mboost-dp1
Dr Pepper i vestjylland / midtjylland
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Se http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=23&...
Vis I klogere og ved hvor der kan skaffes Dr. Pepper, han har brug for det! :-)
TL;DR: Hvor når man Dr. Pepper mellem Herning, Holstebro, Viborg?
Vis I klogere og ved hvor der kan skaffes Dr. Pepper, han har brug for det! :-)
TL;DR: Hvor når man Dr. Pepper mellem Herning, Holstebro, Viborg?
Så vidt jeg ved så kan de ikke længere købes i Danmark. Total røv, for elsker de sodavand.
Er begyndt at købe dem i Tyskland.
Er begyndt at købe dem i Tyskland.
De sælges nogle gange som importvarer i visse butikker (fx Brugsen og Døgn Netto). Ellers har nogle lokale tyrkere dem.
#4 jeg kan da prøve at kigge, men det er jo nok for lang tid siden til at de stadig har dem desværre :/
#5 jeg står bare lidt i problemet at det jo er i morgen jeg skal bruge dem :) har også fundet online shops hvor jeg kan bestille det, men de kan jo umuligt nå frem til i morgen :/
SuperBest har vistnok en aftale med Food From Home fra Randers, som gør, at mange SuperBest-butikker sælger varer fra USA og UK. SuperBest i Vejle (som lukkede for lang tid siden) havde 6 hyldemeter med amerikanske morgenmadsprodukter, britisk brød, forskellig konserves, slik og sodavand.. Måske din lokale har noget af det?
Spuce (8) skrev:Køber altid Dr Pepper nede i SuperBest i JFK Plads
I de butikker, kioske og tankstationer jeg normaltvis kommer (Herning). Der er det ingen af dem der har Dr Pebber mere.
Mmmhm... Dr. Pepper og Malibu Classic (Den med kokus-smag) ... Jeg brækker mig allerede ved smagen!
Men hold da kæft hvor blev jeg fuld den gang ^o)
OT: Har kun set dem til salg i Tønder eet sted, og det var den lokale video-pusher ... Men han havde vist rod i regnskabet .. Godt vi har tyskland! :D Der kan man også få Mt. Dew :D
OT: Har kun set dem til salg i Tønder eet sted, og det var den lokale video-pusher ... Men han havde vist rod i regnskabet .. Godt vi har tyskland! :D Der kan man også få Mt. Dew :D
Thoroughbreed (12) skrev:Mmmhm... Dr. Pepper og Malibu Classic (Den med kokus-smag) ... Jeg brækker mig allerede ved smagen!
Du kan faktisk få Mt. Dew rigtig mange steder snart, bl.a. 7-eleven, Statoil (der har du kunne få dem i mange år), døgn netto og en del kvickly'er og superbrugser.
Tror det er Unibrew der står for dem.
Jeg ved at du kan få føtex til at bestille Dr. Pepper hjem* igennem Carlsberg, men de er nok hammer dyre. Ellers er der en del døgnnetto'er der har dem (til 10 kr. dåsen)
*Det kunne man i hvertfald da jeg var ansat der.
Kun en gang i mellem! ):MiniatureZeus (14) skrev:Ellers er der en del døgnnetto'er der har dem (til 10 kr. dåsen)
Daniel-Dane (15) skrev:Kun en gang i mellem! ):
I Døgn Netto i Køge har de dem altid ; )
Det har de også i den på Dirch Passers Allé i København, eller i hvert fald alle de gange jeg har været dernede og været tørstig.
SlettetBruger (13) skrev:#12
Den videobutik der lå nede ved Carl skom'ar havde dem :) Der er der så tatoo nu
Er det? Sidste jeg kiggede var det et eller andet antik-pis-udstilling .. Men netop! Dernede :D Fuck jeg drak meget af det lort..
MiniatureZeus (14) skrev:Du kan faktisk få Mt. Dew rigtig mange steder snart, bl.a. 7-eleven, Statoil (der har du kunne få dem i mange år), døgn netto og en del kvickly'er og superbrugser.
Tror det er Unibrew der står for dem.
Jeg ved at du kan få føtex til at bestille Dr. Pepper hjem* igennem Carlsberg, men de er nok hammer dyre. Ellers er der en del døgnnetto'er der har dem (til 10 kr. dåsen)
*Det kunne man i hvertfald da jeg var ansat der.
Arrj! Sådan noget tis :D Så kan man se at man bor i udkants-danmark :P
Men hva, kan også være jeg ikke har kigget ordentligt efter, der er trods alt en del at spare at køre over grænsen ;)
Jeg grinte også ad dig i tidernes morgen, da jeg læste den anmeldelse. Magen til snæversynethed skal man lede længe efter.
Jeg grinte også ad dig i tidernes morgen, da jeg læste den anmeldelse. Magen til snæversynethed skal man lede længe efter.
Du griner bare løs, det er ikke min anmeldelse. Men det kunne du jo ikke vide (med mindre du havde læst anmeldelsen ordentligt).Daniel-Dane (29) skrev:#28
Thoroughbreed (25) skrev:Er det? Sidste jeg kiggede var det et eller andet antik-pis-udstilling .. Men netop! Dernede
Sidst jeg kiggede var nok 2-3 år siden ^^ så maybe
Du er stadig enig med anmelderen, så du lider af samme problem som ham.Ronson (30) skrev:Du griner bare løs, det er ikke min anmeldelse.
Daniel-Dane (32) skrev:Du er stadig enig med anmelderen, så du lider af samme problem som ham.
Hvis man møder mere end 2 idioter om dagen, skal man måske til at kigge indad.
Dr. Pepper-oversættelse:
Hvis der er flere, der ikke synes, det smager godt, kan det jo være, at det faktisk ikke gør det :)
Og hvordan bliver en individuel anmeldelse nogensinde snæversynet!? Bare fordi du ikke er enig? Hvem er så den snæversynede? :D
Jeg synes, det smager af smeltet Hubba-bubba-tyggegummi med brus, og det er alt, alt for sødt. Så hellere en Cola Classic.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.