mboost-dp1
2 stk Guest Pass til StarCraft II bortgives
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Som overskriften siger, så bortgiver jeg 2 guest passes til StarCraft II.
Fulgte med spillet.
De giver mulighed for at prøve det fulde spil 7 timer i alt, eller inden for 14 dage efter aktivering.
Skulle virke til både PC og Mac.
http://img839.imageshack.us/img839/6008/starcraftg...
Bare følg det der står på billedet, efter du har fået en PM med koden fra mig :)
Hvis der skulle være flere der vil have en, kan jeg kun opfordre andre der også har koder til overs, til at gøre det samme.
Fulgte med spillet.
De giver mulighed for at prøve det fulde spil 7 timer i alt, eller inden for 14 dage efter aktivering.
Skulle virke til både PC og Mac.
http://img839.imageshack.us/img839/6008/starcraftg...
Bare følg det der står på billedet, efter du har fået en PM med koden fra mig :)
Hvis der skulle være flere der vil have en, kan jeg kun opfordre andre der også har koder til overs, til at gøre det samme.
illishar (7) skrev:Er der virkelig mere end 7 timers spilletid i deres single player campagne, (som kun er for 1 race)?
Cool nok.
Kommer vel an på hvor skilled man er - og sværhedsgrad.
Der er ~26 missioner, og jeg brugte vel i snit 30 minutter pr. mission.. men jeg er så også ringe til RTS :D
Hvis man er hurtig, ja så kan man vel klare sig ret langt med de 7 timer :)
Det er stadig ca. 14 missioner, mere end nok til at afgøre om det er noget for en.
Kan egentlig også bedre lide den her metode, end en demo, da du får lov til at se temmelig meget af spillet.
--------
Men der må da næsten være andre end jeg der har invitationer til at prøve spillet?
Hvis man er hurtig, ja så kan man vel klare sig ret langt med de 7 timer :)
Det er stadig ca. 14 missioner, mere end nok til at afgøre om det er noget for en.
Kan egentlig også bedre lide den her metode, end en demo, da du får lov til at se temmelig meget af spillet.
--------
Men der må da næsten være andre end jeg der har invitationer til at prøve spillet?
Jeg har ingen indkomst pt., så alt bør være billigt! Meh... fine... men det er billigst i Elgiganten...
Are we talking about illegal activity? I want online play!KC (28) skrev:jeg så de havde den billigt på kazaa...
Hvis man henter en ulovlig version, er man sikker på offline play.Windcape (30) skrev:#29
Der er jo så heller ikke noget "offline play". Klienten har man kunne hente og installere i cirka en månede nu..
Daniel-Dane (31) skrev:Hvis man henter en ulovlig version, er man sikker på offline play.Windcape (30) skrev:#29
Der er jo så heller ikke noget "offline play". Klienten har man kunne hente og installere i cirka en månede nu..
Der er sku da offline play i den lovlige udgave. (???)
Fjolle (33) skrev:Daniel-Dane (31) skrev:Hvis man henter en ulovlig version, er man sikker på offline play.Windcape (30) skrev:#29
Nix. Du skal være Online for at spille singleplayer. Hurra for nazi DRM.
Du kan dog spille offline hvis du vil nøjes med en Guest account på dit eget købte spil...
Nu er man sjældent offline alligevel, og når man endelig er, så spiller man Matador med familien.
Nu er man sjældent offline alligevel, og når man endelig er, så spiller man Matador med familien.
KC (34) skrev:Fjolle (33) skrev:Daniel-Dane (31) skrev:Hvis man henter en ulovlig version, er man sikker på offline play.Windcape (30) skrev:#29
Du kan dog spille offline hvis du vil nøjes med en Guest account på dit eget købte spil...
Har ingen ide om hvad du snakker om. Det virker fint hos mig.
Fjolle (36) skrev:KC (34) skrev:Fjolle (33) skrev:Daniel-Dane (31) skrev:Hvis man henter en ulovlig version, er man sikker på offline play.Windcape (30) skrev:#29
Har ingen ide om hvad du snakker om. Det virker fint hos mig.
Du kan spille singleplayer og logge ind på din konto så dine acheivements bliver gemt uden at gå online?
KC (39) skrev:Ok, så du kan ikke spille offline og få det maximale ud af spillet. Det er min pointe, de har DRMmet det til helvede.
QQ ikke spille med achievement. Min verden bryder sammen.
Fjolle (43) skrev:Er pointen med achievements ikke at man bliver overvåget?
Pointen er vel at man "achiever" noget, for mit vedkommende har jeg ikke behov for at andre kan se det. At man skal logge ind og registrere sig for at spille singleplayer campaign kan jeg bare ikke se er nødvendigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.