mboost-dp1
Cybercity Solo
Et eksempel [Er ikke helt sikker på at det er rigtigt]: Min computer har været tændt 3 dage, og den har modtaget 993.000 pakker. Den har sendt 571.000 pakker.
Jeg har ikke brugt fildeling på nogen måde, men hentet nogle filer, surfet rundt etc.
Derfor er det vel tænkeligt at det skal være 2:1 ratio på ens bredbånd [Hvis man bruger den på samme måde som mig!]. Så en 4096/2048 ville velvære passende for mig. Mine udregninger forudsætter dog at sendte og modtagne pakker har samme størrelse!
Enhver anden: Dette kan være et ringe eksempel, så feel free to correct me. :)
Jeg har ikke brugt fildeling på nogen måde, men hentet nogle filer, surfet rundt etc.
Derfor er det vel tænkeligt at det skal være 2:1 ratio på ens bredbånd [Hvis man bruger den på samme måde som mig!]. Så en 4096/2048 ville velvære passende for mig. Mine udregninger forudsætter dog at sendte og modtagne pakker har samme størrelse!
Enhver anden: Dette kan være et ringe eksempel, så feel free to correct me. :)
well min session der kører lige nu, har downloadet 935,8MB og uploadet 23,4MB. Den har vist kørt 4-5 dage nu og jeg har heller ikke brugt fildeling. Kun browset og downloadet nogle filer, her i blandt ingen store.
Der er en evig diskusion blandt brugerne her på news om hvor meget upload man skal have for at udnytte sin download max. Jeg tror lidt det handler om hvor hvidt folk bruger fildelingsprogrammer eller ej. Så længe man ikke bruger fildelingsprogrammer, er en upload på 512 efter min mening rigeligt!
Der er en evig diskusion blandt brugerne her på news om hvor meget upload man skal have for at udnytte sin download max. Jeg tror lidt det handler om hvor hvidt folk bruger fildelingsprogrammer eller ej. Så længe man ikke bruger fildelingsprogrammer, er en upload på 512 efter min mening rigeligt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund