mboost-dp1

bzby.dk/anarkiforum

Gå til bund
Gravatar #1 - themuss
28. aug. 2006 15:31
http://bzby.dk/anarkiforum/

Meget, meget mærkeligt sted. Kom forbi og vær med til at grine af dem.

De trænger VIRKELIG til nogle ord fra ganske almindelige mennesker, specielt i disse dage, hvor deres elskede ungdomshus er blevet taget fra dem (*fnis*).

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=464378/

Hør noget af det lort de skriver:
Ungdomshuset er åbent for alle, uanset race køn og seksualitet, undtagent de, som ønsker at forskelsbehandle andre på det samme grundlag.
Er der andre end undertegnede, der har været forbi Ungern og vejret en særdeles dårlig stemning? jeg ved ikke lige, hvad planet, de cirkler om, men det er fandme ikke en i vores solsystem.

Hairulfr, er du ikke i stødet til at sende en lille sviner deres vej?

I call on all trolls!
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
28. aug. 2006 16:03
themuss du er måske inde i Niarn, som for nyligt udtalte følgende til politiken (om ungeren)? :)
»Jeg ville løse det latterlige gøglerproblem én gang for alle og rive Ungdomshuset ned. Jeg gider ikke se på møgforkælede lorteunger med alt for meget metal i krydderen, der render rundt og skaber sig, som om de aldrig får noget. De bor i Danmark; de får i hoved og røv. De skal bare holde deres kæft og være glade. Jeg gider ikke høre på deres latterlige flæberi!«.

»En personlig grund til, at jeg gerne vil rive Ungdomshuset ned, er, at det ikke er et hus, hvor alle unge er velkomne. Man skal jo være inde i kernen, før man er velkommen. Mig og L.O.C. gik engang derhen og bankede stille og roligt på og sagde: »Goddag, vi er unge, og vi er tørstige. I har en bar. Må vi komme ind?«. Og de ville slet ikke have noget med os at gøre. De ville ikke engang åbne døren for os. De sad bare og råbte ud ad vinduerne, at vi ikke kunne komme ind der. Hvorfor skal mine skattekroner gå til et Ungdomshus, hvor det kun er nogle unge, der er velkomne? Det er det samme, som hvis rockerne sagde, at de ville have statsstøtte til deres klubhus. Den dag, de vil have penge til et hus, hvor alle unge er velkomne, vil jeg gerne støtte det. Så længe det kun er en bestemt del af de unge, der må kommer der, skulle de bare rive lortet ned. Og så skulle de lære nogle bedre manérer«".

Er bzby.dk egentligt ikke det sted, hvor ham dansk front manden forsøgte sig med at lokke medlemmerne til et eller andet vold/hærværk/brandstiftelse?
Gravatar #3 - themuss
28. aug. 2006 16:11
Jo, Zoptikeren, det er nemlig det selvsamme forum.
Gravatar #4 - Ronson ⅍
28. aug. 2006 17:51
"Ungern", er det slang for ungdomshuset, som fritteren var det for fritidsordningen som barn?

Visse københavnere ville have godt af at flytte et par år til provinsen :) Det gælder både bz'ere og themuss og ZOPTIKEREN (og nej, inden i misforstår, det var ikke for at sammenligne jer med de tølpere)

»Goddag, vi er unge, og vi er tørstige. I har en bar. Må vi komme ind?«

Jeg tvivler på de ord nogensinde er kommet ud af niarn.
Gravatar #5 - themuss
28. aug. 2006 18:25
Ja Unger'n er deres seje navn for Jagtvej 69.

Ronson: jeg er undsluppet provinsen, jeg skal ikke tilbage ;)

Jeg har selv været forbi ungdomshuset i en ordentlig hestebrandert og havde præcis samme oplevelse som Niarn.

Jeg kender flere andre, der heller ikke har følt sig specielt velkomne eller tolererede, idet de trådte indenfor i "unger'n"

Deres tolerance er mindre end nazisternes i 1930'erne. Jeg skal danse ned gennem Jagtvej den dag, de bliver nødt til at pakke sig.
Gravatar #6 - amokk
28. aug. 2006 23:38
Fuck man... brugerne derinde er jo dummere end dem på arto og newz (inkl staff) TIL SAMMEN!
Gravatar #7 - amokk
28. aug. 2006 23:54
http://bzby.dk/

De bygger om... okay, er det ikke bare at finde nogle webhoteller de kan hacke, og så besætte dem så deres ting kan hostes der?`
Gravatar #8 - XERXES
29. aug. 2006 01:13
Lad dem dog beholde den bolig, nu risikerer vi i stedet at der bliver optøjer i gaderne med de autonome. Desuden har en norsk venstrefløjs gruppe, lige meddelt at de vil støtte folkene fra Ungdomshuset, så det kan blive rigtig kønt. Især hvis det ligesom sidste gang, ender med at de kristne og de autonome ryger i totterne på hinanden.
Inden vi ser os om har vi brugt flere penge på løn til politiet, for at holde ro og orden på de autonome, end den bolig koster. I stedet kunne de give den der kristne gruppe, en af de tomme kirker, som folk alligevel ikke gider at besøge.

Han udgav sig for at være fra venstrefløjen, samtidig med at han skrev:

Måske skulle man genoptage succesen med at brandbombe ministres privatboliger igen? Det er da noget, der rigtigt skabte opmærksomhed omkring flygtninge og indvandrere, da hende tude-Rikke fik lidt af det der hårdt mod hårdt

Kilde: DR.dk

Noget andet er Niarns kommentar med:

Hvorfor skal mine skattekroner gå til et Ungdomshus, hvor det kun er nogle unge, der er velkomne?

Den kunne man så også vende mod den danske (folke)kirke, for hvorfor skal vi betale skattekroner til en kirke der kun er forbeholdt heteroseksuelle?
Gravatar #9 - BurningShadow
29. aug. 2006 06:16
Jeg klaskede en myg i går der havde højere IQ end dem (tilsammen).

Når nu de har mere travlt med at kalde hinanden nazister, end de har med at tilegne sig grundlæggende viden om det samfund de ikke kan lide, så skulle man måske overveje at give dem en anden hytte, de kan spasse rundt i. I Nordøst Grønland...
Gravatar #10 - Corholio
29. aug. 2006 06:25

Den kunne man så også vende mod den danske (folke)kirke, for hvorfor skal vi betale skattekroner til en kirke der kun er forbeholdt heteroseksuelle?

Okay, så sætter vi lige bremserne i... Det er absolut ikke fakta du kommer med der. Faktisk er der mere tolerance i det danske kirkesystem for homoseksuelle, end der er i de katolske kirker.
Man kan blive velsignet efter / før man indgår registreret partnerskab, dette er naturligvis ikke gældende for alle kirker, men en del præster tilbyder denne service.

Den danske kirke er åben for alt og alle, man behøves ikke engang være tilknyttet den danske folkekirke for at kunne deltage i en gudstjeneste.

Get your effing facts straight!

I know, I'm off topic...
Gravatar #11 - themuss
29. aug. 2006 06:33
Når nu de har mere travlt med at kalde hinanden nazister
Hov, hov. Du er vel ikke nazist, vel?
Gravatar #12 - BurningShadow
29. aug. 2006 06:47

Ikke så vidt jeg ved, men der er da indimellem en *beeb*-elsker er på Newz der beskylder mig for at være det ;)
Gravatar #13 - holmen
29. aug. 2006 09:04
Extreme.ken:
Lad dem dog beholde den bolig...
Hvis nu det hus/lejlighed du bor af en eller anden grund var mennesketomt på et tidspunkt, og der kom 200 stive unge og besatte det. Skulle ordensmagten så blandes udenfor? Det er nogens bygning de har besat, det skal de af pricipielle grunde ikke have lov til. Man må ikke bare tage/bruge noget der er andre menneskers ejendom, uden at have fået lov. (Er jeg ret sikker på)
Hvorfor/hvornår/hvordan de overtog ungdomshuset er mig lige meget. Det er ikke deres, og ejerne vil ikke have dem der (er jeg overbevist om), derfor skal de ud. Jeg er træt af at høre om at de ikke har noget alternativt sted at mødes, for det har de. Og hvad med de unge der ikke er velkomne. Hvor kan de mødes?
Gravatar #14 - amokk
29. aug. 2006 12:37
#13 "Og hvad med de unge der ikke er velkomne. Hvor kan de mødes?"

Jeg er sikker på at Niarn og LOC nok skal finde et andet sted at hygge sig...
Gravatar #15 - holmen
29. aug. 2006 13:05
#14 Du får det næsten til at lyde som om det kun er de to der ikke er velkomne.
Gravatar #16 - ZOPTIKEREN
29. aug. 2006 13:36
#8 Fordi de er voldelige, så glemmer vi at de er der og lader dem gøre som de vil... God ide, eller noget.
Gravatar #17 - themuss
30. aug. 2006 16:46
Kom dog lige forbi forum igen og giv jeres besyv med.

*host* http://bzby.dk/anarkiforum *host*
Gravatar #18 - <3Thinkpads
30. aug. 2006 17:14
Ingen forhandling, bare udsmidning og hvis der er nogle problemer - så smid dem ud på trekroner uden mulighed for mad og drikke.. Så kan de komme tilbage tilfastlandet når de beslutter sig for at være en del af samfundet på en ordenlig måde. Det er ikke deres bygning, de har lånt den og nu må de smutte derfra.
Gravatar #19 - Spook
31. aug. 2006 07:45
Jeg smed et indlæg derinde:

Emne: Nazispam?

Indhold:

Hvorfor er der så mange tomme indlæg med titlen "Nazispam"?

Er der mange der skriver tomme indlæg med den titel?

Der er da vel ikke nogen der sletter indlæg der ikke passer til deres egne holdninger? Intet menneske er jo illegalt, og anarki er jo fraværet af central styring - og at alle bare gør som det passer dem.

Så for lige at lufte min holdning vil jeg bare gerne sige:
BLIV KLIPPET OG FÅ JER ET ARBEJDE!
Gravatar #20 - holmen
31. aug. 2006 09:08
#19 Nice nok... Det kunne være grineren hvis nogen defacede deres site, og eller fik siden til at gå ned, eller på enden måde gjorde den ikke-menneskevenlig, som de selv har gjort med jagtvej 69. Så skulle de nok pive og klynke.
Ovenstående er naturligvis ikke en opfordring til at begå ulovligheder. Det er blot en konstatering.
Gravatar #21 - themuss
31. aug. 2006 09:10
http://ekstrabladet.dk/112/article221411.ece

Midt på natten blev fire unge piger i alderen 15-17 år anholdt på Åboulevarden

Deres forum blev spammet af nazister(!!!) i går.
Gravatar #22 - holmen
31. aug. 2006 10:04
#21 Jeg beklager at jeg ikke kan se den, men kan du ikke lige forklare din pointe?

Er deres ugerninger udfaldet af nazi-spam eller..?
Gravatar #23 - themuss
31. aug. 2006 10:13
#22 Nej, nej... Deres forum blev spammet i går, de påstod selv, det var nazister, der gjorde det.

Mit link og quote var bare noget løsrevet pjat angående at de mister ungdomshuset, og hvad de gør ved det (terror/hærværk i nærmiljø)... og at de fleste af dem er 15-17 årige møgunger.
Gravatar #24 - holmen
31. aug. 2006 11:20
Ungdomshusets way of life: Ves noen fåker mæd daj ou du igæ ved væm di ar så smadar did nabolag! Pe Æs Ned mæd kabbitalissmæn!!!!!11
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login