mboost-dp1
Afstemming: musik genre?
Fik en ide til en afstemmming.
Hvilken musik genre hører du primært? Men har ikke så meget forstand på de forskellige genre skal der med. Her er lidt af dem jeg vil forslå. Og kom så med en kommentar ligenu!
POP
Rock
metal
dance
klassisk
Musik, hvad er det?
Hvilken musik genre hører du primært? Men har ikke så meget forstand på de forskellige genre skal der med. Her er lidt af dem jeg vil forslå. Og kom så med en kommentar ligenu!
POP
Rock
metal
dance
klassisk
Musik, hvad er det?
Folk
Tecno
Det er lidt unfair at dele pop ud i både rap RnB og rock, så skulle kalde Dylan for en country sanger, eller påstå at Bjørn Svin laver dance musik ;-)
og nå ja lige en sidste kategori
Kattejammer, også kendt som dansktop, eller tilsvarende.
Tecno
Det er lidt unfair at dele pop ud i både rap RnB og rock, så skulle kalde Dylan for en country sanger, eller påstå at Bjørn Svin laver dance musik ;-)
og nå ja lige en sidste kategori
Kattejammer, også kendt som dansktop, eller tilsvarende.
#3 DUdsen:
Lad nu være med at sætte techno i samme kategori! Techno bruges formestens som en fællesbetegnelse for elektronisk musik som trance, dance, jungle, drum/drill and bass, house, acid, chillout, detroit, gabba, ambient, tribal og meget andet :-)
Techno bruges oftest til at beskrive dance og den oprindelige detroit, men så kan man lige så godt skrive det, så man også får mulighed for at stemme på psytrance, hvis man nu bedst kan lide det ;-)
Lad nu være med at sætte techno i samme kategori! Techno bruges formestens som en fællesbetegnelse for elektronisk musik som trance, dance, jungle, drum/drill and bass, house, acid, chillout, detroit, gabba, ambient, tribal og meget andet :-)
Techno bruges oftest til at beskrive dance og den oprindelige detroit, men så kan man lige så godt skrive det, så man også får mulighed for at stemme på psytrance, hvis man nu bedst kan lide det ;-)
#5 tror ikke lige at den har været der. jeg foreslo den for noget tid siden, men så den aldrig. (har muligvis overset den)
Heavy Metal
Og diverse Metal genre. Nogle falder dog uden for min interesse.
Classic rock (jeg vil mene at bl.a. AC/DC hører til denne genre)
Jeg kender faktisk ikke genren på noget af den anden musik jeg hører, men mark knopfler(dire straits) sindssygt afslappendeog godt imod tømmermænd
Det lysner
poul banks og steen vig
Heavy Metal
Og diverse Metal genre. Nogle falder dog uden for min interesse.
Classic rock (jeg vil mene at bl.a. AC/DC hører til denne genre)
Jeg kender faktisk ikke genren på noget af den anden musik jeg hører, men mark knopfler(dire straits) sindssygt afslappendeog godt imod tømmermænd
Det lysner
poul banks og steen vig
Den her er ca. det samme:
http://www.newz.dk/forum/item/27476/
http://www.newz.dk/forum/item/27476/
Jeg hører primært rock/heavy til metal
Pop holder jeg mig fra.. er mere til gode tekster da jeg selv skriver i ny og næ.
Hiphip (altså hele kulturen) har altid fascineret mig meget, og de har nok også altid tiltalt mig.
Af selve rap musikken kan jeg ikke komme uden om de bedste rappere jeg kender til, Malk de Koijn, Hvid Sjokolade
50 Pence fyren kan rende og hoppe hvad angår min musiksmag.
Mit yndlingsband er Gorillaz...
Pop holder jeg mig fra.. er mere til gode tekster da jeg selv skriver i ny og næ.
Hiphip (altså hele kulturen) har altid fascineret mig meget, og de har nok også altid tiltalt mig.
Af selve rap musikken kan jeg ikke komme uden om de bedste rappere jeg kender til, Malk de Koijn, Hvid Sjokolade
50 Pence fyren kan rende og hoppe hvad angår min musiksmag.
Mit yndlingsband er Gorillaz...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund