mboost-dp1
3D tegning - pris?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej,
Min kæreste vil gerne undersøge, hvad det ville koste at få en detaljeret 3D tegning af en lyskilde, som hun har lavet 2D tegninger til og har mål til.
Det er en lette kompleks tegning, som bl.a. også skal vise lysfordeling.
Kontakt gerne på [email protected] hvis du selv har mulighed for at udfærdige sådan en tegning..
/Daniel
Min kæreste vil gerne undersøge, hvad det ville koste at få en detaljeret 3D tegning af en lyskilde, som hun har lavet 2D tegninger til og har mål til.
Det er en lette kompleks tegning, som bl.a. også skal vise lysfordeling.
Kontakt gerne på [email protected] hvis du selv har mulighed for at udfærdige sådan en tegning..
/Daniel
Hvor komplekst kan det være? Det handler vel bare om at modulere det omtalte og så bruge lidt raytracing?
Med mindre moduleringen er det komplekse, så kan i nok lave det selv.
Lidt mere fakta ville måske være på sin plads, ikke helt sikker på jeg er med på omfanget af denne opgave!
Med mindre moduleringen er det komplekse, så kan i nok lave det selv.
Lidt mere fakta ville måske være på sin plads, ikke helt sikker på jeg er med på omfanget af denne opgave!
Lampen er lige så kompleks som denne her: http://common1.csnimages.com/lf/1/hash/5609/201804...
i forhold til skygger, sider og dele.
#3 I hånden... Old School baby!
i forhold til skygger, sider og dele.
#3 I hånden... Old School baby!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.