mboost-dp1
Blev ringet op at TDC for en uges tid siden
Hey.
Kom lige til at tænke på: er jeg den eneste som blev ringet
op af en mand fra tdc soom ville spørge om man havde nogle
problemer med abbonomentet? Og til sidst ville han høre
om ens adresse stemte?
Damn hvor er jeg træt af det er blevet ringet op af
forskellige tdc mænd/damer som ville det samme næsten hverdag siden den første ringed!!!
//Simon
Kom lige til at tænke på: er jeg den eneste som blev ringet
op af en mand fra tdc soom ville spørge om man havde nogle
problemer med abbonomentet? Og til sidst ville han høre
om ens adresse stemte?
Damn hvor er jeg træt af det er blevet ringet op af
forskellige tdc mænd/damer som ville det samme næsten hverdag siden den første ringed!!!
//Simon
#1 Jeg bliver kun ringet op fordi de gerne vil vide om jeg vil spare penge, og det kan man jo kun sige ja tak til. Han spurgte dog vist også til min adresse, men det kunne han jo ligeså godt få styr på når han nu skulle sende en bekræftelse til mig. Så det eneste problem der var i den sammenhæng var, at han vækkede mig :-P
De par gange om året de ringer kan jeg fint leve med, og jeg får jo selv noget ud af det. Så kan du ikke det, må du jo melde dig fra den service.
De par gange om året de ringer kan jeg fint leve med, og jeg får jo selv noget ud af det. Så kan du ikke det, må du jo melde dig fra den service.
Er jeg den eneste der tager pis på de folk der ringer til en, når de vil sælge ting fra pondus klubben og diverse aviser?
Den bedste er helt klart at slå over i den tone somom de har ringet til kundeservise i samme firma, eller at de har ringet ned til det lokale pizzaria og råber så derefter i telefonen: NEJ, JEG VIL FANMDE IKKE KØBE MERE PIZZA OST, JEG FIK EN NY LEVERING I GÅR! KLASK..
Den bedste er helt klart at slå over i den tone somom de har ringet til kundeservise i samme firma, eller at de har ringet ned til det lokale pizzaria og råber så derefter i telefonen: NEJ, JEG VIL FANMDE IKKE KØBE MERE PIZZA OST, JEG FIK EN NY LEVERING I GÅR! KLASK..
Der er ikke noget underligt i at TDC ringer deres kunder op. Hvis man som kune bruger øjnene og rent faktisk læser kontrakten man underskriver, vil man se at der i et felt står at man kan sætte kryds hvis man ikke vil kontaktes af TDC.
Ergo bliver man kun kontaktet hvis man selv har valgt det.
Desuden har TDCs opkald intet med lamme telefonsælgere at gøre, formålet er at pleje kunderne, dvs. sikre sig at de er tilfredse med at være kunder, og evt. tilbyde dem billigere løsninger inden de skrider over til et andet selskab.
Har selv arbejdet der og ringet rundt til mobilkunder, og bortset fra de ualmindeligt dumme kunder som der altid er, var resten glade for opkaldet, og fik ofte løst lidt småproblemer med deres telefon samtidig... Mht. adressechecket er det fordi mange glemmer at melde adresseændring, og det er dyrt at sende regninger ud flere gange fordi folk er flyttet, så er det nemmere at spørge når man har fat i folk...
Ergo bliver man kun kontaktet hvis man selv har valgt det.
Desuden har TDCs opkald intet med lamme telefonsælgere at gøre, formålet er at pleje kunderne, dvs. sikre sig at de er tilfredse med at være kunder, og evt. tilbyde dem billigere løsninger inden de skrider over til et andet selskab.
Har selv arbejdet der og ringet rundt til mobilkunder, og bortset fra de ualmindeligt dumme kunder som der altid er, var resten glade for opkaldet, og fik ofte løst lidt småproblemer med deres telefon samtidig... Mht. adressechecket er det fordi mange glemmer at melde adresseændring, og det er dyrt at sende regninger ud flere gange fordi folk er flyttet, så er det nemmere at spørge når man har fat i folk...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund