mboost-dp1
Det er visdom, og det er sandt.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Sovs er det der hænger fast på kartoflerne.
Sause, sauce, såååssss er det der ligger tilbage på tallerkenen efter man har spist op.
Sause, sauce, såååssss er det der ligger tilbage på tallerkenen efter man har spist op.
Doh09 (106) skrev:"livet er hvad man gør det til."
Men hvad nytter det, når andre gør det til et helvede?
#121 en ting ved jeg, man ka altid tænke positivt, og nej nu skal du ikke komme med et eksempel hvor jeg skal finde noget positivt for du ka altid pille en sag ud hvor jeg ikke kender det hele og kan give et ok bud.
men ved af erfaring at man ALTID kan finde noget positivt, det handler bare om at tvinge en selv til at tænke positivt :)
men ved af erfaring at man ALTID kan finde noget positivt, det handler bare om at tvinge en selv til at tænke positivt :)
#135 det er de bare, ved ikke helt hvorfor, men kender det selv lidt, er generelt mere heldig end min bror som ofte er sur.
Tror det har noget at gøre med "karma" hvor dumt det end lyder, altså at hvis du er glad, smilende og positiv reagerer andre mennesker ting og dyr bedre og mere til din fordel.
Positive mennesker har også en større tendens til at finde løsninger istedet for negative mennesker der har tendens til kun at se problemer.
Tror det har noget at gøre med "karma" hvor dumt det end lyder, altså at hvis du er glad, smilende og positiv reagerer andre mennesker ting og dyr bedre og mere til din fordel.
Positive mennesker har også en større tendens til at finde løsninger istedet for negative mennesker der har tendens til kun at se problemer.
Doh09 - Efter det positive kommer der negativt, i langt større mængder... Ja, det er min erfaring. Og ja, jeg kan være ekstremt pessimistisk ;P
Norrah (145) skrev:#143: 9-tallerne forsætter i al evighed, lige indtil til allersidst hvor det bliver et 8 tal.
Matematisk set giver det ikke nogen mening. Hvis 9-tallerne fortsætter evigt, så vil der ikke komme noget 8-tal "til allersidst".
Ved godt at denne diskussion har været herinde på newz.dk engang for længe siden, men 99.999... = 100, ligesom 0.999... = 1.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.