mboost-dp1

Billigste sted at købe PS3

Gå til bund
Gravatar #1 - Mamad (moveax1ret)
21. okt. 2010 19:45
Ja, hvor er det billigste sted jeg kan købe en PS3 ?

Og kan i anbefale et spil der minder om Diablo?
Gravatar #2 - Dreadnought
21. okt. 2010 22:22
dba.dk og smid en større disk i. Kræv selvfølgelig at få drevet demonstreret med en Bluray film.

Der er Trine, men jeg vil ikke anbefale det. Det er ret ringe og der er en fandens masse historie i det som bare er tekst der bliver læst op, uden nogen fancy filmsekvenser til at underholde en imens.
Gravatar #3 - Mamad (moveax1ret)
21. okt. 2010 22:33
åhhh, er det nu klogt at købe den brugt? hvor længe holder de typisk? er det besparelsen værd?
Gravatar #4 - Dreadnought
21. okt. 2010 22:35
Jeg købte en 40GB i februar 2009 og smed en større disk i. Den lever stadig uden problemer.
Gravatar #5 - Dreadnought
21. okt. 2010 22:55
Det største problem med dem er jo drevet, så hvis du bare får demonstreret at det virker. Men det er ekstremt sjældent, at de fejler. Det skulle desuden være nemt at skifte pickuppen i drevet. Men ingen i min vennekreds har været ude for det, så jeg mangler stadig at finde ud af om det er nemt.
Gravatar #6 - Kris
25. okt. 2010 09:43
Hvis du ikke føler dig tryg ved at købe brugt(selvom det er billigst og som regel helt uden problemer) så er elgiganten ofte ret billige med konsoller. Til tider kan du også være heldig med coolshop og blockbuster.
Hvad angår diablo så findes der ikke rigtig noget på linje med det, især ikke til konsol. Så du må bide i det sure æble og vente sammne med os andre i et par år på D3.
Gravatar #7 - vandfarve
25. okt. 2010 10:17
Hvad med Dante's Inferno og det der andet hack'n'slash-spil, der foregår i en Toliken-ligende/fantasy/Diablo-verden, som kom for cirka et år siden?

Der burde da være masser af action-RPG'ere at tage af, selv til konsollerne. Lad mig lige grave nogle frem...
Gravatar #8 - markjensen
25. okt. 2010 11:41
Hvis Dante's Inferno er noget for dig (som vandfarve taler om), så vil God of War vist også være. Jeg har ikke selv prøvet nogen af dem (jeg har endnu ikke modtaget god of war med posten :( ), men jeg har læst på gamespot at Dante's Inferno er en (relativt dårlig) kopi af GoW.

Elgiganten havde fornylig en PS3 Slim med 120 GB til 2000 kr. Det var der jeg fik en :). Så det er muligt at finde en til under 2300 eller hvad de plejer at koste. Der var ikke hdmi-kabel med til min btw. Kun scart.
Gravatar #9 - MiniatureZeus
25. okt. 2010 11:45
markjensen (8) skrev:
Hvis Dante's Inferno er noget for dig (som vandfarve taler om), så vil God of War vist også være. Jeg har ikke selv prøvet nogen af dem (jeg har endnu ikke modtaget god of war med posten :( ), men jeg har læst på gamespot at Dante's Inferno er en (relativt dårlig) kopi af GoW.

Elgiganten havde fornylig en PS3 Slim med 120 GB til 2000 kr. Det var der jeg fik en :). Så det er muligt at finde en til under 2300 eller hvad de plejer at koste. Der var ikke hdmi-kabel med til min btw. Kun scart.

Der er aldrig HDMI kabel med til noget som helst.. Er jo lige så skørt at der heller ikke er USB-kabel med til printere...
Gravatar #10 - markjensen
25. okt. 2010 11:56
Tja, synes bare det er plat at de laver en "hd-spillekonsol", og så er der ikke engang hdmi-kabel med (men derimod gammelt scart!?). I det mindste kunne de da have lagt et med da de opdaterede til Slim. De fleste har vel fladskærm efterhånden (jeg har ikke selv, så jeg er nu glad nok for scart-kablet. Faktisk har jeg spillet mest PS1-spil siden jeg fik den :P).
Gravatar #11 - Slettet Bruger [1194245594]
25. okt. 2010 12:08
Sacred 2
Tjek det ud ^^ det er nok der man kommer nærmest
Gravatar #12 - markjensen
25. okt. 2010 12:31
Tilføjelse til mit forrige indlæg:

Jeg kan godt se at det er smart nok hvis man allerede har et. Ligesom det med at det er smart med fælles opladere til telefoner så man ikke behøver have 10 forskellige liggende (hvor man ikke bruger størstedelen alligevel). Meeeen.

Lidt mere off-topic: Kender I nogle sjove 2-playerspil (som ikke er motorsport eller alm. sport)? Altså spil hvor man kan sidde ved siden af hinanden.
Gravatar #13 - XorpiZ
25. okt. 2010 12:37
markjensen (12) skrev:
Lidt mere off-topic: Kender I nogle sjove 2-playerspil (som ikke er motorsport eller alm. sport)? Altså spil hvor man kan sidde ved siden af hinanden.

Kiks?
Gravatar #14 - vandfarve
25. okt. 2010 12:38
markjensen (12) skrev:

Gears of War!

Nåja, det er Microsoft only. Røvhuller!
Gravatar #15 - markjensen
25. okt. 2010 12:43
vandfarve (14) skrev:
Gears of War!

Er det til PS3? Kan ikke findet på gamespot - kun pc og xbox.

XorpiZ (13) skrev:
Kiks?

Vil du være med?
Gravatar #16 - XorpiZ
25. okt. 2010 12:44

Ellers tak. Jeg lider af præstationsangst og er derfor en sikker taber.
Gravatar #17 - Magten
25. okt. 2010 12:44
XorpiZ (13) skrev:
Kiks?
Rigtige mænd spiller tartelet.
Gravatar #18 - markjensen
25. okt. 2010 12:45
XorpiZ (17) skrev:

Ja, og? :)
Gravatar #19 - XorpiZ
25. okt. 2010 12:47
markjensen (18) skrev:
XorpiZ (17) skrev:

Ja, og? :)

Jeg er ikke glad for at få andre mænds kropsvæsker alt for tæt på min krop :<
Gravatar #20 - vandfarve
25. okt. 2010 12:49
vandfarve (7) skrev:
Hvad med Dante's Inferno og det der andet hack'n'slash-spil, der foregår i en Toliken-ligende/fantasy/Diablo-verden, som kom for cirka et år siden?

Der burde da være masser af action-RPG'ere at tage af, selv til konsollerne. Lad mig lige grave nogle frem...

Jeg havde helt glemt det, men hvad med Fallout 3? Det er ikke helt ligesom Diablo, men det hører under action-RPG-genren!
Gravatar #21 - fjols
25. okt. 2010 13:11
markjensen (12) skrev:

Little Big Planet.
Det er rigtig sjovt og kan købes til 99 kr. mange steder, desuden understøtter det op til 4 spillere.
Gravatar #22 - markjensen
25. okt. 2010 13:18
fjols (21) skrev:
Little Big Planet.
Det er rigtig sjovt og kan købes til 99 kr. mange steder, desuden understøtter det op til 4 spillere.

99? Synes kun jeg har set det til 149. Men ja, det er et godt bud. Tak :)
Gravatar #23 - MiniatureZeus
25. okt. 2010 13:42
vandfarve (20) skrev:
vandfarve (7) skrev:

Jeg havde helt glemt det, men hvad med Fallout 3? Det er ikke helt ligesom Diablo, men det hører under action-RPG-genren!

FallOut er rigtig godt, hvis man 'glemmer' den lidt triste grafik (er jo et gammelt spil)

markjensen (22) skrev:
fjols (21) skrev:
Little Big Planet.

99? Synes kun jeg har set det til 149. Men ja, det er et godt bud. Tak :)

Hvis du havde været hurtigt, så kunne du have købt det af mig for 99 kr! :D Men det er forsent nu! Har dog BioShock 2 som er ret fedt, og hvis nok også har multiplader med splitscreen..
Gravatar #24 - Slettet Bruger [1194245594]
25. okt. 2010 14:10
MiniatureZeus (23) skrev:
FallOut er rigtig godt, hvis man 'glemmer' den lidt triste grafik (er jo et gammelt spil)

Ikke en skid er det gammelt. Det er samme motor som oblivion... det er dén der er gammel
Gravatar #25 - Dreadnought
25. okt. 2010 21:09
markjensen (12) skrev:

PixelJunk Shooter
Super Stardust HD
Gravity Crash
Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars

og den ultimative som allerede er foreslået: LBP
Gravatar #26 - DiZaster
25. okt. 2010 22:27
Hvis vi snakker RPG spil til konsol er Dragon Age også værd at nævne... Du kan lige nå igennem etteren + expansion inden to'eren lander.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login