mboost-dp1

B-one skifter navn til one.com

Gå til bund
Gravatar #1 - Bjørn
6. sep. 2006 18:33
Hvis det skulle have nogle interesse(navne ændringen rager mig en skid, men jeg er da glad for den ekstra plads)

Nyhedsmail fra B-one!

Velkommen til B-one's nyhedsmail. Nyhedsmailen har til formål at informere dig om nyheder vedr. dit B-one webhotel.
B-one skifter navn til One.com

B-one skifter navn til One.com med tilhørende internetadresse www.one.com.

Navneskiftet er et led i vores videre ekspansion ud på nye markeder. Vores nye navn er nemmere at stave, nemmere at huske og er i overensstemmelse med vores mission: At være den bedste webhotel-udbyder.

www.b-one.net vil fremover viderestille til www.one.com. Samtlige nuværende webadresser virker derfor fortsat, og navneændringen vil ikke have nogen teknisk indflydelse på dit webhotel.
Live chat support døgnåben

I forbindelse med navneskiftet opgraderer vi vores populære live chat-support, således at denne har åbent 24 timer i døgnet, året rundt. På den måde er du sikker på, der altid er supportere til at hjælpe dig med dine spørgsmål, når det passer dig. Klik på "Live Help"-ikonet på www.one.com og få svar på dine spørgsmål med det samme.
Større webhoteller – mere plads – samme pris

I forbindelse med navneændringen er det os en glæde at kunne fortælle, at vi har øget lagerpladsen på dit webhotel. Samtlige webhoteller har fået dobbelt så meget plads til samme pris.

Før 500 MB – nu 1000 MB
Før 1000 MB – nu 2000 MB
Før 2000 MB – nu 4000 MB

Med venlig hilsen
B-one / One.com
Gravatar #2 - woodplace
6. sep. 2006 22:23
jeg ville gerne vide hvad de har måtte slippe for det domæne...
Gravatar #3 - Disky
7. sep. 2006 09:00
Ud fra kollegaers erfaring med b-one skal jeg ALDRIG havde noget med dem at gøre, deres kundeservice skulle være direkte elendig, samt deres 'fri traffik' er nærmere 'meget begrænset traffik'
Gravatar #4 - Cloud02
7. sep. 2006 11:57
Et par millioner kunne jeg forestille mig.
Gravatar #5 - woodplace
7. sep. 2006 12:36
Jeg har nu ikke haft problemer med dem, jeg har dog heller ikke haft brug for deres support endnu.
Ang. deres fri trafik, så har jeg en fil på 100MB til at teste hastighed med, liggende på det ene af mine hoteller ved dem, og indtil videre er den blivet downloadet næsten 1500 gange. Siden jeg uploadede den D: 16/07-2006.
Og det har jeg ikke hørt noget til endnu.

Jeg tror ikke at et par kan gøre det.
Gravatar #6 - ZorK
11. sep. 2006 09:03
Deres kundeservice er yderst tilfredsstillende, har ikke haft problemer med det.

Og fri traffik, ja, det er da fri traffik. Jeg har konstant personer der henter ting fra mig, og ingen har klaget, og det er heller ikke sådan at jeg pludselig løber tør for traffik, og så må vente til næste måned. Næh, det kører som smurt..
Gravatar #7 - BurningShadow
11. sep. 2006 09:10

Du har sikkert ikke haft meget mere end 10GB traffik/mnd.
Prøv at have 100GB traffik/mnd. flere måneder efter hinanden, så skal du bare se...
Gravatar #8 - Sikots
11. sep. 2006 10:16
#3 Deres kundeservice er røv elendig og deres "fri trafik" er ... knapt så fri...

Jeg havde en avi film liggende på mit hotel i cirka 2 døgn, så suspenderede de mit domæne pga. ulovlig fildeling...
Ak ja, filmen var optaget med fraps i world of warcraft af et boss-kill og var derfor yderst lovlig.
Jeg havde haft 13,5 gb trafik over de to døgn - det var åbenbart for meget... Til sammenligning havde jeg nok haft omkring 1-2gb trafik samlet hele året før.

Om jeg kan lide navneskiftet? Nææ - one lyder for selvoptaget og barnligt!

Faktisk skriver de mellem linierne i deres Forretningsbetingelser punkt 1.1 at de kan lukke dit webhotel hvis det passer dem. De har ret til at lukke dit hotel hvis det forstyrre andre kunders trafik - og da en html forespørgsel vil forstyrre andre kunders trafik - så kan de lukke for dit...

Jura handler ikke om logik, det handler om hvad der står!
Gravatar #9 - cjoey
11. sep. 2006 10:48
Grunden til at mange er sure på b-one er vel i virkeligheden at de ikke har læst hvad der står i deres regler. Som f.eks. at du ikke må lægge billedealbums på siden eller filer til download der kan skabe "for stor" trafik.

Det er jo relativt typisk for danskere at vi vil have det hele men ikke betale en skid.
Gravatar #10 - arne_v
11. sep. 2006 10:55

Hvis de skrev "maksimalt X GB/måned" så tror jeg ikke der var
mange som var utilfredse.

Men når de skriver "fri trafik" med meter høje bogstaver
og "medmindre vi synes at det er for meget" med små bogstaver
i forretning betingelserne, så er det en groft vildledende
måde at drive forretning på.

Fordi:
1) reklamenen er falsk
2) de vil ikke oplyse de præcise forretnings betingelser
(GB/måned)

Gad vide om Carlsberg kunen sælge et værtshus ubegrænset
øl for X kroner om måneden og så med små bogstaver skrive
"indtil Carlsberg synes at det er for meget".
Gravatar #11 - svappe
11. sep. 2006 11:35
#9 cjoey
Hvor er det lige den med "ikke ligge billedalbums op" står?
Gravatar #12 - The-Lone-Gunman
11. sep. 2006 13:24

Jeg tror det er mere:
1) Det er et .com domæne på tre bogstaver.
2) "One" er et generisk ord.
3) "One dot com" har en god klang, og er nemt at huske.

Det har bestemt ikke været billigt, det er helt sikkert.
Gravatar #13 - Simm
11. sep. 2006 17:34
Kan kun tilslutte mig arne_v.. Hvis et webhosting firma skilter med "Fri traffik" Så skal det være frit, alt andet er vildledende reklame.
Gravatar #14 - cjoey
14. sep. 2006 15:09
#11 Der står ikke præcist at du ikke må lægge billedealbums op, men der står at du ikke må lægge større mængder filarkiver til download - det kunne jo f.eks. være et billedealbum.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login