mboost-dp1
11. september sammentræf... ret sygt faktisk
Fik denne mail af en kollega:
1) New York City har 11 bogstaver
2) Afghanistan har 11 bogstaver
3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin Towers i 1993) har 11 bogstaver
4) George W Bush har 11 bogstaver
Dette kunne have været ren tilfældigt, men det bliver mere interessant:
1. New York er den 11. stat
2. Fly 11 havde 92 passagere ( 9 + 2 = 11)
3. Fly nummer 77 som også ramte Twin Towers, havde 65 passagere (6 + 5 = 11)
4. Tragedien skete 11. september, eller også kendt som 9/11 ( 9 + 1 + 1 = 11)
5. Datoen er lig "US emergency services" telefonnummer 911 ( 9 + 1 + 1 = 11)
Fortsat tilfældighed? læs
videre......
1) Totalt antal ofre på flyene som styrtede ned var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11)
2) 11. september er den 254. dag i året ( 2 + 5 + 4 = 11)
3) Bombningen i Madrid skete 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11)
4) Tragedien i Madrid skete 911 dage efter Twin Towers tragedien.
Nu kommer noget som er endnu mærkeligere:
Det mest kendte symbol for USA, efter Stars & Stripes, er ørnen.
Følgende vers er taget fra Islams mest hellige bog, Koranen:
"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle.
The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while some of the people trembled in despair still more rejoiced:
For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."
Det var vers nummer 9.11 i Koranen.
Tror du stadig det er en
ren tilfældighed? Prøv dette og check hvad du føler bagefter:
Åbn Microsoft Word og gør følgende:
1. Skriv med store bogstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første fly som ramte Twin Towers.
2. Marker Q33 NY
3. Ændr størrelse til 48
4. Ændr skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1)
SKRÆMMENDE!
Dette er så skummelt.
Send denne mail til 15 personer inden 143 min.
Når du har gjort det så trykker du på F6 Knappen og den du kan lide kommer til at stå med store bogstaver. Hvis du bryder kæden så vil du ha' problemer med forhold i 5 år - Ikke send videre men kopier og send.
Det virker...
2) Afghanistan har 11 bogstaver
3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin Towers i 1993) har 11 bogstaver
Dette kunne have været ren tilfældigt, men det bliver mere interessant:
1. New York er den 11. stat
4. Tragedien skete 11. september, eller også kendt som 9/11 ( 9 + 1 + 1 = 11)
5. Datoen er lig "US emergency services" telefonnummer 911 ( 9 + 1 + 1 = 11)
Fortsat tilfældighed? læs
videre......
1) Totalt antal ofre på flyene som styrtede ned var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11)
2) 11. september er den 254. dag i året ( 2 + 5 + 4 = 11)
3) Bombningen i Madrid skete 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11)
4) Tragedien i Madrid skete 911 dage efter Twin Towers tragedien.
Nu kommer noget som er endnu mærkeligere:
Det mest kendte symbol for USA, efter Stars & Stripes, er ørnen.
Følgende vers er taget fra Islams mest hellige bog, Koranen:
"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle.
The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while some of the people trembled in despair still more rejoiced:
For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."
Det var vers nummer 9.11 i Koranen.
Tror du stadig det er en
ren tilfældighed? Prøv dette og check hvad du føler bagefter:
Åbn Microsoft Word og gør følgende:
1. Skriv med store bogstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første fly som ramte Twin Towers.
2. Marker Q33 NY
3. Ændr størrelse til 48
4. Ændr skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1)
SKRÆMMENDE!
Dette er så skummelt.
Send denne mail til 15 personer inden 143 min.
Når du har gjort det så trykker du på F6 Knappen og den du kan lide kommer til at stå med store bogstaver. Hvis du bryder kæden så vil du ha' problemer med forhold i 5 år - Ikke send videre men kopier og send.
Det virker...
Fint nok - så finder du koranen på nettet og checker vers 9.11. Jeg er så træt af den slags fjolser, der ukritisk sender ting videre, som der ikke har noget som helst budskab udover at indgyde frygt for bl.a. islam.
Det er klart, at man kan få en masse tal til at give 11. En masse af de pågældende tal er forkerte. Fly nummer 77 havde f.eks. 64 og ikke 65 passagerer.
Det er danske rigtigt, at Q33 NY giver et skræmmende billede, men Q33 NY har intet at gøre med nogle af de fly, der var involveret. Det er bare opdigtet for at få folk til at stole på resten, og det virker åbenbart.
Det er klart, at man kan få en masse tal til at give 11. En masse af de pågældende tal er forkerte. Fly nummer 77 havde f.eks. 64 og ikke 65 passagerer.
Det er danske rigtigt, at Q33 NY giver et skræmmende billede, men Q33 NY har intet at gøre med nogle af de fly, der var involveret. Det er bare opdigtet for at få folk til at stole på resten, og det virker åbenbart.
#3 man kan selvfølgelig få ting til at se ud som hvad som helst ved at pynte og gradbøje nogle regneregler mv...
Se på http://skepdic.com/lawofnumbers.html
Se på http://skepdic.com/lawofnumbers.html
Hvorfor sender folk sådan noget videre.... Jeg forstår det ikke. Frem med e-mail addressen så vi alle kan sende hatemail til personen.
Byens officielle navn er City of New York = 13 bogstaver.
Forkert. Hans navn er ikke George W Bush, det er George Walker Bush = 16 bogstaver.
Hvis flyets nummer skal regnes med i nr. 3, hvorfor skal det så ikke regnes med i nr. 2?
Hvis jeg gad bruge mere end 5 min. på det, så kunne jeg sikkert finde langt mere...
Efter min mening går der ikke længe før der er 11 som har kommenteret dette indlæg, betyder det så at der flyver nogle flyvemaskiner ind i Newz.dk-serveren?
Uha uha, jeg er bange *ryste*...
Jeg håber ikke at der virkelig bliver brygget konspirationsteori på denne kop nuddel-suppe..... igen....
Hav medlidenhed med ofrenes familier, lad være med at lade denne slags nonsens flyde rundt på nettet - tak.
[edit: damn, så ikke det var staff - nu vanker der sikkert 9^11 dages ban fra newz.dk ;-) ]
Uha uha, jeg er bange *ryste*...
Jeg håber ikke at der virkelig bliver brygget konspirationsteori på denne kop nuddel-suppe..... igen....
Hav medlidenhed med ofrenes familier, lad være med at lade denne slags nonsens flyde rundt på nettet - tak.
[edit: damn, så ikke det var staff - nu vanker der sikkert 9^11 dages ban fra newz.dk ;-) ]
Det syge ved dette er vel at der er folk der sidder og leder efter den slags. Hvad skal det betyde? At nogen planlagde angrebene og for sjov lavede noget med 11-taller? Og hvad med alle de steder hvor 11 ikke indgår? Samlet antal af ofre, højde på bygningerne, antal fly, antal terrorister, etc.
I beg to differ...
Det syge ved dette her er at der findes folk som er så store modstandere af et frit demokratisk samfund at de vil lade deres frustrationer gå ud over uskyldige personer.
Jeg er udemærket klar over at USA har en tendens til at påtvinge lande i mellemøsten demokrati, så måske er de også syndere i dette spil - lad det gå uvist hen.
Under alle omstændigheder ligger "det syge" ved teoristangreb i ofrene, og at der kun skal et enkelt, sygt individ til at skabe gru og rædsel i en befolkning.
I beg to differ...
Det syge ved dette her er at der findes folk som er så store modstandere af et frit demokratisk samfund at de vil lade deres frustrationer gå ud over uskyldige personer.
Jeg er udemærket klar over at USA har en tendens til at påtvinge lande i mellemøsten demokrati, så måske er de også syndere i dette spil - lad det gå uvist hen.
Under alle omstændigheder ligger "det syge" ved teoristangreb i ofrene, og at der kun skal et enkelt, sygt individ til at skabe gru og rædsel i en befolkning.
Byen kendes som "The big apple", skræmmende, 11 bogstaver. Jeg tror virkelig der... ja hvad er det folk med disse forvaklede konspirationsteorier tror? At der sidder en samling mænd og bestemmer alt og leger med os? At gud gør det?
Moving on...
Moving on...
#12 mrmorris
hmm tror nærmere at der sidder 11 mænd og kvinder og bestemmer alt... men hvad ved jeg.. jeg er jo kun 211cm høj... (ok det sidste passer ikke,, er kun 2.08m høj, men kunne være pænt sygt hvis det var rigtig!! HOHO)
hmm tror nærmere at der sidder 11 mænd og kvinder og bestemmer alt... men hvad ved jeg.. jeg er jo kun 211cm høj... (ok det sidste passer ikke,, er kun 2.08m høj, men kunne være pænt sygt hvis det var rigtig!! HOHO)
Og somom alt det ikke er skummelt nok, så er der listet 13 personer på crew-siden.
13 personer.
1 - 3 = -2
-2 + 13 = 11
SKRÆMMENDE!
Dette er så skummelt.
13 personer.
1 - 3 = -2
-2 + 13 = 11
SKRÆMMENDE!
Dette er så skummelt.
Jeg havde gættet på 42, men fair nok.
Jeg har altid (også før 911?) synes at det var ironisk at datoen var den samme som nummeret på den amerikanske alarmcentral. Jeg er da tilbøjelig til at tro at terrorister har humor engang imellem.
Jeg har altid (også før 911?) synes at det var ironisk at datoen var den samme som nummeret på den amerikanske alarmcentral. Jeg er da tilbøjelig til at tro at terrorister har humor engang imellem.
#19 -
16. aug. 2006 21:52
Der er 9 bogstaver i mit vejnavn, og 11 bogstaver i mit navn + efternavn. 911, Hallo? Det har helt klart noget med mig at gøre.
Min onkel har 11 bogstaver i sit navn + efternavn og modtog Danmarks geologipris i 1998, også 11 bogstaver i geologipris.
Min far har også 11 bogstaver i hans navn + efternavn. Og min mor har 11 bogstaver i hendes navn + efternavn. Alle tre har de læst på et universitet (11 bogstaver, igen). OG hvis man søger på google på min mors OR min fars efternavn får man 191.000 resultater. Fjern nullerne og byt rundt på tallene, 911. Og min morfar har lavet et latinkursus (11 bogstaver).
Han har en søn med 11 bogstaver i sit navn + efternavn og han har en tvillingebror (twin towers). Og til sidst er min stedfar fra mellemøsten og mellemøsten har også 11 bogstaver.
Og før denne sætning var 9 antallet af gange 11 optrådte i denne tekst. Inklusive disse ord er der 911 tegn i dette indlæg.
Min onkel har 11 bogstaver i sit navn + efternavn og modtog Danmarks geologipris i 1998, også 11 bogstaver i geologipris.
Min far har også 11 bogstaver i hans navn + efternavn. Og min mor har 11 bogstaver i hendes navn + efternavn. Alle tre har de læst på et universitet (11 bogstaver, igen). OG hvis man søger på google på min mors OR min fars efternavn får man 191.000 resultater. Fjern nullerne og byt rundt på tallene, 911. Og min morfar har lavet et latinkursus (11 bogstaver).
Han har en søn med 11 bogstaver i sit navn + efternavn og han har en tvillingebror (twin towers). Og til sidst er min stedfar fra mellemøsten og mellemøsten har også 11 bogstaver.
Og før denne sætning var 9 antallet af gange 11 optrådte i denne tekst. Inklusive disse ord er der 911 tegn i dette indlæg.
Oh my God! How worried should I be? There are 11 letters in the name "David Pawson!" I'm going into hiding NOW. See you in a few weeks.
Wait a sec ... just realized "YOU CAN'T HIDE" also has 11 letters! What am I gonna do? Help me!!! The terrorists are after me! ME! I can't believe it!
Oh crap, there must be someplace on the planet Earth I could hide! But no ..."PLANET EARTH" has 11 letters, too!
Maybe Nostradamus can help me. But dare I trust him? There are 11 letters in "NOSTRADAMUS."
I know, the Red Cross can help. No they can't... 11 letters in "THE RED CROSS," can't trust them.
I would rely on self defense, but "SELF DEFENSE" has 11 letters in it, too! Can someone help?
Anyone? If so, send me email. No, don't... "SEND ME EMAIL" has 11 letters....
Will this never end? I'm going insane! "GOING INSANE???" Eleven letters!!
Nooooooooooo!!!!!! I guess I'll die alone, even though "I'LL DIE ALONE" has 11 letters....
Oh my God, I just realized that America is doomed! Our Independence Day is July 4th ... 7/4 ... 7+4=11!
- Dave
PS. "IT'S BULLSHIT" has 11 letters also.
/Citat Dave Pawson...
ps. se hvornår den side #20 linker til, sidst er opdateret.. gennemført..
http://www.snopes.com/rumors/coincidence.asp
Der var den rigtige... lige en afvisning af hvert eneste punkt i den lortemail.
Er jeg den eneste der blocker folk der sender den slags pis?
Der var den rigtige... lige en afvisning af hvert eneste punkt i den lortemail.
Er jeg den eneste der blocker folk der sender den slags pis?
I starten troede jeg, at det var tilfældigheder, men det sidste 11-tal, som man for nylig fandt, var så overbevisende, at jeg nu tror på det. Tænk en gang at man har planlagt det ud fra 11-taller, skræmmende. Det sidste 11-tal drejer sig om gennemsnittet på IQ’en af dem, som via netfora og emails viderebringer disse tal:
(4+13+12+10+11+12+12+14)/8 = 11
(4+13+12+10+11+12+12+14)/8 = 11
Mensas gamle spredning var 24. Den blev dog ændret i 2002. Men det kommer vel an på testen - man kan vel teknisk set godt lave en test med spredning 1 og normalværdi 10
Hvad vil du frem til? Der står at det er normalt med spredning 15 men det betyder ikke at alle tests bruger denne spredning.
[edit]
Dooh - Jeg havde læst #26 som 4*4 - ikke 4^4. Det ændrer jo lidt på den påståede IQ ;)
Mensas gamle spredning var 24. Den blev dog ændret i 2002. Men det kommer vel an på testen - man kan vel teknisk set godt lave en test med spredning 1 og normalværdi 10
Hvad vil du frem til? Der står at det er normalt med spredning 15 men det betyder ikke at alle tests bruger denne spredning.
[edit]
Dooh - Jeg havde læst #26 som 4*4 - ikke 4^4. Det ændrer jo lidt på den påståede IQ ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund