mboost-dp1

Langsom rendering/frys/layout bugs

Gå til bund
Gravatar #101 - flt6000
27. jan. 2011 14:41
Vil tro der er en del brugere herinde, der ligesom jeg ikke har rodet med deres indstillinger, og de har efter min mening ikke problemer.

Efter at have læst den her tråd igennem har jeg prøvet at ændre i indstillingerne, og så snart jeg vælger noget over 10 nyheder på forsiden, kan jeg godt følge dem som brokker sig.

Så snart jeg vælger 15 eller derover, tager det en krig at loade siden, og som andre nævner fryser den imens.
Gravatar #102 - melac
27. jan. 2011 15:51
Magten (99) skrev:
Et godt tool til at måle tiden? Helst noget der dur i Chrome/OSX

Gå ind på newz.dk og tryk alt + command + I så kan du under Resources se hvor lang tid det tager. Du skal muligvis slå det til.
Gravatar #103 - Magten
27. jan. 2011 18:24
Melac (102) skrev:
Gå ind på newz.dk og tryk alt + command + I så kan du under Resources se hvor lang tid det tager. Du skal muligvis slå det til.
Der har jeg prøvet at kigge, kan ikke finde noget om det der.

http://i53.tinypic.com/10wpb8w.png[/s]

Fandt ud af at man kan recorde det under Timeline :)
Gravatar #104 - Windcape
27. jan. 2011 18:26

Timeline?
Gravatar #106 - fidomuh
27. jan. 2011 22:16

There you go.
Saavidt jeg lige kan se, er det over 3.2 [red: laeste forkert] sekunder for at loade siden ind :)
Gravatar #107 - Magten
27. jan. 2011 22:36
Jeg vil mene der er ret stor forskel på 3s hvor siden loader og jeg sagtens kan alle andre funktioner imens, og så det som topic handler om og folks andre problemer: At siden fryser fuldstændig og de intet kan i lang tid.

Folk melder om +8 sekunder, og nogle helt op til 20 sekunder hvor de slet ikke kan gøre noget.

Desuden... Lur lige måling med filter på: http://i53.tinypic.com/j0zomt.png

Samme computer, samme forbindelse, samme dns. Målingerne både med og uden filter på svinger mellem 2.9 og 3.9 sekunder.
Gravatar #108 - fidomuh
28. jan. 2011 17:24

KAn du tjekke NEtwork istedet?
Network i Opera Dragonfly giver en ret detaljeret visning af hvilke filer det er der staller. :)

Men frys/stall skyldes, umiddelbart, stadig Facebook links, saa jeg kan ikke se hvordan det hjaelper argumentet fra din side?
Jeg kan ioevrigt heller ikke se andet end at du bare er vant til at Newz.dk koerer af roev :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login