mboost-dp1
michael jackson Muslim ??:X
Jamen der er ikke nogen uenighed. Det er kun ID'erne der påstår, at et eller andet omnipotent væsen har skabt universet. Der er ingen reel uenighed, blandt videnskabsfolk...
Brug nu bare 5 minutter på at sætte dig ind i det, inden du blander dig. Ok?
Jamen der er ikke nogen uenighed. Det er kun ID'erne der påstår, at et eller andet omnipotent væsen har skabt universet. Der er ingen reel uenighed, blandt videnskabsfolk...
Brug nu bare 5 minutter på at sætte dig ind i det, inden du blander dig. Ok?
#501 der er altså nogen videnskabsfolk der tror på Gud http://news.nationalgeographic.com/news/2004/10/1018_041018_science_religion.html
Som jeg har sagt 5 gange nu(ca) så gider jeg heller ikke at diskutere det på din måde, du vil gerne lave en objektiv diskusiion og det gider jeg ikke da det ikke fører nogen steder. Min pointe er at der nok nærmere er brug for en epistemologisk diskussion!
Som jeg har sagt 5 gange nu(ca) så gider jeg heller ikke at diskutere det på din måde, du vil gerne lave en objektiv diskusiion og det gider jeg ikke da det ikke fører nogen steder. Min pointe er at der nok nærmere er brug for en epistemologisk diskussion!
Nogen siger gud eksisterer.
Nogen siger gud ikke eksisterer.
De der siger at gud ikke eksisterer har aldrig set beviser for han eksisterer.
De der tror på gud, tror på ham, på trods af at de ikke har nogle konkrete beviser på at han eksisterer.
De troende tror på noget, hvis eksistens er ubeviselig.
De ikke-troende, tror ikke på gud, som de ikke kan bevise ikke eksisterer. Der er mange ting, hvis eksistens ikke kan modbeises, som f.eks. sdkhflasdhæjkfvl.
Mange ting kan bevises, og dem tror jeg på.
De "ikke-troende" står med de stærkeste kort i min bog.
Nogen siger gud ikke eksisterer.
De der siger at gud ikke eksisterer har aldrig set beviser for han eksisterer.
De der tror på gud, tror på ham, på trods af at de ikke har nogle konkrete beviser på at han eksisterer.
De troende tror på noget, hvis eksistens er ubeviselig.
De ikke-troende, tror ikke på gud, som de ikke kan bevise ikke eksisterer. Der er mange ting, hvis eksistens ikke kan modbeises, som f.eks. sdkhflasdhæjkfvl.
Mange ting kan bevises, og dem tror jeg på.
De "ikke-troende" står med de stærkeste kort i min bog.
Enig enig, men det var bare moentet paa ham, og jeg tror reelt han er den eneste muslim der kigger paa newz.dk :D
Ioevrigt har jeg bookmarket dit link :P
Mein Kampf er ogsaa en fed bog..
Skrev stil om det i 8. klasse :P
( Sammen med Dennis, en indvandrer hvis familie var dybt muslimske, og som ikke var saerligt glade for min kritik af bogen :D )
Enig enig, men det var bare moentet paa ham, og jeg tror reelt han er den eneste muslim der kigger paa newz.dk :D
Ioevrigt har jeg bookmarket dit link :P
Mein Kampf er ogsaa en fed bog..
Skrev stil om det i 8. klasse :P
( Sammen med Dennis, en indvandrer hvis familie var dybt muslimske, og som ikke var saerligt glade for min kritik af bogen :D )
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Gå til bund