mboost-dp1
Din mening?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Daniel-Dane (48) skrev:I begge tilfælde blokerer du vejen, så andre biler ikke kommer i vejen. En bil kan alligevel ikke fylde mere end to baner.XorpiZ (45) skrev:Daniel-Dane (43) skrev:#42
Forklar endelig.
Javel.
Bil på tværs af vejen for at spærre den, giver sig selv.
Bil der bliver placeret for at beskytte ungen mest muligt kunne f.eks. være halvt i inderspor, halvt i nødspor - eller det kunne være at bilen blokerede ydersporet, hvis ungen var der.
Find selv på flere.
At spærre vejen ved at smide bilen på tværs != at sætte bilen halvt i nødsporet, halvt i indersport.
Smide på tværs?
Altså, du bliver nok nødt til at tegne det for mig, for man kører netop på tværs, når man sætter bilen halvt i hvert nødspor.
Altså, du bliver nok nødt til at tegne det for mig, for man kører netop på tværs, når man sætter bilen halvt i hvert nødspor.
Daniel-Dane (52) skrev:Altså, du bliver nok nødt til at tegne det for mig, for man kører netop på tværs, når man sætter bilen halvt i hvert nødspor.
Det har jeg ikke skrevet. Jeg har skrevet, at man sætter bilen halvt i nødsporet, halvt i indersporet (sporet tættest på nødsporet). Jeg ved ikke hvor du har fået det andet fra.
hgul (59) skrev:Det har intet med medielicensen at gøre, det hører under multimedieskatten ;-)
Det var også den vi snakkede om - eller, ikke oprindeligt. Men myplacedk gik tilbage til den i #41, arne_v samlede op på den i #44 og jeg svarede i #46 :D
edit:
Hmm. Jeg ser nu at myplacedk ratede #46 irrelevant. Sådan går det åbenbart, når man blander sig i hans diskussioner :<
XorpiZ (60) skrev:Det var også den vi snakkede om - eller, ikke oprindeligt. Men myplacedk gik tilbage til den i #41, arne_v samlede op på den i #44 og jeg svarede i #46 :D
Så vidt jeg kan se snakker vi om medielicens, selv om jeg kom til at kalde den "medieskat" i sidste linje i #41. Det fangede arne_v også i #44, som så vidt jeg kan overhovedet ikke handler om medieskatten.
XorpiZ (60) skrev:Hmm. Jeg ser nu at myplacedk ratede #46 irrelevant. Sådan går det åbenbart, når man blander sig i hans diskussioner :<
Kald mig bare en idiot, men jeg rater gerne irrelevante ting for irrelevante. Jeg gik ud fra at det var en tanketorsk.
Hmm.
Du skrev bare, at "Det undrer mig bare at netop du kan påstå at medieskatten ikke har negative sideeffekter.", hvorefter arne_v svarede "Givet at næsten ingen fravælger den og at det samfundsmæssige tab hvis nogen fravælger den er yderst lille, så kan jeg ikke se nogen betydelige sideeffekter.".
Det fik mig til at gå ud fra, at i havde skiftet emne fra licens til skat. Men det lyder da som om jeg har misforstået, hvad i snakkede om. :)
Du skrev bare, at "Det undrer mig bare at netop du kan påstå at medieskatten ikke har negative sideeffekter.", hvorefter arne_v svarede "Givet at næsten ingen fravælger den og at det samfundsmæssige tab hvis nogen fravælger den er yderst lille, så kan jeg ikke se nogen betydelige sideeffekter.".
Det fik mig til at gå ud fra, at i havde skiftet emne fra licens til skat. Men det lyder da som om jeg har misforstået, hvad i snakkede om. :)
Why did Bush cross the road?
Because his penis was stuck in a baby.
Angående min mening så holder jeg den gerne for mig selv. Mest fordi folk ikke kan forstå det...
Because his penis was stuck in a baby.
Angående min mening så holder jeg den gerne for mig selv. Mest fordi folk ikke kan forstå det...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.