold til John t (selv om det smerter at sige det).
Endelig var jeg også ude at se training day for nylig, ham skurken (har glemt navnet) var også rimelig sej. Han var i hvert fald langt ude.
Endelig var jeg også ude at se training day for nylig, ham skurken (har glemt navnet) var også rimelig sej. Han var i hvert fald langt ude.
Vader !, i mangel på scorpius..
Cage som skurk hahaha rofl.. *sluger min tunge i krampe* han kan højst være en pivende skurk så.. og er det sejt ?
Cage som skurk hahaha rofl.. *sluger min tunge i krampe* han kan højst være en pivende skurk så.. og er det sejt ?
Jeg kan kun tilslutte mig koret af folk, der vil have Scorpius på listen, idet han for mig er den absolut sejeste og ondeste skurk, jeg nogensinde har set på tv.
I mangel af bedre stemte jeg på Darth Vader, men Scorpius overgår ham med mange længder med sin rendyrkede ondskab, sin ustoppelige søgen efter "the worm hole technology the Ancients left in Crichtons brain", og sit sprøde udseende som halv Scaran og halv Sebacean.
I mangel af bedre stemte jeg på Darth Vader, men Scorpius overgår ham med mange længder med sin rendyrkede ondskab, sin ustoppelige søgen efter "the worm hole technology the Ancients left in Crichtons brain", og sit sprøde udseende som halv Scaran og halv Sebacean.
Christoffer Lee som Saruman the Wise var nu heller ikke dårlig. Skummel type. Er der nogen der kan huske Christoffer Lee som ond Klingon general i en Star Trek movie? Der er han _lidt_ sej!
hvorfor er garlan green fra con-air ikke med han er da den sejeste
fordi
- går i hvidt tøj (hvilken viser styrke)
- siger næsten aldrig noget (styrke, har ikke brug for at forklare sig)
- morder med humor (nuff said)
- han slipper væk i filmen (bedre end de andre der bliver fanget)
- han lader de andre lave alt arbejdet (og de frygter ham)
og jeg kunne blive ved
kommer ham der "Lord Sauron" i lotr 2 ? eller hva
(og nej jeg ved ikke hvem han er, er også ligeglad, men hey jeg vil da lige se giraffen :)
MVH
-Kenneth
fordi
- går i hvidt tøj (hvilken viser styrke)
- siger næsten aldrig noget (styrke, har ikke brug for at forklare sig)
- morder med humor (nuff said)
- han slipper væk i filmen (bedre end de andre der bliver fanget)
- han lader de andre lave alt arbejdet (og de frygter ham)
og jeg kunne blive ved
kommer ham der "Lord Sauron" i lotr 2 ? eller hva
(og nej jeg ved ikke hvem han er, er også ligeglad, men hey jeg vil da lige se giraffen :)
MVH
-Kenneth
faktisk er skurken fra last action hero også pænt sej, han taler med et lækkert engelsk accent og er ærketypen på en gentleman-skurk.
Fat det nu :)
ARNOLD er sq da den sejeste skurk man ka finde... :)
Genial accent...
Im a policeofficer you idiot.
ARNOLD er sq da den sejeste skurk man ka finde... :)
Genial accent...
Im a policeofficer you idiot.
Baal:
Det var ikke Christopher Lee der spiller General Chang i Star Trek : The Undiscovered Country, det var derimod Christopher Plummer.
Det var ikke Christopher Lee der spiller General Chang i Star Trek : The Undiscovered Country, det var derimod Christopher Plummer.
Ellgaardib: Da Glistrup stod og viftede med hans selvangivelse i TV (der gjore at han havde en trækprocent på 0) var der ikke noget ulovligt ved det. Den eneste måde de kunne knalde ham, var at lave en lovændring med tilbagevirkende kræft.
Vil lige tilføje at jeg ikke på nogen måde støtter hans ideologi, for som du selv sagde "Han er et svin".
Men ud over det så her jeg kun dette at sige:
"I find your faith in the force disturbing"
Vader er for sej.
PS. en anden skurk der kommer meget tæt på er Boba Fett.
Han er sku' også en hard karl.
Vil lige tilføje at jeg ikke på nogen måde støtter hans ideologi, for som du selv sagde "Han er et svin".
Men ud over det så her jeg kun dette at sige:
"I find your faith in the force disturbing"
Vader er for sej.
PS. en anden skurk der kommer meget tæt på er Boba Fett.
Han er sku' også en hard karl.
#14 -> Er du dum??For det første hedder han Kristian Thulesen Dahl. For det andet kan du sidde ærligt at påstå at manden er wannabe nazist. Han er Europa- og finanspolitisk ordfører og du har aldrig set manden udtale sig om udlændlinge spørgsmål og være racistisk. Jeg har haft fornøjlensen at have Hr. Thulesen Dahl til bords til hans bror bryllup og han er et meget sympatisk menneske. Jeg har dog mine egne præncipper og kunne derfor aldrig finde på at sætte mit kryds ved Dansk Folkeparti!Havde du sagt Mogens Camre, Jesper Langballe eller en af de andre der virkelig har luftet deres syge tanker offenligt synes jeg det havde været i orden!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Afstemninger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.