mboost-dp1
Billige Gamecube-spil?
imorgen får jeg en Nintendo Gamecube ind af døren, og nu skal jeg så til at købe nogle spil til den.
men hvor kan jeg finde de billigste?
jeg kender selv overstock.dk og gamebits.dk, men er der andre der har rimelige priser?
er der eventuelt nogle af de fysiske butikker som EB eller GAME, som har gode priser?
på forhånd tak for hjælpen.
men hvor kan jeg finde de billigste?
jeg kender selv overstock.dk og gamebits.dk, men er der andre der har rimelige priser?
er der eventuelt nogle af de fysiske butikker som EB eller GAME, som har gode priser?
på forhånd tak for hjælpen.
http://www.cd-wow.com og de andre varianter af cd-wow har også tit ret billige spil, det samme har www.play.com - du skal dog være opmærksom på at der kan være en risiko for told, hvis du bestiller fra Play.
mange tak for hjælpen, spilpriser kender jeg godt, men den har jo ikke alle forhandlere med, og slet ikke de udenlandske.
Amazon.co.uk er også et godt sted at kigge. Selvom der kommer fragt og dansk moms på, så kan det godt nogle gange betale sig. EB har ofte brugte GameCube-spil, så det er også et kig værd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund