mboost-dp1
Dummeste tosse EVAH!
Selvfølgelig på HOL.dk...
http://www.hol.dk/traad.asp?tid=198106&fid=9
Omfg han er dum :D
http://www.hol.dk/traad.asp?tid=198106&fid=9
nej det er ip´er som man kan bruge udenom ip registrings databasen da ip er opfundet så man kan holde orden i hvad folk laver som f.eks.
mener ikke at de er nødvendige vis man ser bort fra det.
så kan man altså komme ud på nettet som anonym ingen kan spore over ip ingen kan spamme dig med ip osv. og der skulle vist være muligt at bruge flere pc´er på en gang med samme ulovlige ip. alt noget jeg har hørt et sted ;)
Omfg han er dum :D
Hold da kæft, den største tumbe jeg endnu har set på nettet:
Hvad har Nasa nu med det at gøre, og mon ikke han maner astronomer og ikke astrologer... lmao
hallo hvad var det lige din iq var, man kan godt være medlem af NASA på mange måder, og man springer ikke sådan lige ind, jeg er Atrolog intraseret så nej det kan jeg ikke
Hvad har Nasa nu med det at gøre, og mon ikke han maner astronomer og ikke astrologer... lmao
det er påkrævet i følge loven at man har en ip som identifire en
DET ER PÅKRÆVET I FØLGE LOVEN AT MAN HAR EN IP SOM IDENTIFIRE EN
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
LOL, man skal passe for vildt på folk som ham. Han lyder til at være en af dem der "lukker indernettet" når han ikke skal bruge det mere...
Haha, det var et kig værd. Der er også mere underholdning derinde hvis man lige gider søge efter det. Ham den ordblinde med casemoddingforretningen i Højbjerg (har glemt hvad han og virksomheden hedder), har i hvert fald stået for en del underholdning derinde.
Kunne det tænkes at drengen er blivet forvirret engang nogen skrev en IP addresse med en efterfølgende port :)
255.255.255.255:1337 HVIS DU ER RIGTIG SSAJS - The-Lone-Gunman
DU HAR SÅ EVIGT RET BLAH BLAH WALLHA>CK""#
/me shrugs ZOMG! Bedste kommentar :)
255.255.255.255:1337 HVIS DU ER RIGTIG SSAJS - The-Lone-Gunman
DU HAR SÅ EVIGT RET BLAH BLAH WALLHA>CK""#
#36 shhhh.... ikke tale hårdt til ham. Så bliver han bare sur og hacker dig...og gemmer din ip så du ikke kan finde den :-) hehehe
/me shrugs ZOMG! Bedste kommentar :)
#11 Jep lige ham jeg tænkte på. Hvem husker ikke hans optræden på hol i '03. Se fx her, hvor man skal se indlæggene fra chippen ift. kundepleje og kunderelation.
Eller hans optræden i marts '06 efter at EB havde haft fat i ham. Desværre har de en uvane med at moderere på hol, så det bedste er forsvundet, men der stadig gode ting tilbage. Haha ^_^
Eller hans optræden i marts '06 efter at EB havde haft fat i ham. Desværre har de en uvane med at moderere på hol, så det bedste er forsvundet, men der stadig gode ting tilbage. Haha ^_^
Wow, flashback. Dem har vi grint af mangt en god gang. Vi var endda nogle gutter der overvejede at lave en pc_munken-edition af Interviewtimen med Jørgen.. Blev dog aldrig til ret meget mere end en begyndelse på et par linjer, da hans kryptiske udtalelser til tider er temmelig svære at tyde og derved omdanne til nogenlunde forståelige sætninger.
Men det kunne være man skulle tage skidtet op igen.
Men det kunne være man skulle tage skidtet op igen.
Nogen der har links til flere tråde med PC-Munken og Chippen.dk? De er lige det der skal til for at klare sig igennem en lang arbejdsdag :D
Det er det sjoveste jeg har læst længe.
Har desvære kendt en IRL, han havde samlet en knallert uden skruer, han brugte 200 ruller gaffatape.
Han har også kørt i Toyota supra med en 24 cylinder motor der havde 16 ventiler, 3 tændigs låse, og når man kørte 240 km/t satte den i 3. gear, lavede den så meget hjulspind, at man ikke kunne se ud af forruden
sådanne var alt der kom ud af hans mund, men han gav altid øl :)
Har desvære kendt en IRL, han havde samlet en knallert uden skruer, han brugte 200 ruller gaffatape.
Han har også kørt i Toyota supra med en 24 cylinder motor der havde 16 ventiler, 3 tændigs låse, og når man kørte 240 km/t satte den i 3. gear, lavede den så meget hjulspind, at man ikke kunne se ud af forruden
sådanne var alt der kom ud af hans mund, men han gav altid øl :)
#23 ztyle
Sådanne mennesker er altid sjove at høre på... Dog kun i korte perioder :-)
Var til en fest engang hvor en af gæsterne påstod at han havde overclocket en 166MHz til over en GHz... Det var dengang en 200MHz var det vilde. Vi kunne intet sige for at overbevise ham om umuligheden deri.
Samme person havde efter sigende samlet en supercomputer af gamle dele. Han havde brokoblet alle computerne, som han havde hugget på den affaldsstation han arbejdede på... Jo jo
Mærkeligt nok blev han aldrig inviteret igen :D
Sådanne mennesker er altid sjove at høre på... Dog kun i korte perioder :-)
Var til en fest engang hvor en af gæsterne påstod at han havde overclocket en 166MHz til over en GHz... Det var dengang en 200MHz var det vilde. Vi kunne intet sige for at overbevise ham om umuligheden deri.
Samme person havde efter sigende samlet en supercomputer af gamle dele. Han havde brokoblet alle computerne, som han havde hugget på den affaldsstation han arbejdede på... Jo jo
Mærkeligt nok blev han aldrig inviteret igen :D
Ham her må da være kandidat til at dele podie med pc_munken
http://www.eksperten.dk/spm/9409
en kæmpe historie om at han fik Win2k til the party, herefter er det pludselig fordi hans far arbejder for MS, og flyver i helilkopter til KBH hver dag for at komme på arbejde, til sidst indrømmer han det er løgn
Lyder også ligesom en dum tøs der var på mit gamle arbejde, som påstod at hun havde tabt sin gamle mobil i opvaskevandet, og siden den dag har den ladet sig selv op...
De andre kolleger var sådan "ej hvor vildt, ej hvor fedt"
Jeg sad og havde lyst til at sige "hvad er det for noget lort at lukke ud, du sidder jo og lyver", men af høflighed sagde jeg "det lyder meget usandsynligt, men tag den med på arbejde og lad os se det :-)"
sjovt nok stoppede hun på arbejdspladsen kort efter og vi så ikke telefonen...
Der var også et andet arbejde hvor der var startet en lille nar som ud over at ævle om alle de kvinder han kneppede, sad med en sprit ny nokia 6600 (det var i februar 2004), som den gang kostede 4-5000 kr... Han mente så han havde købt den lovligt for 800 kr fordi han købte 3 på én gang... klart
Eller en spade fra mit kollegie, som mente at et bilspil kørte dobbelt så hurtigt på hans vens computer, fordi den havde en 64bit CPU (Athlon 64) og han havde en Pentium 4...
Ham her må da være kandidat til at dele podie med pc_munken
http://www.eksperten.dk/spm/9409
en kæmpe historie om at han fik Win2k til the party, herefter er det pludselig fordi hans far arbejder for MS, og flyver i helilkopter til KBH hver dag for at komme på arbejde, til sidst indrømmer han det er løgn
Lyder også ligesom en dum tøs der var på mit gamle arbejde, som påstod at hun havde tabt sin gamle mobil i opvaskevandet, og siden den dag har den ladet sig selv op...
De andre kolleger var sådan "ej hvor vildt, ej hvor fedt"
Jeg sad og havde lyst til at sige "hvad er det for noget lort at lukke ud, du sidder jo og lyver", men af høflighed sagde jeg "det lyder meget usandsynligt, men tag den med på arbejde og lad os se det :-)"
sjovt nok stoppede hun på arbejdspladsen kort efter og vi så ikke telefonen...
Der var også et andet arbejde hvor der var startet en lille nar som ud over at ævle om alle de kvinder han kneppede, sad med en sprit ny nokia 6600 (det var i februar 2004), som den gang kostede 4-5000 kr... Han mente så han havde købt den lovligt for 800 kr fordi han købte 3 på én gang... klart
Eller en spade fra mit kollegie, som mente at et bilspil kørte dobbelt så hurtigt på hans vens computer, fordi den havde en 64bit CPU (Athlon 64) og han havde en Pentium 4...
#25 amokk
Er det ikke bare rart med sådanne menesker
Ham spaden fra dit kolegium har nok hørt nogle snakke om et bilspil fra en 80486 der er blevet kørt på en P4 og en Athlon hvor at (spør mig ikke hvorfor) pentiumen køre nomal hastighed, og Athlonen ganger spillets hasighed op med hastighedsforskellen eks. MEAGRACE, MEN DET ER LANGT OVER DOBBELT HASTIGHED
Er det ikke bare rart med sådanne menesker
Ham spaden fra dit kolegium har nok hørt nogle snakke om et bilspil fra en 80486 der er blevet kørt på en P4 og en Athlon hvor at (spør mig ikke hvorfor) pentiumen køre nomal hastighed, og Athlonen ganger spillets hasighed op med hastighedsforskellen eks. MEAGRACE, MEN DET ER LANGT OVER DOBBELT HASTIGHED
#amokk
Han giver skylden på hans pc er langsomere, end den anden, fordi han taber, han må da seriøst ha' spist malling skaller som lille
Han giver skylden på hans pc er langsomere, end den anden, fordi han taber, han må da seriøst ha' spist malling skaller som lille
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund