mboost-dp1
drikkespil ideer???
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
er igang med at lave et brætspil til brug på festivaller og så tænkte jeg om der var nogen der havde nogle ideer?
det er ligesom matador måden man bevæger sig rundt på banen på, og så kan man ramme nogle forskellige felter som gør at man skal gøre nogle forskellige ting
mit spørgsmål er herpå: hvilke ting
det behøver ikke være drikkeregler det hele..
håber at der kommer nogle guldkorn.. mikael
det er ligesom matador måden man bevæger sig rundt på banen på, og så kan man ramme nogle forskellige felter som gør at man skal gøre nogle forskellige ting
mit spørgsmål er herpå: hvilke ting
det behøver ikke være drikkeregler det hele..
håber at der kommer nogle guldkorn.. mikael
Forslag:
- man tager på skift en dåseøl fra rammen, åbner den og bunder den.
- den der åbner og bunder den sidste øl i rammen henter en ny ramme og må bestemme hvem der skal starte næste runde.
- den der først knækker sig har vundet
- dem vinderen knækker sig ud over har tabt
- man tager på skift en dåseøl fra rammen, åbner den og bunder den.
- den der åbner og bunder den sidste øl i rammen henter en ny ramme og må bestemme hvem der skal starte næste runde.
- den der først knækker sig har vundet
- dem vinderen knækker sig ud over har tabt
Hvad med noget med Patter
<Citat slut: Robert Dølhus>
Et punkt kunne være: Noget med man skal forsøge at få en tilfældig forbipasserende (af modsat køn) til at smile til sig
<Citat slut: Robert Dølhus>
Et punkt kunne være: Noget med man skal forsøge at få en tilfældig forbipasserende (af modsat køn) til at smile til sig
jahh det er noget i stil med det #3 siger jeg er ude efter
har nogle med at hvis man lander på nogle felter skal man "skaffe" visse ting, eller man skal tage et billede af et eller andet bestemt
og hvis man lander på det samme felt som nogle andre står på skal man kæmpe om pladsen i feltet via små minigames, såsom ølstafet, holde vejret konkurrence eller hvad man nu lige spontant finder på
har nogle med at hvis man lander på nogle felter skal man "skaffe" visse ting, eller man skal tage et billede af et eller andet bestemt
og hvis man lander på det samme felt som nogle andre står på skal man kæmpe om pladsen i feltet via små minigames, såsom ølstafet, holde vejret konkurrence eller hvad man nu lige spontant finder på
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.