mboost-dp1

DOOM II

Gå til bund
Gravatar #1 - übermench
16. feb. 2006 17:15
Er der nogen der ved hvor man kan downloade en version af Doom 2, der kan køre i windows xp??

Jeg fik lige et helt nostalgi-trip, da jeg tænkte på de gamle dos-dage, og ville jeg bare gerne prøve at spille dette spil igen. Er der nogen der kan hjælpe?
Gravatar #2 - buch
16. feb. 2006 17:30
www.google.dk er din ven, første resultat af søgningen

doom 2+download
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
16. feb. 2006 17:58
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/exp...

Den er nok heller ikke helt dum... tjek fx links i siden...
Gravatar #4 - Blinklys
16. feb. 2006 18:11
Der er også masser af source ports til Windows:
http://www.doomworld.com/classicdoom/ports/index.p...

Tag f.eks. et kig på Doomsday, ZDoom eller PrBoom. Du skal selvfølgelig have WAD-filerne fra det originale spil ;)
Gravatar #5 - übermench
16. feb. 2006 20:42
Jeps.... tak for det,,, jeg skal se på sagerne..... men jeg har kun fundet Doom 2 i shareware efter lang tids søgen på google.... damn.... må lede videre..... møjn
Gravatar #6 - amokk
16. feb. 2006 21:43
Du henter bare f.eks. Jdoom (som kører med 3d accelereret grafik) og en demo af doom 1 eller 2, og angiver inde i Jdoom at wad filerne ligger der og der... så burde det virke
Gravatar #7 - übermench
17. feb. 2006 10:21
det vil jeg da osse prøve
Gravatar #8 - rocky2k
24. feb. 2006 10:37
TOP NICE.

Doom2 hakker på min maskine :)
2600+
512 Mbram

Det er sq da lidt vildt. Men dengang havde spillene osse nogle SINDSYGE grafik krav!!!
Gravatar #9 - eviscerator
24. feb. 2006 13:22
Husk at du på doomsdayhq.com også kan downloade nye texture packs, 3D modeller og alt muligt andet. De ting kan få din computer til at hakke endnu mere, men det ser godt ud :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login