mboost-dp1

adgang til HULU uden proxy

Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
12. jul. 2010 15:28
Nogen som kan gennemskue hvad der sker her, og udgør det en sikkerhedsrisiko?

http://lifehacker.com/5583762/access-hulu-from-out...
Gravatar #2 - conFen
12. jul. 2010 15:39
Det lyder som om at det addon'en gør, er at ændre ens header og det ser derved ud som om du kommer fra den IP adresse du angiver.

Det har visse bivirkninger, eksempelvis i form af at flash ikke vil virke på nogle sider, men det er også beskrevet i guiden.

Blokeringen af de 2 porte er vel for at din PC ikke prøver at connecte directe til hulu, men at den kører igennem dine modificerede headere.

Jeg kan umiddelbart ikke se nogle risici forbundet med denne løsning og det tager ikke særligt lang tid at teste om det virker.
Gravatar #3 - Daniel-Dane
12. jul. 2010 15:49
"X-Forwarded-For" bruges normalt af mindre anonyme proxies, og den indeholder din IP.
conFen (2) skrev:
[...] og det tager ikke særligt lang tid at teste om det virker.
Har du prøvet at blokere portene på Windows med den guide, som den første guide linker til? Det tog en evighed.

P.S.
Jeg kan afsløre, at jeg IKKE kan få det til at virke. Jeg bruger Google.com's IP (74.125.77.99).
Gravatar #4 - conFen
12. jul. 2010 15:53
Nej, for jeg ser ingen grunde til at blokere porte i Windows, når man har en router der kan klare det for en.

Det tager cirka 15 sekunder at skrive de 2 linier i CLI'en på min router.
Gravatar #5 - Daniel-Dane
12. jul. 2010 16:21
Jeg har blokeret via Windows og min software-firewall, og så har jeg prøvet et par ip'er for X-Forwarded-For.

Nope.
Gravatar #6 - Wickedmike
13. jul. 2010 07:05
Hulu.com har desværre en rimelig god sikkerhed imod Anonymous Proxier, og andre IP'er som de har blacklistet.

Det bedste bud jeg vil give for at se hulu.com er at få fat i en VPN forbindelse til en server i The States, det er selv det jeg bruger og det virker perfekt.
Gravatar #7 - Daniel-Dane
13. jul. 2010 10:22
Links?
Gravatar #8 - fjols
13. jul. 2010 10:29
#7: Til en VPN? Jeg bruger [url=www.skydurvpn.com/]Skydur[/url]. Der kan man vælge mellem UK og USA.
Edit: Den koster 17$ for 3 måneder, hvilket er cirka 35 kr. pr. måned.
Gravatar #9 - Daniel-Dane
13. jul. 2010 10:55
...

Ja, det er problemet. Jeg kan heller ikke finde en gratis VPN, som virker...
Gravatar #10 - Wickedmike
13. jul. 2010 11:04
#9 De fleste der tilbyder VPN forbindelser kræver betaling for dem, det er ikke uhørt.

Men jeg bruger HideMyAss.com de har en del lokationer rundt omkring :)
Gravatar #11 - Fjolle
13. jul. 2010 11:11
proxpn.com (referral link) virker fint for mig.
Gravatar #12 - Qw_freak
13. jul. 2010 11:31
Fjolle (11) skrev:
proxpn.com (referral link) virker fint for mig.

Er der ingen sikkerheds risico ved at bruge VPN, jeg mener giver man ikke på en måde ejeren af VPN serveren fri adgang til sit system?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login