mboost-dp1

Billig TDC forbindelse

Gå til bund
Gravatar #1 - RedCalf
6. jun. 2006 13:58
TDC internet

Nogle gange undre mig sig over det er så dyrt i danmark - er det fordi vil skal betale for deres lavpristilbud i andre lande?

Bare et surt opstød fra en som ikke kan få mere end 2Mbit.
Gravatar #2 - drbravo
6. jun. 2006 14:02
Fordi der er skatteyderbetalt landsdækkende fibernet i sverige!

oog desuden kan TDC nøjes med at etablere sig de steder hvor det kan betale sig i sverige. i danmark skal de åbenbart dække 100%.

Men hvis det er så forfærdeligt så skrid derover!
Gravatar #3 - Fjolle
6. jun. 2006 14:07
Nå ja.. Nu sidder jeg så med en (delt) 100mbit forbindelse til en 10er om måneden..
Hvem sagde at bredbånd var dyrt i danmark?
Gravatar #4 - Derfor
6. jun. 2006 14:09
#3 Jah og kan du så fortælle mig hvor mange der sidder på det net ?
Gætter på pænt mange.
Gravatar #5 - Fjolle
6. jun. 2006 14:14
Der er 74 lejligheder, men mener at de er delt op i 2, så det giver 37 for 100 Mbit. Da det langtfra er alle der henter noget vil det sige at jeg nemt kan komme op på en 5-7 MB/s hvis der ellers er nogle servere der gider det..
Gravatar #6 - MiniatureZeus
6. jun. 2006 14:36
#1 RedCalf

Nu ser det også ud til at du skal betale et X beløb for hvor meget du downloader...

...Beställ TDC Bredband innan den 31 juli så surfar du gratis under de två första månaderna...
Gravatar #7 - RedCalf
6. jun. 2006 14:49
#2 der er nok nogen der har pisset på din ostemad til morgen. Jeg har ikke noget ønske om at flytte til Sverige.

TDC siger selv de betaler mere for ydelserne i Sverige end de selv udbyder dem til i Danmark. her.

Og såvidt jeg har kunne se ud af de offenligtgjorte regnskaber ser det ud til at TDC tjener ca. 10x mere pr. opkobling i danmark i forhold til sverige(men talene er dog et par år gamle). og ikke er helt klare.

Og i følge TDC har de selv et udbygget fibernetværk

#6 ok - hvor kan jeg så se det?
Gravatar #8 - MiniatureZeus
6. jun. 2006 15:12
#7 RedCalf

på den side du linker til i #1...
Gravatar #9 - Bornslippy
7. jun. 2006 01:38
hmmmmm ok, syret troede kun TDC var i DK
Gravatar #10 - MiniatureZeus
7. jun. 2006 07:44
#9 Bornslippy

TDV har mange datterselskaber i andre lande..
Gravatar #11 - RedCalf
7. jun. 2006 08:17
#8 Jeg læser det nu bare somom du ikke skal betale din månedsafgift (fastpris) de første to måneder. dvs. du får 600kr rabat.
Gravatar #12 - quimby
7. jun. 2006 08:52
Jeg lurer fortiden på Dansk Bredbånd enten som at få en 10/10 linie selv eller evt. prøve at få vores grundejerforening igang med at lave en aftale :P
Gravatar #13 - RedCalf
7. jun. 2006 10:34
#12 ja det lyder som et godt tilbud - desvære kan jeg ikke få det. Men det er absolut en parameter hvis jeg skulle finde på at købe et nyt hus
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login