mboost-dp1

downtown.dk launch

Gå til bund
Gravatar #51 - Magten
10. maj 2010 07:31
Til dem der leder efter lidt mere info om menuen hos SMAG som er på tilbud:

Smagnu.dk
Gravatar #52 - TrolleRolle
10. maj 2010 07:44
Lige meget hvor meget man argumenterer for at det er en god ide med at man skal melde sig til for at se siden så virker den antagelse jo KUN hvis folk i forvejen ved hvad siden går ud på.

Hvis jeg kom tilfældigt forbi... og det første jeg mødes med er sådan en tåbelig formular... så er jeg væk igen på 2 sekunder.

Det er jo umuligt at regne ud hvad siden handler om hvis man ikke har fundet den via f.eks. denne tråd.

Derudover er det jo komplet fail at jeg er nødt til at tilmelde mig flere gange, hvis jeg ikke lige ser på siden fra den samme pc hver gang.
Gravatar #53 - Norrah
10. maj 2010 07:51
Spændende koncept.
Absolut noget jeg kan se et potentiale i.
Er desværre ikke i hovedstadsområdet, men har meldt mig til lige for at følge med.

Vil dog også følge op omkring forspørgslen på e-mail i starten..
Nu stoler jeg på dig, men ville af normale omstændigheder ikke havde give min e-mail ud, før jeg har lært siden lidt at kende.

Det er forståeligt at jeres koncept bygger på at i har en database af e-mails. Men i bliver nok nød til at spørge om den på en lidt mere diskret måde.. Ellers ville du havde sorteret mig fra med det samme..

Held og lykke!
Gravatar #54 - Magten
10. maj 2010 08:03
Ang. SMAG tilbudet, er der så kun 1 hovedret?

På downtown.dk står der "2 for 1 på alle Smag's hovedretter", men på smagnu.dk (se #51) kan jeg kun finde:
Okseboller med basilikum og frisk parmasan med frisk spinat pasta

Gravatar #55 - hgul
10. maj 2010 09:08
I burde nok overveje at læse lidt korrektur ;-)

Et hurtigt kig på Business Downtown har i hvert fald afsløret fejl som købekræft og pressemedelser ;-)
Gravatar #56 - squad2nd
10. maj 2010 10:12

Ugens hovedret på SMAG er lakse-fuldkornslasagne, så jeg vil mene at at købekræft er den korrekte betegnelse.
Gravatar #57 - Billy Blaze
10. maj 2010 11:05
Hedder det ikke købekraft? Og hvorfor skulle det hedde købekræft bare fordi hovedretten er lakse-fuldkornslasagne :)

Det sidste var en joke...
Gravatar #58 - zin
10. maj 2010 11:06
#57: Thanks for pointing that out, Captain Obvious Awesome.
Gravatar #59 - milandt
10. maj 2010 22:25
Tak for feedback på ud over diskussionen de første 40-45 posts, så også alt lige fra typos, manglende links, fejl og lignende.

Vi er startet på med 5 tilbud om ugen, en hver dag hvor vi lader tilbudet fredag fortsætte igennem hele weekenden. Så snart vi får lidt mere volumen fylder vi lørdag og søndag ud også.
Gravatar #60 - Magten
12. maj 2010 05:31
Det er muligt det er mig der ikke er god nok til at kigge efter, men jeg synes der mangler lidt info i jeres tilbud. Enten fra jeres side, eller forretningerne. Fx idag: Dagens Tilbud giver en tre retters menu til 175 kr. (normal pris 298 kr.)

Er det en bestemt menu hos Alma, eller kan man selv sammensætte den? I så fald, skal man så sørge for at ramme 298 kr, eller gælder tilbuddet bare som et gavekort på de første 298 kr?
Gravatar #61 - milandt
12. maj 2010 09:30
Godt spørgsmål. Jeg har ikke selv været involveret i aftalen med Cafe Alma, men på deres hjemmeside har de en selskabsmenu til 298 kr. Jeg er ret overbevist om at det er den der er tale om, men får lige nogen til at bekræfte det og skrive det ind på tilbudet.

http://cafealma.dk/page/selskaber
Gravatar #62 - Magten
12. maj 2010 09:51
Den havde jeg selvfølgelig lige overset :)

Hvis det er den, så er jeg solgt :P

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login