mboost-dp1

Annoncører bliver smartere....

Gå til bund
Gravatar #1 - sKIDROw
17. apr. 2006 11:46
På det seneste har jeg se anoncer, som ikke er med hverkenen billede eller flash. Men istedet er en 'div' sektion på siden.

Det er smart fordi det pludselig bliver det sværere, at filtere bestemte annoncer væk.

Her er så så nysgerrig efter at høre, om nogen her kender løsningen på den strategi?.

Jeg har pt to ting jeg forsøger at filtere:

Poker annoncer, og annoncer som relatere til "Get the 'facts'" manipulationskampagnen.

Sidstnævnte er netop begyndt, at bruge html annoncer, som min trofaste adblock endnu ikke kan fjerne.

Så eventuelle forslag, vil være meget velkomne... ;)
Gravatar #2 - Cyrack
17. apr. 2006 12:12
Er det lavet fra serveren eller via Ajax?
Har selv set et par stykker, men Filsterset.G har nakket dem efter et par dage :-)
Ellers burde man vel kunne sætte et regexp pattern ind der nakker bestemte konstruktioner (ufatteligt at de fleste reklamer stadig ligger i divs der har stylenavne som banner*, ad* osv.).
Selv har jeg et stylesheet i userContent.css der har display:none; for de mest udbredte reklame-navne. Meget effektivt, dog skal lortet stadig hentes :-/
Lidt info om userContent.css her: http://www.mozilla.org/support/firefox/edit#conten...
Gravatar #3 - sKIDROw
17. apr. 2006 14:07
Skal jeg lige have kigget på.

Det ligner løsningen umildbart.. :)
Gravatar #4 - coday
17. apr. 2006 15:58
#alle er der ikke en der kan kome med et link til en side der bruger det, eller et screenshot?
Gravatar #5 - Cyrack
17. apr. 2006 17:08
coday:

Enten BT eller EB bruger det til at vise deres "services" som musikdownload osv... men når man kommer for at læse reklamer er det mega røv.
Har desuden sat på så EB og BTs artikler er det eneste synlige intil jeg holder musen over... dejligt afslappende at læse på den måde, uden skrigende farver osv.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login