mboost-dp1

fååååk er det permanent ?

Gå til bund
Gravatar #1 - Svindleren
17. nov. 2010 15:23
Fuck har lige ligget og sovet, med min højrearm på mit hovede, hvor mit højre øje så var dækket til, altså armen hvilede på mit øje... MEN NU ER MIT SYN SLØRET !!!!! HAR JEG ØDELAGT MIT SYN ELLER WTF ???
tror jeg.. havde ligget sådan i ca 20 min... og der er nu gået 10min og det er ikke blvet bedre... :-(

ps: tog powernap på arbjede :D
Gravatar #2 - Norrah
17. nov. 2010 15:26
Næppe..
Tag det lidt med ro, vågnede engang op med at jeg ikke kunne se ud af mit ene øje, og ingen af mine arme virkede..

Havde åbenbart sovet skidt.

Men det gik over efter lidt tid, tag den lidt med ro, højt blodtryk hjælper heller ikke!
Gravatar #3 - terracide
17. nov. 2010 15:29
Spørg en læge *shrugs*
Gravatar #4 - Svindleren
17. nov. 2010 15:31
Det med armene har jeg prøvet mange gange, eller oplever det tit, der ved jeg hvad jeg ska gøre.
Men jeg chiller lige i en 30min ellers tager jeg sku til lægen :)

Terra: Ville lige se om der var andre, herinde alså nørder der havde prøvet det samme.. som regel er lægerne ikke til at stole på (taler af erfaring:) og det var der så.. Norrah havde oplevet noget ligenende ;D
Gravatar #5 - røvskæg
17. nov. 2010 15:35
Det går over. Har gjort det mange gange.
Gravatar #6 - Windcape
17. nov. 2010 15:36
Har du aldrig været forkølet? F.eks. bihulebetændelse i forbindelse med en alm. forkølese, kan skabe press på øjene, og sløre synet (dog nok ikke så alvorligt som du beskriver).
Gravatar #7 - Svindleren
17. nov. 2010 15:36
Nuer jeg mere rolig... takker :D

#6 jo jo, men faktisk aldrig haft problemer med synet ved forkølelse eller andet... Det er første gang.
Men kan husker for en del år siden, der fik jeg migræne og sløret syn så vidste jeg at jeg skulle sove ellers ville jeg brække mig... Men synet er ikke sløret på samme måde.
Gravatar #8 - røvskæg
17. nov. 2010 15:38
#6 Det har jeg så aldrig prøvet.
Gravatar #9 - Svindleren
17. nov. 2010 15:40
update nu kan jeg begynde at ane hvad der står her ! :D
Gravatar #10 - Anders Fedеr
17. nov. 2010 15:41
Det er så ikke det samme, men så sent som i går vågnede jeg op og opdagede at jeg havde glemt at fjerne mine kontaktlinser inden jeg faldt i søvn. Da jeg tog dem ud så det ud som om der var let os/røg/tåge overalt :( Tog et par timer før det gik helt væk.

Vil tro det er et eller andet med ilttilførelsen til øjnene? Der er sikkert en del celler/væv der bliver kvalt, og så opstår sløringen til de regenereres. Helt sundt er det nok ikke, men hvis det kun sker en gang i mellem...
Gravatar #11 - jeldtoft
17. nov. 2010 15:43
Det er meget normalt, at tryk på øjet gør at du ser stjerner. Slag kan fx. også forstyrre synsnerven.

Eller.. Det var i hverfald, det min anatomilærer sagde.
Gravatar #12 - MiniatureZeus
21. nov. 2010 09:14
jeldtoft (11) skrev:
Det er meget normalt, at tryk på øjet gør at du ser stjerner. Slag kan fx. også forstyrre synsnerven.

Eller.. Det var i hverfald, det min anatomi astronomilærer sagde.

fixed
Gravatar #13 - Slettet Bruger [1619877248]
21. nov. 2010 09:24
MiniatureZeus (12) skrev:
jeldtoft (11) skrev:

Eller.. Det var i hverfald, det min anatomi astronomilærer Sexualundervisningslærer sagde.

fixed

Double fixed
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login