mboost-dp1
Billig TDC forbindelse
TDC internet
Nogle gange undre mig sig over det er så dyrt i danmark - er det fordi vil skal betale for deres lavpristilbud i andre lande?
Bare et surt opstød fra en som ikke kan få mere end 2Mbit.
Nogle gange undre mig sig over det er så dyrt i danmark - er det fordi vil skal betale for deres lavpristilbud i andre lande?
Bare et surt opstød fra en som ikke kan få mere end 2Mbit.
Fordi der er skatteyderbetalt landsdækkende fibernet i sverige!
oog desuden kan TDC nøjes med at etablere sig de steder hvor det kan betale sig i sverige. i danmark skal de åbenbart dække 100%.
Men hvis det er så forfærdeligt så skrid derover!
oog desuden kan TDC nøjes med at etablere sig de steder hvor det kan betale sig i sverige. i danmark skal de åbenbart dække 100%.
Men hvis det er så forfærdeligt så skrid derover!
#1 RedCalf
Nu ser det også ud til at du skal betale et X beløb for hvor meget du downloader...
Nu ser det også ud til at du skal betale et X beløb for hvor meget du downloader...
...Beställ TDC Bredband innan den 31 juli så surfar du gratis under de två första månaderna...
#2 der er nok nogen der har pisset på din ostemad til morgen. Jeg har ikke noget ønske om at flytte til Sverige.
TDC siger selv de betaler mere for ydelserne i Sverige end de selv udbyder dem til i Danmark. her.
Og såvidt jeg har kunne se ud af de offenligtgjorte regnskaber ser det ud til at TDC tjener ca. 10x mere pr. opkobling i danmark i forhold til sverige(men talene er dog et par år gamle). og ikke er helt klare.
Og i følge TDC har de selv et udbygget fibernetværk
#6 ok - hvor kan jeg så se det?
TDC siger selv de betaler mere for ydelserne i Sverige end de selv udbyder dem til i Danmark. her.
Og såvidt jeg har kunne se ud af de offenligtgjorte regnskaber ser det ud til at TDC tjener ca. 10x mere pr. opkobling i danmark i forhold til sverige(men talene er dog et par år gamle). og ikke er helt klare.
Og i følge TDC har de selv et udbygget fibernetværk
#6 ok - hvor kan jeg så se det?
Jeg lurer fortiden på Dansk Bredbånd enten som at få en 10/10 linie selv eller evt. prøve at få vores grundejerforening igang med at lave en aftale :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund