mboost-dp1

Den nye Xbox 360 (slim)

Gå til bund
Gravatar #1 - gentox
15. jul. 2010 13:40
Fik maskinen ind af døren i dag, og der er ikke så meget at sige om den i forhold til det den kan, for der er jo ikke ændret på dens spilmæssige formåen.

Derimod er der ændret ret kraftigt på lyden, som nu bliver overgået af min PS3, som den mest støjende konsol på hylden.

Da den blev tændt sagde den ikke meget, som forventet fra diverse previews.
Men havde ikke forventet at den var ligeså stille under spil.
Satte Allan Wake på for at høre lyden fra maskinen, og den var stort set stille, og væk var den normale lyd fra DVD drevet.

Så den eneste grund til at installere et spil nu, er at det kan gå lidt hurtigere, det er ikke nødvendigt i forhold til larm fra DVD drevet.

Det eneste negative er at den bliver ligeså hurtigt lyssesort som min PS3, på grund af den fingeraftryk og støv tiltrækkende pianosorte og blanke overflade.
Gravatar #2 - cjoey
15. jul. 2010 14:28
Tak for en hurtig update :-)

Hvordan virker den trådløse del uden antenner, og er controlleren ændret?
Gravatar #3 - Slettet Bruger [1015315047]
15. jul. 2010 14:31
Nice nok.

ER din PS3 en slim eller en gammel kasse? eftersom du nævner fungeraftryk gætter jeg på det er den gamle model.

Gad godt vide hvordan den larmer mod en slim dog
Gravatar #4 - gentox
15. jul. 2010 14:43
#2 Har ikke afprøvet den trådløse del, da jeg har trukket kabel til alt i stuen, men tror da at den fungerer som den skal.

#3 Det er den gamle PS3, 40 GB versionen for at være helt præcis, som så er opgraderet til 320 GB :)

Og for at være helt ærlig, så er der ikke den helt store forskel i støj fra de 2, men synes at min PS3 siger lidt mere ;)

Update: Har været helt nede for at lytte til maskinen, under spil, og jo den siger noget, og nok lidt mere end en PS3.
Men fra lænestolen kan jeg stort set ikke høre det, så det er store forbedringer over den gamle Xbox 360, vi snakker om.
Gravatar #5 - gentox
16. jul. 2010 19:25
Fandt lige en sammenligning af lyden på den nye Xbox 360 og PS3 slim.
Det passer meget godt sammen med min egen oplevelse.

Vil dog påstå at ingen af de to kan virke generende hørt fra sofaen, selvom PS3 viste sig at larme mest.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login