mboost-dp1

Ekstern Harddisk og PS3

Gå til bund
Gravatar #1 - Nerq
30. jun. 2010 15:08
Halløjsa,

Jeg prøver at forbinde min eksterne harddisk til min PS3.

Der sker dog INTET? Harddisken er en WD Mybook.

Den er formateret som FAT32 og så har jeg prøvet at inddele mapperne efter "Video" "Music" etc.

Disken fungere fint på min PC, nogen der har et forslag til, hvad jeg kan prøve?
Gravatar #2 - rasmusssen
30. jun. 2010 15:30
er det en 2.5" med usb power? hvis det er skal du bruge et Y kable ellers er der ikke nok strøm :)
Gravatar #3 - Nerq
30. jun. 2010 15:46
Nej, den har en ekstern strømforsyning :p
Gravatar #4 - rasmusssen
30. jun. 2010 15:56
mapperne skal hedde
MUSIC
PICTURE
VIDEO
med stort
Gravatar #5 - Thalion
30. jun. 2010 16:51
Hmm...

Dukker den op i XMB? men når du vælger den er der ikke noget på den?

Hvis det er tilfældet, så vælger du blot harddisken og trykker trekant, og så vælger du show all. Så burde du kunne se hele indholdet af din harddisk.
Gravatar #6 - Nerq
30. jun. 2010 17:33
#4 - selvom det ikke fremstår af #1, så har jeg skrevet det med stort :p Lige lidt har det hjulpet.

#5 - Nej, den dukker ikke op i XMB, kan slet ikke se den.
Gravatar #7 - Atom
30. jun. 2010 19:32
Hvordan er harddisken partitioneret? Smid et screenshot ad diskmanageren når den sidder i din pc.
Gravatar #8 - Nerq
30. jun. 2010 19:58
Jeg har lige prøvet at smide alt dataen over på min PC, formateret den eksterne harddisk igen (2 partitioner). og det hjalp lige lidt.

#7 - Screenshot af mine partitioner, samt PS3 partitionens indhold.
Gravatar #9 - Atom
30. jun. 2010 20:02
Ser fint ud for mig. Virker det nu eller?
Gravatar #10 - MiniatureZeus
30. jun. 2010 20:54
Jeg havde samme problem på min PS3, og jeg fik at vide at man skulle gendanne systemindstillingerne og det hjalp.
Gravatar #11 - Nerq
1. jul. 2010 07:17
#9 - Nej.

#10 - Det har jeg lige prøvet. Det hjalp hellere ikke :p
Gravatar #12 - Nerq
1. jul. 2010 22:06
Lige en lille update.

Efter længere tids søgen på HELE internettet fandt jeg frem til at jeg måske skulle bruge et helt tredje program til at formatere disken til FAT32.

Jeg valgte at bruge HP disk utility et eller andet. Programmet kom med en fejl som sagde noget a la "Disk is write protected". Bumlelum?

Nå anyhows - så søgte jeg på HELE internettet igen og fandt frem til at jeg skulle indtaste et eller andet i kør - og det åbnede så en del af Win7 som jeg aldrig har set før. Det mindede lidt om regedit, men det var ikke HELT det samme. Dog skulle jeg blot slå en af linjerne fra og wuptifuckingdo så ville HP programmet godt formatere disken.

Efterfølgende virkede det? Så jeg har lært at min PS3 åbenbart er kræsen med, hvem og hvad der må formatere partitioner.

Dette ender så historien. <3
Gravatar #13 - I.F.F.
1. jul. 2010 22:50
"Nå anyhows - så søgte jeg på HELE internettet igen og fandt frem til at jeg skulle indtaste et eller andet i kør"

nå ok...

hvad var det så du skulle indtaste i "kør"
Gravatar #14 - Nerq
2. jul. 2010 06:59
Pas - det var igår morges med heftige tømmermænd.

Edit: Har lige søgt HELE internettet igennem igen, og det var gpedit
Gravatar #15 - apkat
6. jul. 2010 20:20
#14, tager det ikke ret lang tid at søge hele internettet igennem?

ontopic: er jeg bare ninja og puttede den i min PS3 og det virkede?
Gravatar #16 - Nerq
6. jul. 2010 20:34
#15 - Jov, specielt med tømmermænd :(

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login