mboost-dp1
Att: staff
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
I TOUCH OTHER PEOPLE'S USERS! (248) skrev:
Jeg gav dig lige et par venner mere på listen. You're welcome!
Kan I andre huske da vi fik et nyt login system, og nogle af os såede tvivl med sikkerheden omkring udskiftning af kodeord?
Der blev nævnt at en indtastning af de nuværende kodeord, ville være på sin plads inden man kunne ændre kodeord. Staff sagde at de ikke kunne se hvordan det ville øge sikkerheden, da det krævede at man var logget ind inden man kunne ændre kodeord..
Dette viser hvor fuldstændig inkompetente staff er her på newz-media.. De burde skamme sig gevaldigt..
Der blev nævnt at en indtastning af de nuværende kodeord, ville være på sin plads inden man kunne ændre kodeord. Staff sagde at de ikke kunne se hvordan det ville øge sikkerheden, da det krævede at man var logget ind inden man kunne ændre kodeord..
Dette viser hvor fuldstændig inkompetente staff er her på newz-media.. De burde skamme sig gevaldigt..
Det er kun, fordi jeg bliver ved med at prøve.I TOUCH OTHER PEOPLE'S USERS! (256) skrev:Men vi kan se din. :D
Hvis det så bare ikke var skrevet for tre minutter siden, så var vi andre måske hoppet på den (not).
Edit:
Jeg kom ind på Mnc_'s igen. (:
Edit:
Jeg kom ind på Mnc_'s igen. (:
Daniel-Dane (263) skrev:Hvis det så bare ikke var skrevet for tre minutter siden, så var vi andre måske hoppet på den (not).
Du tror, at Terracide følger med i tråden? Jeg tvivler...
Noes! Jeg var inde på Lingus, men jeg nåede ikke at ændre noget.
Til gengæld ved jeg fra Bllets' besked fra Ronson, at han er glad for FISK. (hint, hint)
Til gengæld ved jeg fra Bllets' besked fra Ronson, at han er glad for FISK. (hint, hint)
Daniel-Dane (273) skrev:Noes! Jeg var inde på Lingus, men jeg nåede ikke at ændre noget.
Det var der så en anden, der gjorde. :(
TherkelMJ (269) skrev:jeg kom ind på aixolsen's nu... nogen der ved hvem der er? =)
Du fik også lige et par nye venner. Det var så lidt.
Daniel-Dane (273) skrev:Noes! Jeg var inde på Lingus, men jeg nåede ikke at ændre noget.
Til gengæld ved jeg fra Bllets besked fra Ronson, at han er glad for FISK. (hint, hint)
Burde det ikke være Bllets' ? :)
TerracideFan<3 (274) skrev:Det var der så en anden, der gjorde. :(
Sødt.. Er i nu også venner? :)
Jeg huskede, at du hed "Bllet", så jo.
P.S.
Husker folk at slå "send mail ved pm" til? Den er nemlig en hemmelig dræber! XD
P.S.
Husker folk at slå "send mail ved pm" til? Den er nemlig en hemmelig dræber! XD
Endelig ændrede den dit navn!
Twas me!Bllets (288) skrev:Af Lingu ham selv.. Sådan kan han jo lide det bedst ;)
Faktisk var det mig. Det dukkede ikke op på forummet og mit brugernavn stod stadig som Lisa på profilen - så jeg ændrede det først tilbage til LinguaIgnota og så til det nye. Nu virker det.
D_V (294) skrev:Fandeme fail fra newz side at dette ikke er rettet, jeg har nu indsendt en nyhed som ligger i køen.
Så må vi se om den bliver bragt af redaktionen, da der nok skal noget opmærksomhed fra medierne til før at tingene bliver rettet.
Overvejet at skrive til ComputerWorld eller Version2 i stedet for?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.