mboost-dp1

Ekstern harddisk garanti-hjælp

Gå til bund
Gravatar #1 - Wraith
14. sep. 2010 15:00
Hej.
Jeg har fået en My Passport Essentiel (WD) i julegave i 2008. Mit problem er så, at den er begyndt at have svært ved at blive læst, altså den starter og stopper(kan høres)... nogle gange virker den, andre gange ikke.. hvis man kommer til at bevæge computeren den er sat til, eller bevæger lidt på den, mister den forbindelsen til computeren. Jeg ved den er købt i proconsult i Odense, men jeg mangler desværre en kvittering..
Hvad er mine muligheder for at gøre brug af garantien?
Jeg har kassen med de dertil hørene numre..., hvor der også står 3 year warranty udenpå.

Mvh.
Wraith
Gravatar #2 - trylleklovn
14. sep. 2010 15:04
I Danmark kan du henvende dig til forhandleren vedrørende garanti, men nogle producenter tilbyder også at du kan henvende dig direkte til dem, så det må nok være det bedst bud i denne sag, da forhandleren sikkert bare vil afvise den når du ikke har kvitteringen.
Gravatar #3 - cjoey
14. sep. 2010 15:05
Well, du kan enten kontakte ProConsult for at få tilsendt din kvittering, ellers kan du opretten en RMA hos WD her: http://support.wdc.com/warranty/index_end.asp?lang...

Da skal du dog selv betale fragten til WD.
Gravatar #4 - Wraith
14. sep. 2010 16:41
Jeg tror der er lidt hyggelig læsning til mig der senere.. Skal da lige forsøges.. :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login