mboost-dp1

CarlsBank.com og e-gold.com

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
15. jun. 2007 14:41
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7277626.htm...

Jeg tror alle kan blive enige om at Carls Bank ikke er helt så fine i kanten som de udgiver sig for.. Har surfet lidt rundt på deres site for at finde ud af hvad de i virkeligheden er ude på, og er en smule forvirret...

Så vidt jeg kan se, kan man investerer guld - altså rigtigt guld som du køber via e-gold.com - over en periode på 1-4 dage og så få flere hundrede procent i renter. Det er ikke muligt at indsætte rede penge på sin Carls Bank konto, kun e-gold formoder jeg.

Jeg kender ikke e-gold.com i forvejen, men så vidt jeg forstår det er det en internet børs for ægte guld, hvor man så handler med det og kan bruge det som betaling på diverse internet sites.

Man kan investere e-gold tilsvarende helt ned til 1 USD. Vil Carls Bank virkelig give mig den dobbelte mængde e-gold tilbage på min e-gold konto, efter en periode på et par dage, eller beholder de mon det hele selv og jeg står med en lang næse og har tabt adskillige dollers worth of e-gold?

Hvad med e-gold.com? Det virker også lidt fishy.. Hvor troværdigt er e-gold.com?

Hvad prøver Carls Bank i virkeligheden på? Er det bare et fupnummer af de større, eller en form for hvid-vaskning af penge? Nogen der kender nogen der kender nogen eller selv har prøvet at indsætte e-gold på sin Carls Bank konto og få e-gold ud igen, og rent faktisk står med rede penge i hånden den dag i dag?
Gravatar #2 - buch
15. jun. 2007 18:00
E-gold.com er så vidt jeg har forstået samme prencip som paypal

Altså bare en money transfer
Gravatar #3 - PingoKiller
15. jun. 2007 18:14
på tv2 texttv (s. 158) står der at carls bank er en falsk bank, der har kopieret dele af saxo banks hjemmeside til phishing.
Gravatar #4 - holmen
16. jun. 2007 01:50
carls bank er det falske snyd. IKKE giv penge til dem. Tehy r TEH haxorsz!11! Giv hellere lidt til MZ så han kan give ronson en gave for post #1k i ordlegen...
[spoiler]Ikke den mest relevante post, men det er tagwallen og klokken nærmer sig 4...[/spoiler]
Gravatar #5 - jeldtoft
16. jun. 2007 22:19
#2 Er paypals princip ikke at ligge, flest mulige gebyrer på alt muligt og lukke accounts uden reason?
Gravatar #7 - buch
17. jun. 2007 19:25
Jo det er det, men det er trods alt lidt mere seriøst foretagende end e-gold
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login