mboost-dp1

Blot en tanke

Gå til bund
Gravatar #51 - buch
17. jul. 2006 11:32
NEJ!
Der er ikke noget galt i de diskuttere, men folks sprogbrug skal føres i en ordentlig tone, ellers kan det ikke bruges til særlig meget hvis halvdelen af ordene består af samtlige negative nedladende ord.
Gravatar #52 - themuss
17. jul. 2006 12:00
Jeg diskuterer på det plan, andre vil diskutere med mig på.

Holmen voldsvinede mig, fordi han ikke var enig i de ting, jeg skrev. Derefter var det jo bare at køre med på hans plan. Det kan hverken være min skyld eller mit ansvar, at han er dårligt til at argumentere eller tilbagevise andres postulater og istedet vælger at svine dem til.
Gravatar #53 - drbravo
17. jul. 2006 15:13
Lige et indspark fra siden.

Jeg kender folk der bor på christiania og de er så vidt jeg ved endnu ikke blevet visisteret af politiet. Politiet lader åbenbart ikke alle mennesker køre igennem kværnen når de laver razzia derude. Kun folk som de har en mistanke til.

Jeg synes at der er nogle ret stener ting i den video - "vi har fået lov til at være her af christiania" - ja og hvad så? Jeg kan heller ikke give dumme-helle lov til at bo på christiansborg og eftersom christiania ikke bestemmer en skid derude kan de heller ikke give lov til noget.

Der var engang et program på tv2 hvor de sendte nogle folk ud for at bygge et nyt hus på christiania - det er jo en fristad der er åben for alle. Der gik max 30min inden der kom nogle store brød og smed dem væk. De var så tæt på at få mega høvl. Christiania er ikke en skid en fristad - men det var det engang.

Den video der bliver linket til længere oppe er kun blevet optaget fordi den er pro-christianitisk. Hvis man tager derud med videokamera og prøver at optage bliver man relativt hurtigt stoppet af nogle halvbrede fyre. (Nej! Jeg snakker ikke om politiet.)

Politiet kan også være nogle idioter, men hey - hvis man ikke fatter deres beføjelser bliver man sgu sjovt nok anholdt. Hvis du ikke oplyser navn og fødselsdato må de anholde dig. Så svært kan det da heller ikke være ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login