mboost-dp1

Bog om PHP

Gå til bund
Gravatar #1 - Tang
8. maj 2005 19:44
Jeg leder efter en bog om PHP.

Jeg er nybegynder så den skulle gerne starte helt fra bunden. Den skal dog alligevel omhandle alt hvad der er relevant.
Jeg vil også gerne vide hvor man kan købe den.
Gravatar #2 - cjoey
8. maj 2005 20:03
Jeg ville nok starte med en tutorial på w3schools.com, de er rigtig gode.

Ellers er sams teach yourself in 21 days-serien rigtig gode.
Gravatar #3 - Deternal
8. maj 2005 21:28
Hvis du er nybegynder kan du få rigtigt meget ud af at lave forskelllige prøver og så søge på nettet efter guides og tutorials - http://webmonkey.wired.com/webmonkey/ er f.eks. en udemærket ressource både for php, sql, css, gfx og html (iøvrigt også en hel del andre webrelaterede og design relaterede ting).
Gravatar #4 - Tang
28. okt. 2005 16:17
Det er godt nok længe siden at jeg skrev dette indlæg, men jeg synes alligevel lige, at jeg ville svare. Og svaret er at jeg købte hæftet "Start på PHP 5". hos Libris.dk. Dette er et udmærket hæfte som også giver en udmærket introduktion til MySQL.
Gravatar #5 - Blinklys
28. okt. 2005 16:42
PHP and MySQL Web Development. Det er en meget omfattende bog, men den starter helt fra bunden. Den består af fem afsnit, et om PHP, et om MySQL, et om sikkerhed, et om mere avanceret PHP, samt et der beskriver hvordan man laver ting, som fora, indkøbskurve, CMS mm.
Gravatar #6 - mrmorris
28. okt. 2005 17:45
Jeg kan second blinlys, den er godt nok et par år gammel men den er super og modsat andre bøger, er den fyldt med brugbare mini-projekter!
Gravatar #7 - broadbeer
31. okt. 2005 15:05
Der findes en masse gode (danske) artikler på Webcafe
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login