mboost-dp1

Cybercity Solo

Gå til bund
Gravatar #1 - Mozez
9. sep. 2006 16:41
Sidder og overvejer Cybercity's tilbud med 8032/512-bredbånd til 399,- om måneden til 199,- i oprettelse. Jeg er dog lidt mistænkelig ved den lave upload-hastighed. Er der et tilstrækkeligt forhold mellem upload og download eller er det noget bras?
Gravatar #2 - Derfor
9. sep. 2006 21:49
Det kommer nok an på hvor meget du bruger uploaden, men i forhold til mit forbrug af upload'en er det mere end rigeligt.
Gravatar #3 - Benjamin Krogh
9. sep. 2006 22:46
Et eksempel [Er ikke helt sikker på at det er rigtigt]: Min computer har været tændt 3 dage, og den har modtaget 993.000 pakker. Den har sendt 571.000 pakker.

Jeg har ikke brugt fildeling på nogen måde, men hentet nogle filer, surfet rundt etc.

Derfor er det vel tænkeligt at det skal være 2:1 ratio på ens bredbånd [Hvis man bruger den på samme måde som mig!]. Så en 4096/2048 ville velvære passende for mig. Mine udregninger forudsætter dog at sendte og modtagne pakker har samme størrelse!

Enhver anden: Dette kan være et ringe eksempel, så feel free to correct me. :)
Gravatar #4 - Wolly
9. sep. 2006 23:53
well min session der kører lige nu, har downloadet 935,8MB og uploadet 23,4MB. Den har vist kørt 4-5 dage nu og jeg har heller ikke brugt fildeling. Kun browset og downloadet nogle filer, her i blandt ingen store.

Der er en evig diskusion blandt brugerne her på news om hvor meget upload man skal have for at udnytte sin download max. Jeg tror lidt det handler om hvor hvidt folk bruger fildelingsprogrammer eller ej. Så længe man ikke bruger fildelingsprogrammer, er en upload på 512 efter min mening rigeligt!
Gravatar #5 - rackbox
9. sep. 2006 23:59
Jeg har en ratio, der hedder 5GB/0,4GB (har filserver på netværket, dog...) hvis det tal kan bruges.

Jeg tror dog at 8032/512 er fint nok...
Gravatar #6 - Mozez
10. sep. 2006 07:53
Ok. Jeg bruger heller ikke fildeling. Jeg tror 8032/512 vil være fint også for mig.

I får en anmeldelse når jeg har fået det sat op.
Gravatar #7 - rackbox
10. sep. 2006 18:41
#6 jeg sagde ikke "fildeling"... "Filserver"! Altså en server på netværket, der holder en del af mine filer (grafik, etc) som jeg henter fra/gemmer på. :-)
Gravatar #8 - Mozez
10. sep. 2006 19:09
Nej, men det sagde Benjamin Krogh i #3. Det var et samlet svar på alles kommentarer.
Gravatar #9 - rackbox
10. sep. 2006 21:51
#8 ahh, hehe :-)

Jeg tror jo som sædvanlig at verden roterer om min navle :-P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login