mboost-dp1

Din mening?

Gå til bund
Gravatar #51 - XorpiZ
19. sep. 2010 17:23
Daniel-Dane (48) skrev:
XorpiZ (45) skrev:
Daniel-Dane (43) skrev:
Forklar endelig.

Javel.

Bil på tværs af vejen for at spærre den, giver sig selv.

Bil der bliver placeret for at beskytte ungen mest muligt kunne f.eks. være halvt i inderspor, halvt i nødspor - eller det kunne være at bilen blokerede ydersporet, hvis ungen var der.

Find selv på flere.
I begge tilfælde blokerer du vejen, så andre biler ikke kommer i vejen. En bil kan alligevel ikke fylde mere end to baner.

At spærre vejen ved at smide bilen på tværs != at sætte bilen halvt i nødsporet, halvt i indersport.
Gravatar #52 - Daniel-Dane
19. sep. 2010 17:28
Smide på tværs?

Altså, du bliver nok nødt til at tegne det for mig, for man kører netop på tværs, når man sætter bilen halvt i hvert nødspor.
Gravatar #53 - XorpiZ
19. sep. 2010 17:37
Daniel-Dane (52) skrev:
Altså, du bliver nok nødt til at tegne det for mig, for man kører netop på tværs, når man sætter bilen halvt i hvert nødspor.

Det har jeg ikke skrevet. Jeg har skrevet, at man sætter bilen halvt i nødsporet, halvt i indersporet (sporet tættest på nødsporet). Jeg ved ikke hvor du har fået det andet fra.
Gravatar #54 - Daniel-Dane
19. sep. 2010 18:16
"halvt i hvert nødspor." = halvt i hvert spor." My bad.
Gravatar #55 - XorpiZ
19. sep. 2010 18:25
Np - så forstår jeg bedre forvirringen. :)
Gravatar #56 - arne_v
19. sep. 2010 18:28
Hvis man kan sætte bilen i begge nødspor på en dansk motorvej, så er det en ret lang bil.

:-)
Gravatar #57 - Daniel-Dane
19. sep. 2010 18:34
Men jeg spørger lige igen, for man kører netop på tværs, når man sætter bilen halvt i to spor.
Gravatar #58 - Niklas H
19. sep. 2010 19:33
Daniel-Dane (57) skrev:
Men jeg spørger lige igen, for man kører netop på tværs, når man sætter bilen halvt i to spor.

Det er ikke noget problem at gøre det i nødsporet og inderste spor på motorvejen. Folk bruger alligevel ikke det inderste spor.
Gravatar #59 - hgul
20. sep. 2010 06:18
XorpiZ (46) skrev:
Har der ikke været en del artikler om offentligt ansatte, der efterlader bærbare mv. på kontoret for at slippe for at betale skatten?

Det har intet med medielicensen at gøre, det hører under multimedieskatten ;-)
Gravatar #60 - XorpiZ
20. sep. 2010 06:27
hgul (59) skrev:
Det har intet med medielicensen at gøre, det hører under multimedieskatten ;-)

Det var også den vi snakkede om - eller, ikke oprindeligt. Men myplacedk gik tilbage til den i #41, arne_v samlede op på den i #44 og jeg svarede i #46 :D

edit:

Hmm. Jeg ser nu at myplacedk ratede #46 irrelevant. Sådan går det åbenbart, når man blander sig i hans diskussioner :<
Gravatar #61 - myplacedk
20. sep. 2010 06:36
XorpiZ (60) skrev:
Det var også den vi snakkede om - eller, ikke oprindeligt. Men myplacedk gik tilbage til den i #41, arne_v samlede op på den i #44 og jeg svarede i #46 :D

Så vidt jeg kan se snakker vi om medielicens, selv om jeg kom til at kalde den "medieskat" i sidste linje i #41. Det fangede arne_v også i #44, som så vidt jeg kan overhovedet ikke handler om medieskatten.

XorpiZ (60) skrev:
Hmm. Jeg ser nu at myplacedk ratede #46 irrelevant. Sådan går det åbenbart, når man blander sig i hans diskussioner :<

Kald mig bare en idiot, men jeg rater gerne irrelevante ting for irrelevante. Jeg gik ud fra at det var en tanketorsk.
Gravatar #62 - XorpiZ
20. sep. 2010 06:46
Hmm.

Du skrev bare, at "Det undrer mig bare at netop du kan påstå at medieskatten ikke har negative sideeffekter.", hvorefter arne_v svarede "Givet at næsten ingen fravælger den og at det samfundsmæssige tab hvis nogen fravælger den er yderst lille, så kan jeg ikke se nogen betydelige sideeffekter.".

Det fik mig til at gå ud fra, at i havde skiftet emne fra licens til skat. Men det lyder da som om jeg har misforstået, hvad i snakkede om. :)
Gravatar #63 - Slettet Bruger [2801282927]
20. sep. 2010 06:52
Why did Bush cross the road?
Because his penis was stuck in a baby.

Angående min mening så holder jeg den gerne for mig selv. Mest fordi folk ikke kan forstå det...
Gravatar #64 - LinguaIgnota
20. sep. 2010 08:20
Jo jo, vi forstår fint din mening - og vi synes, at den er dybt debil.
Gravatar #65 - Slettet Bruger [2801282927]
20. sep. 2010 08:39
og det er lige det jeg mener :P De fleste folk er baised af

"vi skal være politisk korrekte"
"Børn er også mennesker" og
"problemer med dyr kan løses med en kugle, det kan problemer med mennesker ikke"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login