mboost-dp1
Artikel: MorphOS
Det er jo ikke en nyhed, så derfor indsender jeg den ikke som Nyhed, men artiklen er ret interessant (det af den jeg har læst, men jeg har ikke så meget tid, lige nu).
Der er nok ikke så mange der kender MorphOS, men der er ingen grund til at jeg fortæller hvad det er, for det står i begyndelsen af artiklen.
-click-
(Jeg er lidt træt af at det ikke kan køre på Mac, for jeg ville gerne prøve det OS)
Der er nok ikke så mange der kender MorphOS, men der er ingen grund til at jeg fortæller hvad det er, for det står i begyndelsen af artiklen.
-click-
(Jeg er lidt træt af at det ikke kan køre på Mac, for jeg ville gerne prøve det OS)
Meget interessant, og et OS der står meget højt på listen af min to do liste, faktisk noget før min overtag verdenen plan :P
Er ret vild med at det er en klon af AmigaOS og at det kun tager 5mb i sin grund installation.
Desværre bliver jeg lidt ked af at det kun kan køre på en PowerPC cpu. Da det begrænser videre udforskning en del.
Mente du sagde at det ikke kunne køre på Mac?
Mig bekendt er det da kun lidt ældre Mac, der kører med Power PC cpu'er eller?
Er ret vild med at det er en klon af AmigaOS og at det kun tager 5mb i sin grund installation.
Desværre bliver jeg lidt ked af at det kun kan køre på en PowerPC cpu. Da det begrænser videre udforskning en del.
Mente du sagde at det ikke kunne køre på Mac?
Mig bekendt er det da kun lidt ældre Mac, der kører med Power PC cpu'er eller?
Apple maskiner booter på en lidt anden måde, end andre PPC maskiner, så derfor vil det ikke kunne køre på en billig <=500 kr. Mac, købt på QXL.
Men måske PearPC kan...
Men måske PearPC kan...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund