mboost-dp1
Armatribes - Nyt browserspil - MMOSTG
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hejsa alle sammen.
Nogle af jer kan nok huske Armatribes fra da det var i beta.
Nu er vi dog gået live og har lukket dørerne op for den første officielle runde af armatribes.
Armatribes er et MMOSTG(Massive Multiplayer Online Strategy Game)
som foregår i middelalderen. Her får du en by som du skal passe på og få til at vokse til et helt imperium. Dette gør du ved at opbygge din by, træne soldater, samle materialer, danne alliancer, gå i krig, og meget mere!
Skulle dette lyde som noget for dig er vi at finde på http://armatribes.com
Vi glæder os meget til at se dig.
Hvis du har lyst til at høre mere, er du selvfølgelig også velkommen til at hoppe forbi vores chat: http://chat.armatribes.com
Mange venlige hilsner
Rasmus Seeberg
http://armatribes.com
Nogle af jer kan nok huske Armatribes fra da det var i beta.
Nu er vi dog gået live og har lukket dørerne op for den første officielle runde af armatribes.
Armatribes er et MMOSTG(Massive Multiplayer Online Strategy Game)
som foregår i middelalderen. Her får du en by som du skal passe på og få til at vokse til et helt imperium. Dette gør du ved at opbygge din by, træne soldater, samle materialer, danne alliancer, gå i krig, og meget mere!
Skulle dette lyde som noget for dig er vi at finde på http://armatribes.com
Vi glæder os meget til at se dig.
Hvis du har lyst til at høre mere, er du selvfølgelig også velkommen til at hoppe forbi vores chat: http://chat.armatribes.com
Mange venlige hilsner
Rasmus Seeberg
http://armatribes.com
XorpiZ:
Da vi gik i beta fik vi en del tilmeldinger her inde fra.
Desværre er vores nyhed blevet afvist denne gang, men de folk der tidligere var interesseret, skal vel ikke snydes for informationen om vi nu er tilbage? :)
Og som afslutning: Jo tak, du kan jo skrive dig op hvis du vil vise du bakker op omkring os ;)?
Da vi gik i beta fik vi en del tilmeldinger her inde fra.
Desværre er vores nyhed blevet afvist denne gang, men de folk der tidligere var interesseret, skal vel ikke snydes for informationen om vi nu er tilbage? :)
Og som afslutning: Jo tak, du kan jo skrive dig op hvis du vil vise du bakker op omkring os ;)?
#3
Forstå mig ret - det var ment som ros. Der har været talrige indlæg med folk, der lader som om, de lige har fundet verdens 8. vidunder og så linker til deres egen side. Du er ærlig, og det giver altid plus point hehe.
Jeg har ingen interesse i browser-spil, så jeg må takke nej til din opfordring :D
Forstå mig ret - det var ment som ros. Der har været talrige indlæg med folk, der lader som om, de lige har fundet verdens 8. vidunder og så linker til deres egen side. Du er ærlig, og det giver altid plus point hehe.
Jeg har ingen interesse i browser-spil, så jeg må takke nej til din opfordring :D
XorpiZ:
Hehe så siger jeg da tak for ros'en :)
Angående din manglende interesse så kan jeg jo ikke argumenter så meget imod det, kan blot sige du måske vil blive glædeligt overrasket over vores spil :)
Du er hvertfald altid velkommen!
Med venlige (og søvnige) hilsner
Rasmus Seeberg
Hehe så siger jeg da tak for ros'en :)
Angående din manglende interesse så kan jeg jo ikke argumenter så meget imod det, kan blot sige du måske vil blive glædeligt overrasket over vores spil :)
Du er hvertfald altid velkommen!
Med venlige (og søvnige) hilsner
Rasmus Seeberg
Shantri:
Armatribes er sådan set gratis dog skal vi jo tjene penge på en eller anden måde, så vi har nogle forskellige bonuser du kan købe.
Alternativet var jo eventuelt reklamer over det hele, men det ville du vel heller ikke have ;)?
I forhold til mange andre af den her type spil, bestræber vi os på at ikke betalende kunder også har en chance for at være i toppen, det kræver bare lidt mere. :)
Armatribes er sådan set gratis dog skal vi jo tjene penge på en eller anden måde, så vi har nogle forskellige bonuser du kan købe.
Alternativet var jo eventuelt reklamer over det hele, men det ville du vel heller ikke have ;)?
I forhold til mange andre af den her type spil, bestræber vi os på at ikke betalende kunder også har en chance for at være i toppen, det kræver bare lidt mere. :)
#14 Spillet skal reklamere med noget nyt/anderledes/andet i forhold til spil som jeg *har* prøvet, for at jeg vil prøve det.
Prøv at tag et kig på følgende spil:
- Travian
- Ikariam
- Tribal Wars
- Utopia
- Evony
(Læs deres begynder-guides mm.)
Jeg har også prøvet en del flere, som jeg ikke engang kan huske navnet på mere. Det er mest grafikken, der er til forskel.
Prøv at tag et kig på følgende spil:
- Travian
- Ikariam
- Tribal Wars
- Utopia
- Evony
(Læs deres begynder-guides mm.)
Jeg har også prøvet en del flere, som jeg ikke engang kan huske navnet på mere. Det er mest grafikken, der er til forskel.
#18
Hvis du har nogle gode forslag er vi meget interesseret i at høre dem. Vi vil gerne være det bedste browserspil, men det kræver feedback fra alle brugerne. Så hvis du har nogle gode forslag til ting der kunne gøre spillet (mere) interessant, så er du meget velkommen til at skrive en pm til mig, skrive i tråden her, smide det på vores forum ( http://forum.armatribes.com ) eller et andet sted vi kan finde det :)
#15 Synes nu jeg har en point om at du burde prøve det inden du kan udtale dig ;)? Altså vi kan jo også sagtens sige at Modern warfare 2 er dårligt og bla bla, men vi har jo ikke prøvet det, så reelt har vi ingen ide om det? :)
#16 Fair nok at du springer over, men som jeg også har skrevet til #18, så tager vi imod forslag, så hvis du vil være med til at gøre Armatribes bedre, er du meget velkommen til at komme med forslag! :)
Med venlige hilsner
Rasmus Seeberg
(Som ikke er sælger ;))
Hvis du har nogle gode forslag er vi meget interesseret i at høre dem. Vi vil gerne være det bedste browserspil, men det kræver feedback fra alle brugerne. Så hvis du har nogle gode forslag til ting der kunne gøre spillet (mere) interessant, så er du meget velkommen til at skrive en pm til mig, skrive i tråden her, smide det på vores forum ( http://forum.armatribes.com ) eller et andet sted vi kan finde det :)
#15 Synes nu jeg har en point om at du burde prøve det inden du kan udtale dig ;)? Altså vi kan jo også sagtens sige at Modern warfare 2 er dårligt og bla bla, men vi har jo ikke prøvet det, så reelt har vi ingen ide om det? :)
#16 Fair nok at du springer over, men som jeg også har skrevet til #18, så tager vi imod forslag, så hvis du vil være med til at gøre Armatribes bedre, er du meget velkommen til at komme med forslag! :)
Med venlige hilsner
Rasmus Seeberg
(Som ikke er sælger ;))
#19 Det er svært at komme med forslag til forbedringer, når problemet ligger i, at I har lavet noget der er set hundrede gange før. Faktisk så er det en så tro kopi (af det ligeledes relativt nye) Evony, så jeg mistænker Jer for, decideret at have købt en færdig 'engine' og måske endda også selve konceptet.
Jeg forestiller mig at der er nogen (naturligvis er der det) der udbyder forskellige former for "Sådan bliver du rig, i en fart"-koncepter. Hvilket er ret udbredt indenfor hjemmesider generelt. Eg. fileshares, pictureuploads, netbutikker ...
Man får en masse vejledning til, hvordan man skal sætte sin side op og hvad man skal gøre og så skal man bare se "Hvordan pengene begynder at rulle ind!!!!!!".
Men jeg kan godt komme med nogle seriøse forslag, på trods af at jeg ikke har prøvet spillet:
- Drop jeres level cap, på bygninger. Det kunne være interessant hvis spillet ikke stoppede ved lvl 10. Og sæt forøvrigt byggetiderne ned, for high lvl.
- Brug en fælles resurse-pulje, i stedet for at hver by har hver deres. (Det er ¤%&¤ irriterende at bruge tid på at flytte resurser.)
- Synkroniser bygge- og træningstider med lvl. (Senerehen i spillet, er det ret irriterende når noget tager 5 min, hvorimod de små tider er spændende i start-fasen.)
- Overvej at drop 'udrejse'-tider. Jeg ved godt at de er en del af strategien, men alligevel.
- Overvej at drop konceptet med mere end 1 settlement. Når man kan have flere, så er man også tvunget til det. Og det er ikke nødvendigvis fedt, "at starte forefra" midt inde i spillet.
...
...
...
Det sjove ved de ovenstående forslag, er at de ville være fuldstændig sludder, hvis I havde lavet et unikt spil. (De bygger på Evony.) Men jeres problem (set fra jeres side) er nok heller ikke at jeres spil, er dårligt. Det er trods alt ret gennemtestet. Jeres problem er, at jeg som bruger, efter et 10 sek. på jeres hjemmeside konkluderer, at det er noget man har set før. Hvis I virkelig har købt en "Sådan bliver man rig"-guide, så står der nok også i den, at I skal sætte nogle fængende reklamer op og i det hele taget, få folk til at logge ind. Evony har eks. en banner-reklame med en ganske pæn dame på ;) Den har intet med spillet at gøre, men den får folk til at logge ind. På samme måde bør I også forsøge at maskere jeres "virkelige" spil, hvis I er seriøse omkring "Rig i en fart".
Hvis I derimod mod forventning, er seriøse og entusiastiske spil-udviklere, så skal I nok reklamere med, hvad der er interessant i lige netop jeres spil. Og ikke spørge brugerne om forslag, uden selv at præsentere nogen! Spil-udviklere er som regel kendetegnet ved, at de har tusindevis af ideer. (Også programmørene) Og med ideer mener jeg ikke tweaks af engine'ens settings, som de ovenstående forslag er.
Jeg forestiller mig at der er nogen (naturligvis er der det) der udbyder forskellige former for "Sådan bliver du rig, i en fart"-koncepter. Hvilket er ret udbredt indenfor hjemmesider generelt. Eg. fileshares, pictureuploads, netbutikker ...
Man får en masse vejledning til, hvordan man skal sætte sin side op og hvad man skal gøre og så skal man bare se "Hvordan pengene begynder at rulle ind!!!!!!".
Men jeg kan godt komme med nogle seriøse forslag, på trods af at jeg ikke har prøvet spillet:
- Drop jeres level cap, på bygninger. Det kunne være interessant hvis spillet ikke stoppede ved lvl 10. Og sæt forøvrigt byggetiderne ned, for high lvl.
- Brug en fælles resurse-pulje, i stedet for at hver by har hver deres. (Det er ¤%&¤ irriterende at bruge tid på at flytte resurser.)
- Synkroniser bygge- og træningstider med lvl. (Senerehen i spillet, er det ret irriterende når noget tager 5 min, hvorimod de små tider er spændende i start-fasen.)
- Overvej at drop 'udrejse'-tider. Jeg ved godt at de er en del af strategien, men alligevel.
- Overvej at drop konceptet med mere end 1 settlement. Når man kan have flere, så er man også tvunget til det. Og det er ikke nødvendigvis fedt, "at starte forefra" midt inde i spillet.
...
...
...
Det sjove ved de ovenstående forslag, er at de ville være fuldstændig sludder, hvis I havde lavet et unikt spil. (De bygger på Evony.) Men jeres problem (set fra jeres side) er nok heller ikke at jeres spil, er dårligt. Det er trods alt ret gennemtestet. Jeres problem er, at jeg som bruger, efter et 10 sek. på jeres hjemmeside konkluderer, at det er noget man har set før. Hvis I virkelig har købt en "Sådan bliver man rig"-guide, så står der nok også i den, at I skal sætte nogle fængende reklamer op og i det hele taget, få folk til at logge ind. Evony har eks. en banner-reklame med en ganske pæn dame på ;) Den har intet med spillet at gøre, men den får folk til at logge ind. På samme måde bør I også forsøge at maskere jeres "virkelige" spil, hvis I er seriøse omkring "Rig i en fart".
Hvis I derimod mod forventning, er seriøse og entusiastiske spil-udviklere, så skal I nok reklamere med, hvad der er interessant i lige netop jeres spil. Og ikke spørge brugerne om forslag, uden selv at præsentere nogen! Spil-udviklere er som regel kendetegnet ved, at de har tusindevis af ideer. (Også programmørene) Og med ideer mener jeg ikke tweaks af engine'ens settings, som de ovenstående forslag er.
#20
Det er skam ikke en færdig købt engine eller koncept, hvilket du burde nemt opdage da Armatribes er lavet i asp.net med C# hvorimod evony er lavet i flash.
Derud over vil vi ikke gå over til mere eller mindre pornografiske reklamer da vi simpelthen ikke synes det er OK, vores publikum er alt fra 10 årige til 100 årige.
Angående dine forslag er nogle af dem ok, dog skal det siges vi lige har sat byggetiden ned med 50%.
ingen level cap: Vi har snakkede om at hæve level cap til 40 på alle bygninger, og tilføje dette til soldater også, pt er det dog bare en tanke, men nu må vi se.
Fælles ressourcer: Dette ville helt klart tage meget af det strategiske væk. Så kan du ikke længere gemme dine ressourcer i byer med mindre risiko for at blive angrebet, for der bliver stadig bare taget af dem, samt mange andre ting(gider ikke skrive en stil;) )
det med at synkroniser tiderne ved jeg ikke lige hvad du mener.
droppe konceptet med settlers: så du vil bare have en by i stedet for? Nu kan jeg selvfølgelig kun snakke for mig selv(og det er iøvrigt som privat person) så synes jeg det er utrolig fedt at se hvordan dit rige udvider sig, at man får flere byer, soldater, er nød til at arrangere transport rundt til byerne, soldater rundt for at beskytte, osv. Men sådan er man jo så forskellige, så jeg ville synes at en by ville være meget kedeligt.
Synes det er en skam at du slutter af med at sige
"Hvis I derimod mod forventning, er seriøse og entusiastiske spil-udviklere" for det er vi skam. At vi ikke har fået dig overbevidst om det, kan jeg jo kun beklage. Kan gøre dig opmærksom på at vejen til Armatribes er blevet lagt med mange lange arbejdsdage af 14-17 timer, mange diskussion om hvordan dælen de ting kunne opfindes, med videre. Vi er (så vidt jeg ved) det første af vores type spil lavet i asp.net med C#.
Håber den her post åbner dine øjne for at vi ikke er en flok mennesker der har tænkt "hmm hvordan tjener vi hurtigst en million?" men at vi er seriøse spiludvikler, som lever og brænder for at lave underholdning til folk i alle aldre. Dette valgte vi så at gøre i browserspils form af mange grunde som jeg ikke vil komme ind på.
Med venlig hilsen
Rasmus Seeberg
Det er skam ikke en færdig købt engine eller koncept, hvilket du burde nemt opdage da Armatribes er lavet i asp.net med C# hvorimod evony er lavet i flash.
Derud over vil vi ikke gå over til mere eller mindre pornografiske reklamer da vi simpelthen ikke synes det er OK, vores publikum er alt fra 10 årige til 100 årige.
Angående dine forslag er nogle af dem ok, dog skal det siges vi lige har sat byggetiden ned med 50%.
ingen level cap: Vi har snakkede om at hæve level cap til 40 på alle bygninger, og tilføje dette til soldater også, pt er det dog bare en tanke, men nu må vi se.
Fælles ressourcer: Dette ville helt klart tage meget af det strategiske væk. Så kan du ikke længere gemme dine ressourcer i byer med mindre risiko for at blive angrebet, for der bliver stadig bare taget af dem, samt mange andre ting(gider ikke skrive en stil;) )
det med at synkroniser tiderne ved jeg ikke lige hvad du mener.
droppe konceptet med settlers: så du vil bare have en by i stedet for? Nu kan jeg selvfølgelig kun snakke for mig selv(og det er iøvrigt som privat person) så synes jeg det er utrolig fedt at se hvordan dit rige udvider sig, at man får flere byer, soldater, er nød til at arrangere transport rundt til byerne, soldater rundt for at beskytte, osv. Men sådan er man jo så forskellige, så jeg ville synes at en by ville være meget kedeligt.
Synes det er en skam at du slutter af med at sige
"Hvis I derimod mod forventning, er seriøse og entusiastiske spil-udviklere" for det er vi skam. At vi ikke har fået dig overbevidst om det, kan jeg jo kun beklage. Kan gøre dig opmærksom på at vejen til Armatribes er blevet lagt med mange lange arbejdsdage af 14-17 timer, mange diskussion om hvordan dælen de ting kunne opfindes, med videre. Vi er (så vidt jeg ved) det første af vores type spil lavet i asp.net med C#.
Håber den her post åbner dine øjne for at vi ikke er en flok mennesker der har tænkt "hmm hvordan tjener vi hurtigst en million?" men at vi er seriøse spiludvikler, som lever og brænder for at lave underholdning til folk i alle aldre. Dette valgte vi så at gøre i browserspils form af mange grunde som jeg ikke vil komme ind på.
Med venlig hilsen
Rasmus Seeberg
Nu har jeg spillet det sigen igår. Det er ikke længe, men en simpel forbedring kunne være, det kan godt være det lyder plat, men rustningerne i login grafikken er sgu for grimme. Det er det første man ser og det ser lidt for barnligt ud.
Og så ville flere små forklarings-tekster hjælpe meget på det, lige nu sidder jeg bare og trykker på alt. Jeg troede det var en fejl at jeg kunne bygge en 'worker' af gangen. Små forklarings tekster, som hvad er fordelen ved denne bygning vs. den anden bygning er meget vigtige i strategispil. Som Settler 'die hard' elsker jeg når man kan analysere småting der kan tweake ens samfund.
Men vigtigst, hvis jeg trykker på en knap, byggeplads, worker, whatever, vil jeg fanme ha noget respons, jeg gider altså ikke gætte mig frem til om det er mig eller spillet der ikke helt fungerer.
Håber det er brugbart.
Og så ville flere små forklarings-tekster hjælpe meget på det, lige nu sidder jeg bare og trykker på alt. Jeg troede det var en fejl at jeg kunne bygge en 'worker' af gangen. Små forklarings tekster, som hvad er fordelen ved denne bygning vs. den anden bygning er meget vigtige i strategispil. Som Settler 'die hard' elsker jeg når man kan analysere småting der kan tweake ens samfund.
Men vigtigst, hvis jeg trykker på en knap, byggeplads, worker, whatever, vil jeg fanme ha noget respons, jeg gider altså ikke gætte mig frem til om det er mig eller spillet der ikke helt fungerer.
Håber det er brugbart.
#20 Fair nok, jeg havde ikke lagt mærke til Flash-forskellen. Men jeg har heller ikke prøvet jeres spil. Hvilket netop også var pointen. Hvordan kan jeg give Jer relevante, specifikke forslag til tweaks, når jeg aldrig har prøvet jeres spil???
Du fremhæver at I er de første der har lavet den her slags spil i C#. Interessant nok. Men almindeligt spil-interesserede folk er nok ligeglade, lige med det punkt. Fremhæv gerne andre ting!
Jeg beklager at jeg anklagede Jer for at have købt en "Bliv rig i en fart"-pakke. I stedet vil jeg anklage Jer for, at have haft en foruroligende lille mængde fantasi til rådighed, da I udtænkte spillet.
... Derudover kunne jeg faktisk ret godt li' at Evony var en Flash-klient ... ahem
Du fremhæver at I er de første der har lavet den her slags spil i C#. Interessant nok. Men almindeligt spil-interesserede folk er nok ligeglade, lige med det punkt. Fremhæv gerne andre ting!
Jeg beklager at jeg anklagede Jer for at have købt en "Bliv rig i en fart"-pakke. I stedet vil jeg anklage Jer for, at have haft en foruroligende lille mængde fantasi til rådighed, da I udtænkte spillet.
... Derudover kunne jeg faktisk ret godt li' at Evony var en Flash-klient ... ahem
#22
Det er taget til efterretning, og det er skam brugbart :)
#23
Du har helt ret i at almindelige spil-interesserede folk nok er ret lige glad med sproget det er kodet i, det var nu også mere et tilbage slag til dit flash, og ikke noget vi normalt skilter med :)
Jeg kan fremhæve at Armatribes er round baseret hvilket vil sige at hvergang en round(som typisk vare et år) er afsluttet vil der ske noget nyt og spændende. Eks. vil der til round 2 komme en ny folkfærd, en masse nye spændende ændringer til vores tech tree,
der vil blive flere funktioner indbygget i angrebs systemet + en masse jeg ikke kan afsløre, du ved tavshedspligt osv :)
Der udover kan jeg sige at mange af vores brugere er meget glade for vores kunde service, og vores hastighed når det kommer til mystiske fejl de finder som skal rettes.
Og en af de nok vigtigste ting vi kan nævne er at det her ikke er en penge maskine for os, vores mål er ikke at lave et "OK" spil, og så hvile på laurbærerne mens vi høster skatten, vi vil gerne vider udvikle armatribes så det altid er frisk, spændende, nyt, og har en masse at byde på! - Uden at det dog bliver alt for kompliceret at sætte sig ind i!
Vi har gode muligheder for alliancer, op til 120 spillere i en alliance, med eget forum ingame så alliancen ikke skal tænke på det. Vi prøver at skabe gode omgivelser for vores spiller hvor de kan føle sig som del af et større fællesskab og godt tilpas :)
Angående det med mangle på fantasi så har du både og ret.
I starten hængte vi os for meget i hvordan de andre af den her type spil var, men det er vi stærkt på vej væk fra.
med venlige hilsner
Rasmus Seeberg
Det er taget til efterretning, og det er skam brugbart :)
#23
Du har helt ret i at almindelige spil-interesserede folk nok er ret lige glad med sproget det er kodet i, det var nu også mere et tilbage slag til dit flash, og ikke noget vi normalt skilter med :)
Jeg kan fremhæve at Armatribes er round baseret hvilket vil sige at hvergang en round(som typisk vare et år) er afsluttet vil der ske noget nyt og spændende. Eks. vil der til round 2 komme en ny folkfærd, en masse nye spændende ændringer til vores tech tree,
der vil blive flere funktioner indbygget i angrebs systemet + en masse jeg ikke kan afsløre, du ved tavshedspligt osv :)
Der udover kan jeg sige at mange af vores brugere er meget glade for vores kunde service, og vores hastighed når det kommer til mystiske fejl de finder som skal rettes.
Og en af de nok vigtigste ting vi kan nævne er at det her ikke er en penge maskine for os, vores mål er ikke at lave et "OK" spil, og så hvile på laurbærerne mens vi høster skatten, vi vil gerne vider udvikle armatribes så det altid er frisk, spændende, nyt, og har en masse at byde på! - Uden at det dog bliver alt for kompliceret at sætte sig ind i!
Vi har gode muligheder for alliancer, op til 120 spillere i en alliance, med eget forum ingame så alliancen ikke skal tænke på det. Vi prøver at skabe gode omgivelser for vores spiller hvor de kan føle sig som del af et større fællesskab og godt tilpas :)
Angående det med mangle på fantasi så har du både og ret.
I starten hængte vi os for meget i hvordan de andre af den her type spil var, men det er vi stærkt på vej væk fra.
med venlige hilsner
Rasmus Seeberg
#25
Er jeg da meget glad for at høre :)
Vi arbejder hele tiden på at gøre Armatribes til et bedre spil, tilføjer nye ting, forbedre funktioner og optimer :)
Hvis du skulle have lyst til at gi det en chance så hopper du bare ind på http://armatribes.com og så når du har spillet det lidt, hvis du har nogle foreslag til ting vi kan gøre bedre, eller bare vil sige det er super awesome, så kan du hoppe på vores forum og lade dig selv blive hørt! :)
forumet finder du på http://forum.armatribes.com
Håber at se dig online ;)
Med venlige hilsner
Rasmus Seeberg
Er jeg da meget glad for at høre :)
Vi arbejder hele tiden på at gøre Armatribes til et bedre spil, tilføjer nye ting, forbedre funktioner og optimer :)
Hvis du skulle have lyst til at gi det en chance så hopper du bare ind på http://armatribes.com og så når du har spillet det lidt, hvis du har nogle foreslag til ting vi kan gøre bedre, eller bare vil sige det er super awesome, så kan du hoppe på vores forum og lade dig selv blive hørt! :)
forumet finder du på http://forum.armatribes.com
Håber at se dig online ;)
Med venlige hilsner
Rasmus Seeberg
#26
en ting jeg allerede kan sige er at jeres forside ser umenneskeligt kedlig ud :)
og som tidligere sagt ville det hjælpe hvis der poppede en "newbie guide" op i starten, så skulle man så kunne vælge om man ville bruge den eller lukke den og muligvis åbne den senere, det ville med garanti lette spillet for mange i starten og gøre at folk ikke bare tænker "fuck det, gider ikke hvis jeg skal starte helt fra bunden og så der ingen guide er"
en ting jeg allerede kan sige er at jeres forside ser umenneskeligt kedlig ud :)
og som tidligere sagt ville det hjælpe hvis der poppede en "newbie guide" op i starten, så skulle man så kunne vælge om man ville bruge den eller lukke den og muligvis åbne den senere, det ville med garanti lette spillet for mange i starten og gøre at folk ikke bare tænker "fuck det, gider ikke hvis jeg skal starte helt fra bunden og så der ingen guide er"
#27
Point taken vdr. forsiden, vi havde faktisk en anden, men man skal jo prøve noget nyt engang imellem *S*
Angående guide så har du helt ret en guide inde i spillet ville hjælpe dog har vi en på helpcenteret :)
Men vi har planer om et fuldt quest system :)
Med venlige hilsner
Rasmus Seeberg
Point taken vdr. forsiden, vi havde faktisk en anden, men man skal jo prøve noget nyt engang imellem *S*
Angående guide så har du helt ret en guide inde i spillet ville hjælpe dog har vi en på helpcenteret :)
Men vi har planer om et fuldt quest system :)
Med venlige hilsner
Rasmus Seeberg
Kolklik skrev:...Jeg kan fremhæve at Armatribes er round baseret hvilket vil sige...
Det er de fleste andre af den type spil også. Det er faktisk et koncept der stammer helt tilbage fra Utopia.
Derudover så er 1 år, ekstremt lang tid! I har en lvl cap på 10 på jeres bygninger, hvilket vil tage ... 1,5 måned at opnår? Og jeres "ladder" vil per definition være 1 år gammel. Og I kan da seriøst ikke forvente at kunne holde på jeres spillere, i et helt år, uden at give dem forandringer????
Kolklik skrev:...Vi har gode muligheder for alliancer, op til 120 spillere i en alliance, med eget forum ingame...
Alle den slags spil har alliancer og alle (omtrent) har også forums til dem, naturligvis.
Seriøst, tryk på Delete-knappen og find på noget originalt i stedet. Eller i det mindste en klon af noget, som der ikke er set i et stykke tid.
#29
Nu kender jeg ikke utopia, men tilbyder de ved hver ny round ground breaking changes i spillet? så som at der kommer nye bygninger, nye soldater, nye stammer, nye upgrades, nye spil features? hvis svaret er nej synes jeg din første kommentar er totalt irrelevant.
at et år er lang tid kan vi godt blive enige om, men gør det noget hvis man hygger sig? ja vi har en level cap på 10 lige nu, men da du jo kan få flere byer så synes jeg ikke det er et problem? dog skal det siges vi muligvis udvider dette. (og nej, det træder ikke først i kraft om et år)
du siger vi ikke kan forvente at holde på vores spillere et år uden forandringer, hvor har jeg sagt noget om det? Vi vil selvfølgelig løbende lave updates osv, men visse ting tager langtid at implanter, og disse vil ske pr år.
vdr. din kommentar omkring alliancer:
Ja de fleste spil(hvis ikke alle) har alliancer, det er jo en stor del af et strategi spil, men i mange af vores konkurrenter har du (så vidt jeg ved) ikke mulighed for 120 medlemmer i en alliance.
At vi har et ingame forum til dem er vel bare et plus?
Synes selv du skal tryk på delete knappen og lade være med at flame alt der kan flames, i stedet for at se negative ting burde du måske kigge på de positive ting? Og at armatribes skulle være en klon holder vidst ikke helt, det er direkte tegn på du ikke engang så meget som har besøgt vores side.
Nu kender jeg ikke utopia, men tilbyder de ved hver ny round ground breaking changes i spillet? så som at der kommer nye bygninger, nye soldater, nye stammer, nye upgrades, nye spil features? hvis svaret er nej synes jeg din første kommentar er totalt irrelevant.
at et år er lang tid kan vi godt blive enige om, men gør det noget hvis man hygger sig? ja vi har en level cap på 10 lige nu, men da du jo kan få flere byer så synes jeg ikke det er et problem? dog skal det siges vi muligvis udvider dette. (og nej, det træder ikke først i kraft om et år)
du siger vi ikke kan forvente at holde på vores spillere et år uden forandringer, hvor har jeg sagt noget om det? Vi vil selvfølgelig løbende lave updates osv, men visse ting tager langtid at implanter, og disse vil ske pr år.
vdr. din kommentar omkring alliancer:
Ja de fleste spil(hvis ikke alle) har alliancer, det er jo en stor del af et strategi spil, men i mange af vores konkurrenter har du (så vidt jeg ved) ikke mulighed for 120 medlemmer i en alliance.
At vi har et ingame forum til dem er vel bare et plus?
Synes selv du skal tryk på delete knappen og lade være med at flame alt der kan flames, i stedet for at se negative ting burde du måske kigge på de positive ting? Og at armatribes skulle være en klon holder vidst ikke helt, det er direkte tegn på du ikke engang så meget som har besøgt vores side.
#30 Ja, Utopia har ground breaking changes i hver ny runde. Jeg er er ret sikker på, at de var de første fandt på konceptet. Og deres runder er vist kun på 3-4 mdr. Hvad ydermere er, så kan de lave nogle ret store ændringer hver gang, da de ikke er så afhængige af GUI og grafik. (Det er et gammelt spil.)
Mht. min klon-påstand:
Evony
Armatribes
BASH!
(Og nej, det er rigtigt. Evony kan kun have 100 medlemmer i en alliance. Nok mest fordi det er et pænere tal end 120.)
Og hvis du ikke vil flames, så skal du nok stoppe med at puste til ilden og forøvrigt ikke sætte reklamer op, i et forum hvis brugergruppe er teknikkere og nørder.
Og se, hvis jeg havde afskrevet Jer som gc Trolls, så ville jeg bare have ignoreret Jer for længst. Men det lyder som om at I er ret enteautistiske og det er derfor ret synd at I bruger jeres kræfter på Yet-Another-Utopia-Klon. Med samme mængde arbejde som I har lagt i det nuværende, så kunne I have haft skabt noget originalt, nyt og spændende. I stedet har I valgt at lave tomater på dåse og konkurrere med Heinz!
Mht. min klon-påstand:
Evony
Armatribes
BASH!
(Og nej, det er rigtigt. Evony kan kun have 100 medlemmer i en alliance. Nok mest fordi det er et pænere tal end 120.)
Og hvis du ikke vil flames, så skal du nok stoppe med at puste til ilden og forøvrigt ikke sætte reklamer op, i et forum hvis brugergruppe er teknikkere og nørder.
Og se, hvis jeg havde afskrevet Jer som gc Trolls, så ville jeg bare have ignoreret Jer for længst. Men det lyder som om at I er ret enteautistiske og det er derfor ret synd at I bruger jeres kræfter på Yet-Another-Utopia-Klon. Med samme mængde arbejde som I har lagt i det nuværende, så kunne I have haft skabt noget originalt, nyt og spændende. I stedet har I valgt at lave tomater på dåse og konkurrere med Heinz!
33# kan da godt forstå han bliver sur når du svarer sådan på noget han har brugt en del tid på :), skal vi nu ikke lige holde det på et civiliseret plan?
OT:
Jeg kan godt lide jeres nye baggrund, den er væsentligt kønnere end den gamle, dog også ret stor at downloade i forhold til at det er en hjemmeside.
OT:
Jeg kan godt lide jeres nye baggrund, den er væsentligt kønnere end den gamle, dog også ret stor at downloade i forhold til at det er en hjemmeside.
Nu har jeg spillet det her spil siden denne tråd blev startet. Og du afskriver det som en klon for tidligt.
For at komme OT og stoppe bashingen du har gang i Illishar...
pt er spillet ikke spilbart. Man kan ikke spille et spil, specielt ikke et strategispil uden nogen som helst form for vejledning. Der må i fra Armatribes komme ind i kampen, vejledning er måske et af de vigtigste punkter.
For at komme OT og stoppe bashingen du har gang i Illishar...
pt er spillet ikke spilbart. Man kan ikke spille et spil, specielt ikke et strategispil uden nogen som helst form for vejledning. Der må i fra Armatribes komme ind i kampen, vejledning er måske et af de vigtigste punkter.
#33
Synes nu ikke det er en klon af Evony, men vil ikke køre den ud på dit plan.
#33 (igen)
Bare pga. det er et nørd/teknisk forum, giver det så en ret til at flame andre? I don't think so. Man må gerne holde tingene på et civiliseret niveau.
#34
Ja den er lidt halv stor, vi har lige nu en poll på forum vdr. om den skal ændres. En del har sagt de ikke er så meget for den, så nu må folket bestemme.
#35
Ja der mangler desværre lidt vejledning, vi er i gang med at få ændret helpcenteret sådan at i, brugerne, kan update teksterne på den måde kan i få det præcis som i gerne vil. På længere sigt er det også planen der skal være et fuldt quest system til at hjælpe en i gang men vi har lige først nogle enkelte fejl der skal fikses.
Synes nu ikke det er en klon af Evony, men vil ikke køre den ud på dit plan.
#33 (igen)
Bare pga. det er et nørd/teknisk forum, giver det så en ret til at flame andre? I don't think so. Man må gerne holde tingene på et civiliseret niveau.
#34
Ja den er lidt halv stor, vi har lige nu en poll på forum vdr. om den skal ændres. En del har sagt de ikke er så meget for den, så nu må folket bestemme.
#35
Ja der mangler desværre lidt vejledning, vi er i gang med at få ændret helpcenteret sådan at i, brugerne, kan update teksterne på den måde kan i få det præcis som i gerne vil. På længere sigt er det også planen der skal være et fuldt quest system til at hjælpe en i gang men vi har lige først nogle enkelte fejl der skal fikses.
Kolklik skrev:... hvis svaret er nej synes jeg din første kommentar er totalt irrelevant...
... vil ikke køre den ud på dit plan ...
... I don't think so. Man må gerne holde tingene på et civiliseret niveau...
... Synes selv du skal tryk på delete knappen...
... i stedet for at se negative ting burde du måske kigge på de positive ting ...
... direkte tegn på du ikke engang så meget som har besøgt vores side ...
Hvorfor bliver I ved med at beskylde *mig* for at flame?
Det eneste jeg bliver ved med at påpege (se post #13), er at der ikke er noget nyt i det her spil. Der er stadigvæk ikke fremlagt nogle unikke features. Selv det sidste punkt fra #36 (quests som tutorial) er allerede implementeret i Evony.
Det her er et teknisk forum, hvor indlægene er oplagt til diskussion, ikke til reklame.
#37
Pga den måde hvorpå du siger tingene. Omformuler dig og det vil ikke fremstå som flaming.
Jeg respekter fuldt ud din holdning, at du ikke kan lide Armatribes, er dit valg.
Ja der er lagt op til diskussion og debat, men ikke mudder kastning.
Ang. det med quests, ja det er i evony, og i wow, i aoe1,2,3 etc
Point is?
:)
Der er masse af ting i Armatribes som også er i andre spil, men betyder det at spillet er dårligt? måske har vi gjort dem på en bedre måde ;)?
Pga den måde hvorpå du siger tingene. Omformuler dig og det vil ikke fremstå som flaming.
Jeg respekter fuldt ud din holdning, at du ikke kan lide Armatribes, er dit valg.
Ja der er lagt op til diskussion og debat, men ikke mudder kastning.
Ang. det med quests, ja det er i evony, og i wow, i aoe1,2,3 etc
Point is?
:)
Der er masse af ting i Armatribes som også er i andre spil, men betyder det at spillet er dårligt? måske har vi gjort dem på en bedre måde ;)?
#38 Ja, måske har I gjort tingene på en bedre måde. Måske er det en virkelig god klon, som I har lavet. Og jeg har ikke sagt noget om, at jeg ikke kan lide Armatribes.
Point is:
PS. WoW har *ikke* quests som en del af deres tutorial-system. (Den er lige på og hånd: Dræb 7 bævere!) Og er forøvrigt heller ikke i samme genre. Jeg ville ligeledes mene at AoE er en helt anden genere, men fair nok, koncepterne minder da lidt om hinanden.
Point is:
illishar (13) skrev:Umiddelbart er der ikke rigtigt noget nyt i det her spil, i forhold til talløse andre, af samme slags.
PS. WoW har *ikke* quests som en del af deres tutorial-system. (Den er lige på og hånd: Dræb 7 bævere!) Og er forøvrigt heller ikke i samme genre. Jeg ville ligeledes mene at AoE er en helt anden genere, men fair nok, koncepterne minder da lidt om hinanden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.