mboost-dp1

Endelig et webhotel der kan tage Digg!

Gå til bund
Gravatar #1 - TomNielsen23
7. jul. 2006 10:18
Min blog kom på forsiden af Digg for et par dage siden, og selvom det var fedt var jeg lidt bange for om mit webhotel ville blive lukket, ligesom Suftwon gør det. Men det gjorde det bestemt ikke.

Min blog ligger hos Gigahost (den billigste type), og selvom der var ca 20.000 besøgende på et par timer skete der ikke noget. Jeg skrev til dem for at være sikker og spurge om det var normalt. De skrev:

"Tak for din interesse.

Gigahost har aldrig lukket et webhotel efter en hjemmeside har været på forsiden af Digg eller Slahsdot. Under normale forhold kan vi sagtens tage den trafik de nyhedssider bringer.
"

Puha.
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
7. jul. 2006 11:11
Af interesse, hvad havde du skrevet?
Gravatar #3 - TomNielsen23
7. jul. 2006 11:19
Jeg skrev: "Min hjemmeside kom på forsiden af www.digg.com, hvorefter det resulterede i en del trafik, som mine stats (AWStats) viser. Hvad er jeres politik ang. dette? Kan mit webhotel blive lukket under disse omstændigheder?"
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
7. jul. 2006 11:22
Ah, jo, men tænkte på hvad du havde skrevet i din blog :-)
Gravatar #5 - TomNielsen23
7. jul. 2006 11:55
Ahh, jeg skrev om det svenske ThePirateBay sag, det var faktisk en del tid siden. Er i gang med at re-designe min blog nu :)
Gravatar #6 - ZOPTIKEREN
7. jul. 2006 12:00
Der har intet været på forsiden af digg for et par dage siden om the pirate bay, hvor kilden henviser til en weblog? edit: Ej heller indenfor de sidste 60 dage så vidt som jeg kan se.

Smid linket.
Gravatar #7 - Acro
7. jul. 2006 20:47
#6 ZOPTIKEREN:
Det virker i mine øjne også bare som uhæmmet reklame for Gigahost. Bevares - det er måske ikke tilfældet, men det virker da alligevel sådan. Når The-Lone-Gunman spurgte efter indholdet, så kunne man vel passende linke til det, og der er ingen grund til, at man piller en eksisterende side ned, fordi man designer en ny (dog begår mange den fejl at gøre det).
Gravatar #8 - KaW
7. jul. 2006 23:02
Her er der da nyheds stof inden for de sidste 30 dage:
http://digg.com/search?area=promoted&age=30&am...

Jeg har dog ikke kigget alle linksne igennem.
Gravatar #9 - ZOPTIKEREN
8. jul. 2006 13:11
#8 Jeg har selv søgt på siden{*}[¤], ellers ville jeg ikke have skrevet indlæg #6 og antydet at han spammer reklame for et eller andet firma. Desuden var der jo nogle ting som jeg lagde mærke til. "Kan mit webhotel blive lukket" skriver man ikke medmindre man skriver en OSS for gigahost, eller man har interesse i at ens abonnement hos firmaet bliver opsagt lige nu og her, hvilket efter topic ikke var tilfældet. Mht. "Min blog kom på forsiden af Digg for et par dage siden", "Ahh, jeg skrev om det svenske ThePirateBay sag, det var faktisk en del tid siden." - hvornår var det lige at det indlæg han producerede var på forsiden af digg?

{*}Det er jo umuligt at følge ordentligt med på digg efter nedgraderingen fra version 2 til version 3, selvom jeg gør et forsøg.
[¤]Det kunne også ske jeg bare var uheldig, hvilket jeg dog ikke tror, søgefunktionen på siden er også blevet ringere efter nedgraderingen.
Gravatar #10 - TomNielsen23
8. jul. 2006 20:16
Den blev (helt) sikkert fjernet fra Digg, kan huske at nogen reporterede det som "Duplicate", men på forsiden var den. Og det er ikke reklame for webhotellet, prøver bare at dele min oplevelse her i forumet. Der er ingen grund til at flame med det samme.
Gravatar #11 - Acro
8. jul. 2006 20:28
#10 TomNielsen23:
Så giv os et link til din blog. ZOPTIKEREN har fortalt mig, at digg har en politik om ikke at bruge blogs, medmindre der virkelig er noget indhold af høj kvalitet. Derudover virker det mærkeligt, at svaret fra Gigahost.dk understreger, at de aldrig har lukket sider for at være henvist til fra Slashdot. Jeg tør vædde med, at de aldrig nogensinde har hostet en side, der har haft et link på Slashdot.
Gravatar #12 - ZOPTIKEREN
10. jul. 2006 20:29
så post i det mindste dit digg username.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login