mboost-dp1

Android/iPhone temaer/baggrunde

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
15. sep. 2010 17:29
Show 'em!

Med tråden her vil jeg gerne se jeres Android og iPhone temaer/baggrunde.. Jeg så en foreslå det i en anden tråd, men jeg kan ikke lige huske hvor eller hvem det var..

Ved ikke med sikkerhed hvor meget i iPhone drenge kan vise frem..

Jeg starter lige med nogle pics fra min Hero der kører med standard Froydvillain 1.5 theme og LauncherPro:

Desktop1
Desktop2
Opkald (nubdial - findes i market)
Apps
Apps igen
Notifications

Hint til Android'ere: Hvis har rootet telefonen kan i installere PicMe og hente screenshots fra den via en browser.
Gravatar #2 - LinguaIgnota
15. sep. 2010 17:54
Hold da op, det er grimt. :/
Gravatar #3 - Thomas Nielsen
15. sep. 2010 17:58
Er det egentlig muligt på android at gøre så der er forskellige wallpapers til de enkelte desktops, frames eller hvad fanden de nu hedder?
Gravatar #4 - Magten
15. sep. 2010 17:59
Uddyb gerne ^^

Det eneste jeg efterhånden ikke bryder mig om ved Android, er ikonerne til apps.. Simpelthen for mange af dem der kunne forbedres væsentligt bare ved at åbne Paint..
Gravatar #5 - gnаrfsan
15. sep. 2010 18:00
Thomas Nielsen (3) skrev:
Er det egentlig muligt på android at gøre så der er forskelle wallpapers til de enkelte desktops

Nej, ikke som udgangspunkt.
On topic: Jeg kan desværre ikke tage screenshots, da min fon ikke er rooted.
Gravatar #6 - LinguaIgnota
15. sep. 2010 18:10
Det er mørkt, tungt og dystert, ikonerne ligner noget, der er taget fra en gammel Nokia og Notifications-delen ser halvfærdig ud. Det minder mig mest af alt om en fremtidsvision fra en 80'er sci-fi.
Gravatar #7 - gnаrfsan
15. sep. 2010 18:17
Man kan selv bestemme hvor dystert, det skal være. Men jeg er stor tilhænger af sort.
Gravatar #8 - trylleklovn
15. sep. 2010 18:40
Jeg er selv ret glad for det her wallpaper, bruger et lignende på min computer: http://drp.ly/1JHI6z

(ingen grund til jeg poster screenshot, min iphone er ikke så customized. Foretrækker mine styresystemer har deres default tema.)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login