mboost-dp1
Caek of Doom mod NioBe
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
helt sikker Flemhans. Du er helt fremme i skoene. jøsses du er dum. Nogen bliver sq nødt til at sige det til dig.
Flemhans (1) skrev:Jeg overvejer selv at kaste mig i laget med et af dem, men er blot i tvivl om hvad valget skal stå på.
Flemers
Hvis du forsøger at 'kaste dig i laget' (wtf?) med Caek, så får du bank... Ikke for at være ondskabsfuld, bare for at informere dig.
... og lad nu for helvede alt det 'caek vs niobe' ligge ffs.. det er fandme næsten det eneste der bliver diskuteret her på Newz.... børnehave... blargh
themuss (9) skrev:Jeg synes flemhans skal mødes med Lingualnota nede i S/M-klubben på tirsdag og prøve hvordan det er at dyrke sex med en rigtig mandemand.
XorpiZ (11) skrev:Haha. Jeg elsker dig fandme. Du er klart den sjoveste person på newz.dk :D
Eller måske XorpiZ skulle mødes med Lingualgnota?
Kunne vi ikke lade være med at aftale dates for LinguaIgnota, uden først at spørge LinguaIgnota, om det er OK? Jeg føler lidt, at vi er tre høns og et får fra et arrangeret ægteskab. :/
LinguaIgnota (13) skrev:Jeg føler lidt, at vi er tre høns og et får fra et arrangeret ægteskab. :/
Uha, lad være med at handle ægteskaber med objekter. Det ender bare i retsager.
Jeg forlangte 5 kameler af min stedfar, da han giftede sig med min mor, men jeg har aldrig fået så meget som en lama. Det har givet anledning til en helt ny slags spændinger i famlieforholdet!
XorpiZ (11) skrev:Haha. Jeg elsker dig fandme. Du er klart den sjoveste person på newz.dk :D
Fail efter han ikke var den første der sagde det ^^ Fanboi
... Det var sku da utroligt
Jeg læste endda allerede dengang indlæggende en ekstra grund fordi det ikke ku passe...
Jeg læste endda allerede dengang indlæggende en ekstra grund fordi det ikke ku passe...
René er almindeligt...
Hm nej, huskede bare at Xena var noget gammelt gammelt og støvet... Så tænkte det nok var samme tidsperiode.
Hm nej, huskede bare at Xena var noget gammelt gammelt og støvet... Så tænkte det nok var samme tidsperiode.
Det er skam den samme Xena vi har i tankerne.
.. Det er så nu vi finder ud af om de piger er så aggresive som i får dem til at lyde
NioBe (37) skrev:Føler mig allerede gammel....
SlettetBruger (36) skrev:var noget gammelt gammelt og støvet...
.. Det er så nu vi finder ud af om de piger er så aggresive som i får dem til at lyde
NioBe (37) skrev:Føler mig allerede gammel....
Hvad ville være et godt svar nu?
"Men hvorfor opfører du dig så stadig som et barn?"
"Ud fra dit billede kan det være lidt svært at bedømme hvor gammel du egentlig er, *host host*"
"Hold da op, du ligner stadig en på 19 *rawr*"
Makeybussines (39) skrev:Hvad ville være et godt svar nu?
"Men hvorfor opfører du dig så stadig som et barn?"
"Ud fra dit billede kan det være lidt svært at bedømme hvor gammel du egentlig er, *host host*"
"Hold da op, du ligner stadig en på 19 *rawr*"
1. Verden ville være lidt kedelig hvis folk ikke var barnlige, ville den ikke? Alle er barnlige. Jeg tør bare godt og vise den, og have det sjovt i forhold til andre ;)
2. Nah, ud over at jeg er lidt ældre nu, og har lidt kortere hår end på billedet. Jeg er ikke nogen fat chick der ved hvordan jeg skal tage billeder af mig selv.
3. Øh, tak?!
NioBe (35) skrev:#33
Hellere det, end et typsik alm navn, som Rene. :P
René er fandeme et godt navn! xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.