mboost-dp1
BingoBanko og latens?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har nu i flere uger i træk vundet på både 1, 2 og 3 rækker i TV2s Bingo Banko, men har ikke været den "heldige vinder", der kom igennem i studiet.
Jeg har forsøgt flere taktikker i mine forsøg:
* jeg har ringet, når jeg registrerer bingo
* jeg har ringet 1 tal før
* jeg har ringet 2 tal før
* jeg har ringet fra flere telefoner
Mit eneste bud er, at mit TV-signal må være væsentligt forsinket. Nogen, der ved enten
* om YouSee Kabel-TV i Sønderjylland er væsentligt forsinket i forhold til andre leverandører?
eller
* om man simpelthen bare skal ringe endnu tidligere, end jeg har gjort?
Hvis ikke ovenstående er problemet, så minder det ret kraftigt om, at TV2 ikke vælger den første, men i virkeligheden vælger en tilfældig, der ringer ind.
Jeg har forsøgt flere taktikker i mine forsøg:
* jeg har ringet, når jeg registrerer bingo
* jeg har ringet 1 tal før
* jeg har ringet 2 tal før
* jeg har ringet fra flere telefoner
Mit eneste bud er, at mit TV-signal må være væsentligt forsinket. Nogen, der ved enten
* om YouSee Kabel-TV i Sønderjylland er væsentligt forsinket i forhold til andre leverandører?
eller
* om man simpelthen bare skal ringe endnu tidligere, end jeg har gjort?
Hvis ikke ovenstående er problemet, så minder det ret kraftigt om, at TV2 ikke vælger den første, men i virkeligheden vælger en tilfældig, der ringer ind.
Jeg kan bekræfte, at de altid vælger en anden ):. Mere kan vi ikke konkludere.rackbox (1) skrev:Hvis ikke ovenstående er problemet, så minder det ret kraftigt om, at TV2 ikke vælger den første, men i virkeligheden vælger en tilfældig, der ringer ind.
Der er vel omkring en million der ser det, omkring 5% får vel bingo på de forskellige rækker osv.
De har garanteret lukket for opkald i mellem numrene, netop for at man ikke kan ringe på forhånd. Derfor skal du være den første blandt de 50.000 der ringer lige på det tidspunkt der bliver lukket op.
Der er vel omkring en million der ser det, omkring 5% får vel bingo på de forskellige rækker osv.
De har garanteret lukket for opkald i mellem numrene, netop for at man ikke kan ringe på forhånd. Derfor skal du være den første blandt de 50.000 der ringer lige på det tidspunkt der bliver lukket op.
Jakob Jakobsen (5) skrev:De har garanteret lukket for opkald i mellem numrene, netop for at man ikke kan ringe på forhånd.
Du kan sagtens ringe op inden du har banko, men der skal indtastes en kontrolkode og så går fidusen lidt af. Jeg har dog ikke testet om man bliver smidt ud af køen hvis man ikke taster rimelig hurtigt.
#6 det har jeg - hun bliver bare ved med at gentage "Indtast nu dit kontrolciffer" Jeg var i telefonen i 1½ minut, før mit tal blev trukket.
De registrerer vel en tidskode for, hvornår telefonnummeret registreres i forhold til hvornår det vindende bankotal bliver trukket. Eller også registrerer de hvem, der først taster en korrekt kontrolkode.
Jeg antager, at man ikke kan taste en kontrolkode og vinde, med mindre tallene er trukket på tidspunktet for indtastelsen.
De registrerer vel en tidskode for, hvornår telefonnummeret registreres i forhold til hvornår det vindende bankotal bliver trukket. Eller også registrerer de hvem, der først taster en korrekt kontrolkode.
Jeg antager, at man ikke kan taste en kontrolkode og vinde, med mindre tallene er trukket på tidspunktet for indtastelsen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.