mboost-dp1
Android app efterlysning: webcam lignende + ftp upload
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Forsøger at få noget gavn ud af den HTC Magic jeg har liggende, indtil videre har den ikke været specielt bevendt.
Kunne dog godt bruge den som overvågningswebcam, som bare tager et billede engang f.eks. hvert 5 minut eller 30 minut og så uploader det til en ftp server. (via wifi).
Har ledt med lys og lygte men synes ikke lige at kunne finde noget, og da jeg ved at newz.dk brugerne er eksperter på alle områder, så tænkte jeg at jeg i dette sjældne tilfælde måtte drage lidt på denne ellers uudtømmelige resurse.
Kunne dog godt bruge den som overvågningswebcam, som bare tager et billede engang f.eks. hvert 5 minut eller 30 minut og så uploader det til en ftp server. (via wifi).
Har ledt med lys og lygte men synes ikke lige at kunne finde noget, og da jeg ved at newz.dk brugerne er eksperter på alle områder, så tænkte jeg at jeg i dette sjældne tilfælde måtte drage lidt på denne ellers uudtømmelige resurse.
umiddelbart ser det ud til at være hvad jeg efterspørger, men hvis jeg søger i androidmarket så dukker den ikke frem (ej heller hvis jeg benytter appbrain til at installere det)
Der kommer bare en not found fejl frem.
Der kommer bare en not found fejl frem.
Ved ikke om det er fordi jeg kører firmware 1.6 eller hvad, men Droidnetcam vil slet ikke installere.
NAScam kan dog sagtens køre, men der er ingen timer til at tage billeder i det program, så der ryger fidusen lidt.
NAScam kan dog sagtens køre, men der er ingen timer til at tage billeder i det program, så der ryger fidusen lidt.
Ja det skulle jeg da mene.
Forstår bare ikke, hvis jeg søger på droidnetcam, eller hvis jeg følger et af de links, der skulle åbne det i android market, eller hvis jeg søger på udvikleren, så dukker det ikke frem. Der står bare at der ikke er nogen resultater for programmet på android market.
(jeg kan godt se andre programmer, som koster penge)
Forstår bare ikke, hvis jeg søger på droidnetcam, eller hvis jeg følger et af de links, der skulle åbne det i android market, eller hvis jeg søger på udvikleren, så dukker det ikke frem. Der står bare at der ikke er nogen resultater for programmet på android market.
(jeg kan godt se andre programmer, som koster penge)
#8 det jeg spørger om er hvorvidt at måden man bliver oplyst om dette er at pogrammet tilsyneladende ikke eksisterer i android market.
Og så undrer det mig at det nærmest identiske program, som blot ikke har den automatiske timer indbygget, kan køre uden problemer.
Og så undrer det mig at det nærmest identiske program, som blot ikke har den automatiske timer indbygget, kan køre uden problemer.
trylleklovn (9) skrev:det jeg spørger om er hvorvidt at måden man bliver oplyst om dette er at pogrammet tilsyneladende ikke eksisterer i android market.
Det lige præcis sådan det er. Samme som med Angry Birds, som min lillebror kunne finde på sit market (Desire 2.2) lang tid før det kom på mit market (Galaxy S 2.1)
Nå det var sørme indlysende.
Kan være jeg skal tage kampen op med at installere en hacked ROM igen så. Tips og tricks modtages gerne. Der er tale om en htc magic (den uden Jack stik) som er rooted.
Kan være jeg skal tage kampen op med at installere en hacked ROM igen så. Tips og tricks modtages gerne. Der er tale om en htc magic (den uden Jack stik) som er rooted.
#13 Den er ikke gratis, men har forklaret ham situationen, så kan være jeg kan købe den direkte af ham.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.