mboost-dp1
David Letterman nyhed
Hej, gider personen som har skrevet nyheden "TV2 zulu tager David Letterman af programmet" post'e den her. evt. bare link.
Tak
edit: nyheden er blevet slettet!
Tak
edit: nyheden er blevet slettet!
Ja de andre WNZ er rimelig kedelige ihvertfald...
Men en ide til admins i næste newz version:
ud for de slettede nyheder kunne man skrive indsendtes navn så man evt. kunne få nyheden af personen...
Men en ide til admins i næste newz version:
ud for de slettede nyheder kunne man skrive indsendtes navn så man evt. kunne få nyheden af personen...
[TV2 Zulu tager David Letterman af programmet]
Med virkning fra mandag d. 3 oktober, har TV2 Zulu besluttet at tage Late Show med David Letterman af programmet. I en email begrunder de det med, at Letterman ikke er stærkt nok i deres sendeflade og siger, at der foreløbigt ikke er planer om at sætte det på programmet igen.
Late Show har i USA 4,1 millioner seere og har været sendt siden 1993.
Med virkning fra mandag d. 3 oktober, har TV2 Zulu besluttet at tage Late Show med David Letterman af programmet. I en email begrunder de det med, at Letterman ikke er stærkt nok i deres sendeflade og siger, at der foreløbigt ikke er planer om at sætte det på programmet igen.
Late Show har i USA 4,1 millioner seere og har været sendt siden 1993.
Jeg opfordre ALLE til at sende TV2 ZULU en mail på [email protected]
Siden ZULU startede for, om få dage, præcis 6 år siden har de sendt The Late Show With David Letterman. Og så tager de det pludselig af programmet, uden varsel.
Siden ZULU startede for, om få dage, præcis 6 år siden har de sendt The Late Show With David Letterman. Og så tager de det pludselig af programmet, uden varsel.
ARGH vidste at jeg ikke skulle have læst den.. nu er mit humør ødelagt:( og så det ikke engang i fredags :( nej nej nej nej men tak for at have postet nyheden :)
Ja, det er regulært sagt noget lort. Mon man kan overbevise dem om at det er en forkert beslutning? Eller alternativt lokke en anden dansk tv-station til at sende det?
Letterman var den eneste grund til at jeg gad bruge tid på ZULU. :/
Letterman var den eneste grund til at jeg gad bruge tid på ZULU. :/
Noooooooh! Du missede den sidste bugtaler aften! :D
Ja. Der er INTET på ZULU der falder i min interesse uden Letterman.
Indtil TV2 får taget sig sammen kan man se Conan O´Brian (som overtog Late Night efter Letterman startede hos CBS) på CNBC, hvis man kan tage den kanal. Bl.a. Antenneforeningen Århus tilbyder kanalen i deres store TV pakke.
Noooooooh! Du missede den sidste bugtaler aften! :D
Ja. Der er INTET på ZULU der falder i min interesse uden Letterman.
Indtil TV2 får taget sig sammen kan man se Conan O´Brian (som overtog Late Night efter Letterman startede hos CBS) på CNBC, hvis man kan tage den kanal. Bl.a. Antenneforeningen Århus tilbyder kanalen i deres store TV pakke.
Damn, hvordan skal jeg nu overbevise mig selv om at det er sengetid hvis ikke der er "Know your current events" og "Will it float" mf. :(
#17: Leno og Letterman er jo to helt forskellige typer humor.
Og så er Kevin Eubanks.. Hvad sker der lige for ham? Han griner jo uhæmmet af ALLE "jokes" Leno disker op med - hvilket måske også forklarer at han fra tid til andet bliver klippet ind efter Lettermans jokes, selv om publikum griner eller ej.
Og så er Kevin Eubanks.. Hvad sker der lige for ham? Han griner jo uhæmmet af ALLE "jokes" Leno disker op med - hvilket måske også forklarer at han fra tid til andet bliver klippet ind efter Lettermans jokes, selv om publikum griner eller ej.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund