mboost-dp1

Att: staff

Gå til bund
Gravatar #351 - Mnc
2. maj 2011 06:53
stekkurms (348) skrev:
Jeg undrer mig over dem, der har fået deres brugernavn ændret. Hvordan bar de sig ad med at logge ind, hvis ikke de viste hvad deres brugernavn var? Og var der nogen der fik deres password ændret?

Jeg tror ikke at nogen fik deres password ændret - i så fald har de ikke sagt noget om det.
De kunne jo nemt bare have lavet en ny bruger, og råbt op. Og hvis det først sker en lille uge senere, så er det nok bare en troll.

Og mht at man kunne logge ind uden at kende sit navn?
Well, sessions blev ikke slået ned, bare fordi andre fik adgang til din konto. Så du kørte videre på din bruger, bare med ændrede informationer.
Når man så mente at folk måtte være færdige med at lege med din konto (at de ikke længere fik din konto vist når de opdaterede), så kunne du gå ind på din konto og ændre detaljerne tilbage. Og håbe på at du ikke gav dem adgang til din konto igen, ved at gå ind og ændre informationerne tilbage. Det var et coin toss. :)
Gravatar #352 - kasperd
4. maj 2011 17:40
Der er tilsyneladende andre, der også kan lave den slags fejl: http://version2.dk/artikel/18984
Gravatar #353 - Spiderboy
4. maj 2011 17:43
Det er nu en besynderlig bug.
Gravatar #354 - Alrekr
4. maj 2011 19:15
De vil bare også have 8 siders snak om det på Newz.dk - MEN DET FÅR DE IKKE!!!
Gravatar #355 - onetreehell
5. maj 2011 06:53
Attention Hoares!1
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login